ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

بهبود عملکرد رابطه جنسی

بهبود عملکرد رابطه جنسی

برای جذاب شدن رابطه جنسی با همسر چکار کنیم
در ادامه به چند راه حل ساده برای بهبود عملکرد جنسی اشاره می کنیم.

از تمام حواس‌تان استفاده کنید

برای تمرکز روی احساسی که در بدن خود دارید از تمام پنج حس خود استفاده کنید. روی رفتارها و عملکردها جنسی تمرکز نکنید و در عوض از احساسات‌تان برای لذت بردن و سرخوشی استفاده کنید. این کار کمک می‌کند از فشار جنسی که بیشتر افراد از آن شکایت دارند بکاهید. تمرین این شیوه به شما کمک می‌کند ترس‌های ناشی از این طرز فکر را که باور دارید باید همه چیز را در مورد روابط جنسی بدانید حذف کنید.

تعریف‌تان را از رابطه‌ی جنسی تصحیح کنید و گسترش دهید

رابطه‌ی جنسی فقط دخول نیست. جهت تنوع هم که شده رفتارهای جنسی دیگر را هم تجربه کنید؛ مثلا بوسه‌های طولانی، لمس کردن، ماساژ‌های جنسی و ... . کشف طیف وسیعی از لذت‌های بدنی، کلید رسیدن به اوج لذت جنسی است.

زبان عشق همدیگر را بفهمید

اگر دیدید شرایط رابطه‌ی جنسی برای‌تان سخت شده، به توانمندی‌های‌تان تکیه کنید. وقتی نیازهای‌تان برآورده نشود ممکن است به راحتی تقصیر را گردن طرف مقابل بیندازید و او را سرزنش کنید. اما کاری که باید در عوض انجام دهید این است که به ادامه‌ی رابطه‌ی جنسی اصرار نداشته باشید، زمان و مکانی مناسب و آرام را انتخاب کنید و برای درک احساسات و نیازهای همدیگر وقت صرف کنید و با هم گفتگو کنید. سعی کنید زمینه‌های مشترک را پیدا کنید.
معمولا بگومگوهایی بوجود می‌آید زیرا یکی از طرفین احساس می‌کند نادیده گرفته شده. بنابراین زبان عشق همسرتان را یاد بگیرید (مثلا ممکن است هدیه گرفتن باشد یا محبت و نوازش بدنی و یا حتی کم کردن مسئولیتی در خانه!). اگر زبان عشق او را بفهمید می‌توانید بستر مناسبی برای یک رابطه‌ی جنسی گرم و لذت بخش فراهم کنید.
تعریف‌تان را از رابطه‌ی جنسی تصحیح کنید و گسترش دهید‎

همسرتان را با کسی که قبلا با او رابطه داشتید مقایسه نکنید

مقایسه کردن حس بی‌اعتمادی و خشم ایجاد می‌کند. در عوض به نقاط مثبت همدیگر توجه کنید و به همه چیز هیجان بدهید. خاطرات جدید خلق کنید! ماجراجویی کنید و شیطنت جنسی کنید!

کنجکاو باشید و کشف کنید

در مورد بدن خودتان و بدن همسرتان کنجکاو باشید!ببینید چه چیزی باعث می‌شود احساس کنید میل جنسی‌تان زنده است! همه‌ی اینها کمک‌تان می‌کند بهتر به همسرتان یاد بدهید چگونه لمس‌تان کند. 

محدودیتهای خودتان را بشناسید 

اگر بتوانید انگیزه‌های خودتان را بشناسید و بدانید که چقدر وقت و انرژی و هیجان می‌توانید به خود و همسرتان ببخشید، احساس فشار کمتری خواهید کرد و کنترل بیشتری روی خلق موقعیت‌های جنسی مورد دلخواه‌تان پیدا خواهید کرد.

بازیگوشی کنید

واقعا جدی می‌گویم؛ به خودتان اجازه‌ی شیطنت‌های داغ و پرهیجان و ظاهرا سبکسرانه را بدهید و همسرتان را غافلگیر کنید. رابطه‌ی جنسی نباید جدی و رسمی باشد، ابدا!

برای روابط جنسی‌تان هدفمند وقت بگذارید

برای خودتان و همسرتان برنامه ریزی داشته باشید و سرتان را با مشغله‌های بیخود گرم نکنید. برای اینکه شور و کشش جنسی‌تان به همدیگر شاداب بماند باید دست کم یک ساعت در هفته برای کشف بدن همدیگر وقت صرف کنید و بازیگوشی‌های بزرگسالانه بکنید!

موبایل‌تان را کنار بگذارید و بخوابید

برای اینکه نسبت به بدن‌تان حس بهتری داشته باشید و انرژی‌تان برای ماجراجویی‌ در اتاق خواب کافی باشد باید خوب بخوابید. عادت ِ هر شب چک کردن گوشی قبل از خواب را ترک کنید. باور کنید لذت جنسی که تجربه می‌کنید با این موضوع بی‌ارتباط نیست!

برای زندگی‌تان برنامه داشته باشید

برای عشقبازیهای‌تان فرصت‌های بیشتری ایجاد کنید. برنامه‌ی مشخصی برای استراحت، ریلکسیشن و فعالیت جنسی‌تان داشته باشید.ورزش منظم را فراموش نکنید چون علاوه بر حفظ سلامتی، نیروی جنسی‌تان را تقویت می‌کند و برای افزایش لذت جنسی کمک بزرگی است. ضمنا ورزش کردن، حال‌تان را خوب می‌کند و حس و حال خوب نیز برای افزایش میل جنسی ضروری است. رابطه‌ی جنسی نباید ترسناک یا خسته کننده باشد. نکات گفته شده را بکار ببرید تا اعتماد بنفس و نگاه‌تان در مسائل جنسی بهبود پیدا کند. اگر انتظارات‌تان واقع گرایانه باشد و در مورد نیازها و خواسته‌های خودتان و همسرتان صادق باشید، مطمئن باشید زندگی جنسی رضایتبخش‌تری خواهید داشت.
منبع: bartarinha
 
مشاوره ازدواج و زناشویی - تلفنی - آنلاین - حضوری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد