ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

چطور خواستگارم را جذب خودم کنم

چطور خواستگارم را جذب خودم کنم

چگونه می توانم کاری کنم که خواستگارم مرا بخواهد



سلام سحرهستم ۲۷ساله 
۳ سال است با شخصی در ارتباط هستم ایشان تصمیم گرفتند ب ازدواج فکرکنند بنابرین ب من توصیه کردند ک خواهرشان کسانی دیگر را هم ب انها توصیه میکنند درحالی ک فقط خودشا میگویند خواهرم شمارا دیده و نظر خیلی مثبتی نداشتند درحالی که بامن هماهنگ نکرده اند !چگونه میتوانم کاری کنم ایشان من را برا اینده بخواهند و انتخاب کنند

پاسخ :

با سلام ،

 نخست اینکه آیا از ابتدا رابطه شما برای ازدواج بوده یا اینکه بعد از سه سال ایشان تصمیم گرفتند با شما ازدواج کنند ؟



اگر از ابتدا قصد رابطه ازدواج بوده که ، هر دختری باید قبل از هر وابستگی عاطفی از پیشنهاد پسر مبنی بر ازدواج اطمینان حاصل کند ، و این اطمینان زمانی حاصل میشود که آن پسر طی مدت کوتاهی بعد از آغاز رابطه اقدام رسمی انجام دهد ، قرار نیست کسی فردای روز خواستگاری ازدواج کند که آن پسر نگران این موضوع باشد و اگر آن پسر شرایط و آمادگی ازدواج را ندارد که اقدام رسمی کند چرا پیشنهاد ازدواج داده است ؟ 

در ثانی پسری که اختیار انتخاب های خود را ندارد و دیگران باید برای او تصمیم بگیرند که چه همسری برای تو مناسب است و چه همسری برای تو مناسب نیست ،او که میداند باید دیگران برای او همسر انتخاب کنند چرا به دختری پیشنهاد ازدواج می دهد ؟ این پسرها باید دختری که پیدا کرده اند را قبل از هر رابطه ای به خانواده معرفی کنند ، مادر پسر با مادر دختر قرار بگذارند و یک جلسه مادرو خواهر پسر مادر و دختر را ملاقات کنند




 در مورد اینکه چگونه می توانم کاری کنم ایشان من را برای آینده بخواهند و انتخاب کنند


شما بدون آنکه کاری کنید باید ایشان شما را بخواهند ، نه اینکه برای جلب نظر مثبت ایشان خودتان را تغییر دهید ، یک خواستگار شما را باید همینطور که هستید بخواهد و گرنه دیگر اسمش خواستگار نیست بلکه همسر سفارشی میباشد ، شما که نمیتوانید یک عمر خودتان را تغییر دهید که مورد پسند و رضایت ایشان باشید ، هر کسی شما را باید همانگونه که هستید بخواهد و انتخاب کند 

چهارم اینکه بدون اطلاع شما ، خواهر ایشان شما را دیدن صحیح نبوده و باید یک قرار رسمی ( نه لزوما در منزل شما ) مثلا در یک محل عمومی به اتفاق مادرشان و شما هم به اتفاق مادرتان همدیگر را ملاقات می کردید 

پنجم وقتی ایشان یا هر کس دیگری از اقدام رسمی خودداری می کند ، با توجه به شرایط سنی که دارید تداوم رابطه مصلحت نیست
 
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد