ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

نحوه تقویت میل جنسی همسر

نحوه تقویت میل جنسی همسر

چطور میل جنسی همسرمان را بیشتر کنیم
افزایش میل زنان با کارهایی که می توانید روزانه انجام دهید
زمان زیادی نیاز نیست تا یک مرد به رابطه جنسی فکر کند ولی در مورد زنان اوضاع کمی پیچیده تر است.
اگر از منظر علمی بخواهیم در این مورد صحبت کنیم ، قبل از این که مغز همسرتان فرمان آزاد سازی پپیتید اینتستینال وازواکتیو vasoactive intestinal peptide  را صادر کند، ماده ای شیمیایی که جریان خون به ناحیه لگن را افزایش می دهد و باعث تورم در لبه داخلی و خارجی واژن شده و باعث می شود میل جنسی در او پدیدار شود ، سوئیچ های خاصی  وجود دارد که باید فعال شوند . شاید درک پیچیدگی مواد شیمیایی مغز برای ما دشوار باشد ولی با این وجود کارهایی آسان و روزمره وجود دارد که می تواند سرد مزاجی زنان را بهبود بخشیده و باعث افزایش میل جنسی زنان شود.

برای افزایش میل همسرتان از دستهایتان استفاده کنید

برای افزایش میل همسرتان از دستهایتان استفاده کنید
کارهایی آسان و روزمره وجود دارد که می تواند باعث افزایش میل جنسی زنان شود
بیش از 40 هزار پایانه عصبی در کف دست همسرتان وجود دارد. نگران نباشید و به آرامی زمانی که در حال عبور از خیابان یا تماشای فیلم هستید دست همسرتان را بگیرید یا با دستانتان او را ماساژ دهید.

قدم زدن در ساحل میل جنسی همسرتان را بیدار می کند 

قدم زدن در ساحل میل جنسی همسرتان را بیدار می کند 
با هم کنار ساحل یا رودخانه یا دریاچه قدم بزنید یا با هم در وان حمام  یا جکوزی استراحت کنید.
مطالعات نشان داده اند که نزدیک بودن به آب اثری آرامش بخش دارد و به راحتی می تواند میل جنسی خفته را بیدار کند. شاید تصادفی نباشد که پیام های تبلیغاتی برای داروهای اختلال نعوظ اغلب زوجین را در حال قدم زدن کنار دریا یا تماشای اقیانوس نشان می دهد.

برای درمان سرد مزاجی به زندگیتان هیجان اضافه کنید

برای درمان سرد مزاجی به زندگیتان هیجان اضافه کنید
فعالیت هایی که باعث ترشح آدرنالین می شوند حساسیت حواس ما را افزایش می دهند. تنفسمان سریع تر می شود و ضربان قلبمان بالاتر می رود و هر دوی این موارد با برانگیختگی جنسی همراه است. ترن هوایی، زیپ لاین و حتی فیلم های ترسناک و یا هر ایده هیجان انگیز دیگری که همراه با هم انجام دهید می تواند میل جنسی را افزایش دهد.
مطالعه ی منتشر شده در مجله شخصیت و روان شناسی اجتماعی عنوان داشت زوج هایی که در فعالیت های هیجان انگیز شرکت می کنند از کیفیت رابطه بسیار بالاتری هم در زندگی و هم در اتاق خواب برخوردارند.

خیاری در آشپزخانه نصف کنید 

خیاری در آشپزخانه نصف کنید 
بر اساس تحقیق انجام شده توسط دکتر آلن آر هیرش Dr. Alan R. Hirsch ، در شیکاگو برخی عطرها موجب تحریک جنسی می شوند البته کارایی آن ها برای زنان و مردان متفاوت است. به نظرتان چه عطرهایی میل زنان را افزایش میدهد؟ به گفته هیرش، خیار و شیرینی باعث افزایش جریان خون در ناحیه واژینال می شود.

برای گرم نگه داشتن میل جنسی همسرتان فانتزیهایش را بر آورده کنید

 
بر اساس گزارش منتشر شده در مجله تحقیقات جنسی زنان به طور متوسط حدود 19 بار در روز به رابطه جنسی فکر می کنند. باید بدانید یک سوم زنان فانتزی هایی در ذهنشان دارند که فکرشان را دگیر می کند ولی از ترس قضاوت شدن توسط شوهر از ابراز آن چشم پوشی می نمایند. بهتر است سطح صمیمیت خود را به قدری بالا ببرید که همسرتان بتواند از فانتزی های جنسی خود بدون ترس از قضاوت شدن با شما سخن بگوید.

نور اتاق خواب را ملایم کنید

نور اتاق خواب را ملایم کنید
کم کردن نور اتاق خواب باعش می شود خودآگاه انسان هشیاری خود را از دست بدهد و در نتیجه آرامش بیشتری داشته باشد. از کلید هایی که نور را تنظیم می کنند در ا تاق خواب خود استفاده کنید.

برای گرم شدن رابطه با هم ورزش کنید 

محققین دانشگاه تگراز متوجه شدند که فعالیت فیزیکی می تواند بدن انسان را آماده فعالیت جنسی کند. ورزش کردن باعث می شود شبکه سیستم عصبی سمپاتیک حساسیت بیشتری به لمس داشته باشد.با هم دیگر ورزش کنید، برقصید، پیاده روی کنید، دوچرخه سواری یا کوهنوردی بروید. تمام این کارها در نهایت منجر به افزایش فعالیت در اتاق خواب خواهد شد.

در کارهای خانه به همسرتان کمک کنید

بر اساس مقاله ای که در مجله مشکلات خانوادگی منتشر شد، زوج هایی که به طور مشترک و باهم به کارهای نظافت خانه رسیدگی می کنند احساس رضایت بیشتری از هم دارند. نویسنده مطالعه دکتر آدام گالوان Adam Galovan می گوید زنان سطح علاقه شما به خودشان را با کمک کردن شما در مسائل خانه مقایسه می کنند.

برای نداشتن رابطه جنسی در مدتی کوتاه برنامه ریزی کنید

نداشتن رابطه جنسی با برنامه قبلی کمک می کند که میل جنسی همسرتان فعال شده و احساس قوی تری نسبت به شما پیدا کند. متخصصین می گویدن که ایجاد وقفه های کوتاه مدت از هر گونه تماس جنسی می تواند به هر دوی شما کمک کند به دنبال کشف هیجانی جدید در زندگیتان باشید.
خوب بخوابید
خوب بخوابید
تحقیقی که توسط محققان دانشگاه میشیگان انجام شد نشان داد که خواب شبانه کافی می تواند میل جنسی زنان را افزایش دهد. این مطالعه نشان داد زنانی که خواب کافی و مناسب دارند میل جنسیشان تا 14 درصد افزایش پیدا می کند.

با هم فیلم های رمانتیک ببینید 

تحقیقی که در هلند انجام شد نشان داد که مشاهده فیلم های عاشقانه می تواند باعث افزایش تحریک در زنان شود. به گفته دکتر ماریک دویت Marieke Dewitte، میل جنسی زنان بیشتر با روابط عاطفی تحریک می شود تا با روابط صرفا جنسی و همین تفاوت بین دو جنس است که معمولا مردان را گیج می کند.

لیست خواسته های خود را بنویسید

مطالعه ای که در دانشگاه برانسویک روی زوج هایی که 15 سال با هم زندگی کرده بودند انجام شد نشان داد که فقط 26 درصد از آن ها می دانند که شریک زندگیشان به چه چیزهایی علاقه دارد یا از چه چیزهایی گریزان است. پس بهتر است قلم و کاغذی برداشته و با درک متقابل از خواسته های هم لیستی از موارد دلخواهتان را تهیه کنید و سوالاتی که دوست دارید را از همسرتان بپرسید و از او بخواهید با بله ، خیر یا شاید به آن ها پاسخ دهد.
منبع: سیمرغ 
مشاوره ازدواج و زناشویی - تلفنی - آنلاین - حضوری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد