ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

آیا داشتن رابطه جنسی در پرده ارتجاعی قابل تشخیص است

آیا داشتن رابطه جنسی در پرده ارتجاعی قابل تشخیص است

آیا سابقه نزدیکی با پرده ارتجاعی قابل تشخیص است
دختری هستم بیست وچهارساله از سن نوزده تا بیست ویک سالگی بایک پسر رابطه داشتم وقصدماازدواج بود که من به رابطه مان به خاطر مخالفت برادرم خاتمه دادم و دراولین رابطه ای که داشتم خون ریزی نداشتم واحتمال میدم که پرده بنده ارتجاعی هست چون که دردهم نداشتم ازآخرین رابطه ای که داشتم سه سال می گذرد آیا باوجود پرده ارتجاعی درمعاینات مشخص می شود که قبلا رابطه داشتم ؟ آیا پرده ارتجاعی بعد از چند سال رابطه نداشتن به حالت اولیه باز می گردد؟

من از گذشته پشیمانم و خواستگارهم ندارم فکر میکنم به خاطر اعمال بدی است که انجام دادم خواهشا جواب بنده رو بدین من همیشه کانال شما رو دنبال می کردم تا جواب سوالاتم رو بگیرم حالا بااین شرایطی که گذاشتین عالی شد که من سوالاتم رو مطرح کنم 
موفق باشید
 
پاسخ
با سلام و تشکر ازا عتماد شما به مجموعه تنظیم خانواده

در خصوص پرسش اول شما مبنی بر اینکه آیا داشتن رابطه جنسی با معاینه پرده بکارت ارتجاعی قابل تشخیص است

بله ، مدخوله بودن بکارت قابل تشخیص است و گذر زمان تاثیری در آن ندارد
 
در خصوص بخش دوم سوال شما مبنی بر اینکه خواستگار ندارید
 
خیلی ازد ختران که رابطه ای هم نداشتن ، خواستگار ندارند و این یک مشکل اجتماعی است و فقط شامل شما نمی شود لذا با افکار منفی ذهنتان را درگیر نکنید
 
واحد مشاوره تنظیم خانواده
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد