ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

چرا پسرها به دختری که باهاش رابطه جنسی داشتند اعتماد ندارند

چرا پسرها به دختری که باهاش رابطه جنسی داشتند اعتماد ندارند

پسری که باهاش رابطه جنسی داشتم با من ازدواج نمی کند
من یک سال و نیم با ی پسری دوست بودم باههس رابطه ام داشتم .خیلی هم دوستش دارم.ولی متاسفانه این اواخر به من گفت تو که با من رابطه داری حتما با رفیقای قبلتم داشتی .پس من تورو برای ازدواح نمیخوام ...من از وقتی این حرف شنیدم.کاملا بهم ریختم .
خودمو مقصر میدونم .راهنماییم کنیدد.تا یکم راحت تر بتونم فکر کنم.من قبل این اقا هیچ‌رابطه جنسی نداشتم .
 

عدم شناخت جنس مخالف باعث سو استفاده می شود

هدف اکثر پسرها برای رابطه دوستی از همان ابتدا  رابطه جنسی می باشد نه لزوما ازدواج ،  پس ابتدا طرح دوستی را بنا می کنند و شاید عنوان کنند هدف از این دوستی ازدواج است ، برخی پسرها چون میدانند دختران زیادی اهل روابط دوستی نیستند ، به جای واژه دوستی از واژه شناخت استفاده میکنند  یعنی عنوان می کنند شناخت بیشتر برای اینکه بررسی کنیم آیا برای ازدواج مناسب هم هستیم یا خیر ، اما در عمل رابطه همان رابطه دوستی است چرا ؟   چون هیچ پیشرفتی در جهت ازدواج اتفاق نمی افتد

شما به عنوان دختری که به سن ازدواج رسیده باید آگاه باشید

پسرها برای برقراری رابطه جنسی  نیازمند  داشتن احساس به جنس مخالف نیستند ، آنها می توانند براحتی بدون داشتن ذره ای احساس نسبت به طرف مقابل با او رابطه جنسی برقرار کنند و ارضا شوند ، شاید بگویید پسران چه موجودات کثیفی هستند اما در حقیقت این بنای طبیعت مرد و زن است ، پس این شما هستید که باید شناخت کسب کنید و آگاه باشید
 

پسری که قصد ازدواج ندارد بهانه  های زیادی دردست دارد

کسی که به کل قصدش ازدواج با شما نباشد ، ناچار است  بهانه های مختلفی را عنوان کند و چه بهانه ای محکم تر از این که  به شما بگوید چون با من رابطه جنسی داشتی با دوست قبلیتم رابطه داشتی  ، در حقیقت این جمله شامل شرایط وی هم می شود ، شما هم می توانید بگویید تو هم چون با منن رابطه جنسی داشتی پس قبلا با دختران دیگر هم رابطه داشتی
 

وقتی بنای رابطه نیاز عاطفی و جنسی باشد

اگر شما رابطه ای بر مبنای ازدواج دارید چرا پنهانی ؟  وقتی درگیر یک رابطه پنهانی می شوید حتما آن رابطه اشکالاتی دارد  وگرنه پنهانی نبود  وقتی شما از عرف جامعه فاصله بگیرید باید عواقب آنرا هم بپذیرید ،
عرف در مورد ازدواج چه می گوید ؟  پسر به خواستگاری دختر می رود و در صورت مثبت بودن وارد مرحله شناخت می شوند ، حال  اگر قرار باشد شناخت مقدم بر خواستگاری باشد  ، چون این رابطه  بدون اطلاع خانواده ها بوده  طبیعتا صرفا بر اساس دو نیاز عاطفی و جنسی  کنترل می شود ، دختر از جنبه عاطفی به رابطه نگاه می کند و پسر از جنبه جنسی ( این طبیعت زن و مرد است )  در این صورت  دختر از روی وابستگی و عشق و علاقه و یا ترس از دست دادن  تن به رابطه جنسی می دهد و پسر بعد از تامین نیاز خود  به این فکر میکند ، این دختر که از روی احساسات رفتار می کند آیا قابل اعتماد است ؟  نکند قبل از من هم با کس دیگری رابطه داشته ؟ نکند بعد از ازدواج هم با کس دیگر رابطه برقرار کند ؟
 

شما مسئول ذهنیت اشتباه دیگران نیستید

شما بهتر از هر کسی میدانید که قبل از این آقا  تجربه رابطه جنسی نداشتید ، اما به علت اینکه با این شخص رابطه جنسی داشتید مورد قضاوت قرار گرفتید  ، من به شما می گویم اطمینان داشته باشید قصد این آقا از ابتدا ازدواج با شما نبوده  حتی اگر تن به رابطه جنسی با این آقا هم نمیدادید ایشان بهانه ای برای ترک این رابطه پیدا می کردند چه بسا ممکن بود بهانه ایشان عدم توانایی شما در تامین نیاز جنسی ایشان باشد  پس در هر دو صورت به نقطه فعلی میرسیدید

سیاست داشته باشید

این یک تجربه است هر چند بهایی دارد ، شما به عنوان یک دختر در مقابل پیشنهاد رابطه جنسی قبل از رسمی شدن رابطه  همیشه باید پاسخ منفی بدهید ، شما وظیفه ای در قبال تامین نیاز جنسی فرد مقابل  قبل از ازدواج ندارید ، اگر با نه گفتن شما میرود  بدانید با بله گفتن شما و تجربه رابطه جنسی هم در نهایت خواهد رفت ، هر چند موارد استثنا هم هست  اما نمیشود به صرف درصد کمی از این موارد در این خصوص ریسک کنید 
واحد مشاوره تنظیم خانواده
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد