ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

آنچه درمورد ارگاسم باید بدانید

آنچه درمورد ارگاسم باید بدانید

نکات مردانه برای ارگاسم زنان

پیش نوازی زمینه ساز ارگاسم بهتر خانم ها 

زنان برای داشتن ارتباط جنسی بهتر باید از قبل آمادگی لازم را پیدا کنند. شنیدن کلمات عاطفی و نوازش شدن از ساعت ها قبل از رابطه می تواند مفید باشد

یکی از مهم ترین مسایلی که می تواند در رسیدن زنان به اوج لذت جنسی  کمک کند، پیش نوازی است. در واقع این تفاوتی است که بین زن و مرد وجود دارد و زنان نیازمند مقدمه چینی برای برقراری ارتباط جنسی و بیشتر لذت بردن از آن هستند. بهتر است که مردان قبل از انجام ارتباط جنسی، همسرشان را حداقل از یک روز قبل از نظر احساسی آماده کنند. بیان کردن کلمات زیبا و احساسی و نوازش و لمس کردن دست و پا و موهای همسر و همچنین در آغوش گرفتن او می تواند زمینه خوبی را برای داشتن رابطه جنسی بهتر شما و همسرتان را برای روز بعد فراهم کند. 
در زمان برقراری رابطه هم باید پیش نوازی را مد نظر داشته باشید و فورا در ابتدای رابطه به عمل دخول نپردازید. پیش نوازی نشان دهنده این مساله است که همسرتان اولویت بیشتری را برای شما دارد و منتقل کننده عشق و محبت شما به همسرتان هست و اینگونه همسر شما فکر نمی کند که فقط برای عمل دخول با او همبستر شده اید. در پیش نوازی سعی کنید همسرتان را دوباره و بیشتر از نظر احساسی آماده کنید. 
نوازش و لمس بدن زن، بوسیدن و بیان کلمات محبت آمیز و تحریک کننده می توانند گزینه های خوبی باشند. در پیش نوازی می توانید با لمس کلیتوریس یعنی قسمت جلو و بالای آلت تناسلی زنان، آن ها را به شدت آماده برقراری ارتباط جنسی کنید. 

لطافت رفتار کجاست؟

سعی کنید در لمس کردن  و انجام عمل دخول حتما از لطافت و آرامش خاصی برخوردار باشید و این را بدانید تند تند انجام دادن عمل جنسی حسی خوب و مثبتی را در همسرتان ایجاد نمی کند. با این وجود بهتر است از همسرتان بپرسید که دوست دارد انجام اعمال جنسی تان با ملایمت و آرام باشد و یا تند تند و با شدت انجام شود بهتر است. اگر هم پرسیدن این مساله برای شما سخت است می تواند امتحان کنید و از روی عکس العمل همسرتان متوجه بشوید که چه نوع آمیزشی را بیشتر دوست دارد. 

کلمات تحریک کننده 
 

به دلیل اینکه بیشتر زنان دوست دارند محبت را به صورت کلامی از همسرشان بشنوند بهتر است که در حین ارتباط جنسی از کلمات محبت آمیز و تحریک کننده استفاده کنید تا همسرتان بیشتر از داشتن ارتباط جنسی با شما لذت ببرد که در نهایت منجر به لذت بیشتر در شما هم می شود. 

بوسیدن فراموش نشود 

همان طور که گفته شد بوسیدن نیز باید در پیش نوازی باشد ولی این مساله فقط به این مرحله مربوط نیست و باید در کل زمان ارتباط جنسی این کار انجام شود. کشف نقاط حساس بدن همسرتان و بوسیدن آن جا و همچنین کشف مناطق جدید بدن او برای بوسیدن می تواند لذت ارتباط جنسی شما را چند برابر کند. 

لمس نقاط تحریک پذیر

زنان علاوه بر اینکه دوست دارند محبت را به صورت کلامی دریافت کنند علاقمند هستند که از طریق لمس و نوازش شدن نیز احساسات مثبت همسرشان را دریافت کنند. در حین انجام عمل جنسی و نوازش کردن همسرتان ببینید که لمس و نوازش کدام منطقه حس مثبت بیشتری را به همسرتان می دهد. البته با پرسیدن از او نیز می توانید به کشف این مساله بپردازید. هنگامی که شما از همسران این را سوال را می پرسید که دوست دارد چه کاری را برایش انجام بدهید او از دوست داشتن شما و از این که در کنارش بیشترین لذت را می برید بسیار مطمئن می شود. 

وضعیت مناسب و تنوع 

داشتن بهترین نوع وضعیت خوابیدن در کنار هم برای داشتن ارتباط جنسی نیز می تواند در رساندن همسرتان با ارگاسم  بهتر، موثر باشد. یا خودتان این مساله را کشف کنید یا از همسرتان بپرسید. ولی به این نکته توجه داشته باشید که داشتن تنوع در انجام اعمال جنسی می تواند تاثیر بهتر و بیشتری را در نوع لذت بردن شما از یکدیگر داشته باشد. 

آرامش مطلق 

ارتباط جنسی هیچ گاه نباید از زندگی همسران حذف شود حتی در مواقعی که با هم در تعارض و مشکل هستید باید همانند غذا خوردن، این نیازتان را برآورده کنید 

خیلی به این مساله دقت داشته باشید که در زمانی تصمیم به برقراری ارتباط جنسی با همسرتان داشته باشید که هم محیط، محیط مناسبی برای این کار باشد و خالی از سر و صدهای اضافی باشد و هم این که همسرتان از نظر ذهنی آرامش لازم را داشته باشد و از تنش به دور باشد. اگر زنان دغدغه داشته باشند و از نظر روحی و ذهنی آماده نباشند نمی توانند ارتباط خوبی را برقرار کنند. 

خودتان لباس همسرتان را در بیاورید 

یکی دیگر از کارهایی که می تواند همسرتان را زودتر تحریک کند این است که خودتان با دست های خودتان لباس های او  را از تنش در بیاورید این کار می تواند لذت زیادی را در همسرتان ایجاد کند. 

عمل دخول آخرین مرحله است 
 

به این نکته توجه داشته باشید که عمل دخول باید آخرین مرحله از داشتن ارتباط جنسی شما و همسرتان باشد. هنگامی که هر دو این احساس را پیدا کردید که آماده رسیدن به اوج لذت جنسی هستید. 

تمیز و مرتب بودن 
 

قبل از داشتن رابطه جنسی حتما دوش گرفته و موهای زاید بدن خود را از بین برده، عطر زدن و خوش بو کردن دهان نیز می تواند تاثیر زیادی را در ارتباط جنسی بهتر شما بگذارد. افرادی که سیگاری هستند به این نکته توجه کنند که بوی بد دهان و بدن شما بعد از مصرف سیگار و دخانیات می تواند تاثیر منفی را در ارتباط جنسی شما و همسرتان داشته باشد. 

منبع : تبیان


 

 


رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد