ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

خود ارضایی (استمناء) ، راه درمان و عوارض آن

خود ارضایی (استمناء) ، راه درمان و عوارض آن

خود ارضایی چیست؟

ارضا شدن به صورت غیر عادی بواسطه تحریک مجازی توسط عکس فیلم و یا شخصیت و انجام سکس خیالی در ذهن را خود ارضایی می نامند . یکی از بارز ترین مشکلات جوانان به خصوص در ایران به علنت نیاز میل جنسی و عدم دسترسی به جنس مخالف برای  ارضا شدن این غریزه پدیده خود ارضایی میباشد این پدیده در زنان 20 در صد بیش از آقایا ن میباشد اما ضررهای وارده بر جسم و روان مردان تا 50 درصد بیش از زنان می باشد بر حسب لذت و امنیت خاطر و محیا بودن محیط و سهولت انجام این عمل اعتیاد به آن بسیار زیاد می باشد و ترک آن بسیار سخت هرگونه خارج شدن منی و انزال از آلت مردانگی بواسطه خود ارضایی باعث می شود تا انرژی زیادی از بدن به هدر رود خواب آلودگی ، احساس خستگی ، بی حوصلگی ، عدم تمرکز ذهن را می توان از مهمترین مشکلات روانی این عمل به شمار آورد .

راه درمان:

هیچ وقت به افرادی که به عمل خود ارضایی  وابسته شده اند و بارها تصمیم گرفتند که دست به این عمل نزنند پیشنهاد ترک فوری نمی دهم چون عملی نیست این یک میل است ، این قوی ترین غریزه انسان است پس به آسانی نمی توان با آن مبارزه کرد افرادی را می شناختم که بیان می کردند روزانه سه یا حتی چهار مرتبه این عمل را انجام می دهند و امروز ترک کرده اند راه درمان احتیاج به صبر و مقاومت دارد اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که روزانه این عمل را انجام می دهید برای  ترک پیشنهاد می کنم روشهای زیر را به کار گیرید.

1) از تنها بودن خودداری کنید

2) اگر با نگاه کردن به اندام جنس مخالف تحریک می شوید بلا فاصله روی خود را برگردانید

3) ار دیدن عکس ، فیلم ، تصاویر و خواندن مظالب تحریک کننده بپرهیزید

4) شما در یک ههته و یا حتی  یک ماه نمی توانید این عادت را ترک کنید

5) اگر روزانه یک بار این عمل را انجام می دهید در ابتدا به جای آنکه هر روز یک بار این کار را بکنید هر دوروز یکبار این عمل را انجام دهید پس از مدت 10 روز بجای انجام این عمل هر دوروز یکبار آنرا به هر سه روز یک بار کاهش دهدید اینبار پس از مدت 15 روز سه روز را به چهار روز و بعد از مدت 3 هفته 4 روز را به یک هفته برسانید به مراتب پس از مدت زمان حدود 3 ماه از این روش می اتوانید به ترک کامل برسید

عوارض خود ارضایی:

1) عوارض روحی و روانی:

این عارضه هم در مردان و هم در زنان مشترک میباشد زمانی که شما شخصی را در ذهن خود تجسم می کنید و عمل سکس را بازسازی می کنید به مغز یک دستور مجازی می دهید در این صورت مغز هم به اندامها دستور مجازی خواهد داد بلافاصله حرکت خون به قسمتهای قابل تحریک شما زیاد می شود و در خاتمه که ارضا می شوید یک انرژی زیادی  از شما بواسطه یک حرکت مجازی به هدر می رود به مراتب مغز به این پدیده عادت خواهد کرد و زمانی میرسد که شما فقط با ساختار مجازی ذهن خود تحریک می شوید و از حقیقت دور می شوید پس زندگی زناشویی  شما به خطر خواهد افتاد، مغز شما قدرت تصمیم گیری  خود را تا حدودی از دست خواهد داد دیر فکر می کنید ، زود خسته می شوید ، بی حوصله و عصبی ، گوشه گیر و خواب آلودگی رنجتان می دهد ، ضریب هوشی شما کاهش می یابد و در نتیجه توانایی مغز شما پایین می آید

2) عوارض :

در آقایان:

بهم خوردن ریتم خواب ، کم حوصلگی ، عصبی شدن زود هنگام ، عدم تمرکز ، لاغری ، به هم خوردن ریتم ضربان قلب ، احساس ضعف و خواب آلودگی در طول شبانه روز ، عدم لذت از رابطه جنسی حقیقی ، کم شدن میزان اسپرم ها در صورت اعتیاد بیش از حد

در خانمها:

کم حوصلگی ، درد در ناحیه زیر دل بالای دستگاه تناسلی ، عدم لذت از رابطه جنسی ، عدم تمرکز ، خواب آلودگی و خستگی ، احساس ضعف جسمانی و کوفتگی در طول شبانه روز



نظرات 91 + ارسال نظر
behshad ( booter ) yahoo 7 دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 02:02 http://www.booter-rasht.blogsky.com


salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon age be tabadol link moafeghi mano az in mozoh ba khabar kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

نیما دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 19:49 http://1368431.persianblog.com

راستش من هرروز استمنا می کنم یک بار در روز ایا در بچه دار شدنم تاثیری دارد یعنی برای همیشه ادم عقیم می شود و دکتر و دارو نمی توانند مفید باشند
خواهش می کنم جواب رو برام میل کن

رها دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 20:47

سلام علی اقا.خوبی؟ مرسی از این پستت. واقعا منتظرش بودم.
شاد باشی و پیروز تا همیشه

سلام خانم رها خواهش می کنم وظیفه بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 خرداد 1385 ساعت 02:15

سلام علی جان
ممنون از این مطلب آموزنده ات
یه سوال خصوصی ازت داشتم
اگه می شه ایمیلتو بنویس که برات میل بزنم
ممنون می شم اگه این لطفو در حق من بکنی
قربانت:رضا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 خرداد 1385 ساعت 02:20

می بخشی که دوباره وقتتو می گیرم وقتی دیدم که نظرات رو می خونی بعدش ثبت می کنی گفتم میلمو بدم گه مستقیما به خودم میل بزنی
گفتم شاید دوس نداشته باشی کسی ایمیلتو بدونه
به هر حال ممنون می شم اگه راهنماییم کنی
قربانت: رضا

محمد چهارشنبه 3 خرداد 1385 ساعت 17:44

سلام
خسته نباشید میخواستم بپرسم که آیا ارضاء شدن درمان قطعی دارد و آیا موجب عقیم شدن هم می شود.خیلی ممنون میشم اگه درمورد این موضوع منو راهنمایی کنید.باتشکر

مهدی پنج‌شنبه 4 خرداد 1385 ساعت 09:01

nikta شنبه 6 خرداد 1385 ساعت 07:26

سلام می خواستم بدونم این مطالب از نظر علم اثبات شده ؟!

علی یکشنبه 7 خرداد 1385 ساعت 15:40

سلام علی آقا
مطالبتونو راجع به عوارض خود ارضایی خوندم
جالب محققین سراسر دنیا پس از کلی تحقیقات به این نتیجه رسیدن که استمنا عوارض ماندگاری در افراد نداره
اگر حرفای شما درست باشه هیچ آدم سالمی در دنیا نباید وجود داشته باشه
من قضاوت رو می سپرم به عهده خوانندگان

سارا سه‌شنبه 9 خرداد 1385 ساعت 18:11

روشهای لذت بیشتر در خود ارضایی را کامل توضیح بدهید

و چند روش را بیان کند

امیرحسین پنج‌شنبه 11 خرداد 1385 ساعت 11:05

خیلی باهال بود ولی ما چه کار کنیم اگر وقتی به پدر مادرها برای ازدواج صحبت می کنیم می گویند هنوز زود است چه کار کنیم قربونت جوابم و بده آخه من عشق یکی از دخترهای قوم و خویشمون هستم ولی نمی دونم که چکار کنم که هر چه زودتر بهش برسم خیلی می خوامش ۵ ساله که این علاقه رو در قلبم دارم

هی جمعه 12 خرداد 1385 ساعت 22:45

من اینترن پزشکی هستم .علم با دکان بقالی فرق داره رفیق.
این که دانشمندان میگن فلان که نشد مطلب علمی.
رفرنس لطفا؟
رفرنس روانپزشکی اکسفورد در بخش ۱۱ کتاب کاملا مستوربیشن رو معادل با سکس عادی میدونی بدون ضرر.

پوریا شنبه 20 خرداد 1385 ساعت 13:28

ممنون علی جان خیلی عالی بود

امید یکشنبه 11 تیر 1385 ساعت 18:11

سلام
من یه ژیغام به ایمیلتون دادم لطفا جوابتون را بدهید به من در مورد درد ژشت ژا تا بالای باسن است و آیا خود ارضایی طولانی باعث عقیم شدن هم می شود

حنا دوشنبه 12 تیر 1385 ساعت 03:34

منم مثل بقیه از مطلبتون ممنونم
ولی من توی جاهای دیگه خونده بودم که این عمل هیچ ایرادی نداره و خیلی هم تبلیغشو کرده بودن
میشه یه کم بازش کنید
چون این مطالب با چیزی که نوشتید خیلی تناقض دارند
ممنونم

محمد دوشنبه 12 تیر 1385 ساعت 04:41

salam ali aghaye gol. hale shoma khoobe?omidvaram ke hamishe sarzende bashi. ali joon baraye rahaei az estemna ehtiyaj be daroo ham hast , albate alave bar inaei ke gofti. mer30 az vebloge khoobet. nokaretam. montazere javabet hastam.khosh bashi va sarafraz. khoda negahdar.

محمدـص دوشنبه 12 تیر 1385 ساعت 18:12

سلام
راستش من ۲ روزی یکبار استمنا می کنم الانم مدتی هست میلم کم شده
اگر اینکارو کنار بزارم میلم دوباره بر میگرده؟
اگرم دارویی هم سراغ دارین اسمشو بهم بگویید
لطفا جوابش به ایمیلم بفرستید
متشکرم

یلدا شنبه 17 تیر 1385 ساعت 01:25

با سلام و تشگر
در جای دیگه از خود ارضایی شدیدا تعریف شده و در اینجا نهی کدوم درسته ؟؟؟؟؟؟
خواهش می کنم توضیح بدین

black_metal دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 10:44

thanks! it was so good in way to my advantage!

[ بدون نام ] شنبه 14 مرداد 1385 ساعت 10:39

سلام
من هم از اون دسته آدمهائی هستم که مشکل خود ارضائی دارم البته نه مثل بقیه اگه محبت کنی ایمیل آدرستون رو بدید چند تا سوال دارم از شما .

سارا چهارشنبه 25 مرداد 1385 ساعت 10:44

سلام خوبی
میشه لطفا جواب بدی خود ارضایی باعث از بین رفتن بکارت میشه؟؟؟؟

محمد سه‌شنبه 31 مرداد 1385 ساعت 05:36

چند تا حدیث و حرفای دانشمندا به صورت توضیح علمی درباره خود ارضایی بزارید لطفا یا سایت دیگه خارجی یا ایرانی که در این باره توضیح داده بزارید

ثمن چهارشنبه 1 شهریور 1385 ساعت 23:57

خود ارضایی در بارداری چه مضراتی دارد ؟

وفا شنبه 11 شهریور 1385 ساعت 08:47

سلام علی اقا
طبق فرمودههای شما طپش قلب و.. از عوارض خود ارضایی می باشد. همسرم قبل از ازدواج چنین موردی داشته وحالا بعد از نزدیکی قلبش به شدت می تپد وتمام بدنش درد می گیرد لطفا راهنمای بفرماید باید چکار کنم؟

سشسشد شنبه 1 مهر 1385 ساعت 21:08

سلام.
من یکی از این آدم هایی هستم که استمنا میکردم. حالا بطوره کامل ترک کردم. من دچار مشکلات روانی هستم حتی می خواستم خودکشی کنم.آیا این مشکلات روانی درمان می شود؟ آیا استمنا باعث ناباروری می شود؟ لطفا جواب را به ایمیل ام ارسال کن.

هاشم جمعه 14 مهر 1385 ساعت 11:45

بسیار بسیار از شما که ایت همه اطلاعات به ما میدهید بسیار متشکرم افرین بر تو دوست عزیز من مدت ۲ سال یا کمتر یا بیشتر استمناء می کردم من این کار را ترک کرده ام ایا باید منتظر این عوابق استمناء باشم برایم ایمیل بزن در مورد عوارض سکس هم برایم توضیح بده بسیار متشکرم

شهره شنبه 13 آبان 1385 ساعت 02:24

اقای مجد بالاخره نفهمیدیم استمنا بده یا خوب یک جا میگید هیچ ضرری نداره یک جای دیگه میگید خیلی مضر..........

مریم یکشنبه 14 آبان 1385 ساعت 21:25

سلام ... من ۲۳ سالمه ... شاید بگم از وقتی ۷ بودم یه جورایی یه کارایی میکردم تا رسید به خود ارضایی ... تازگیا ترک کردم . میخواستم بدونم آیای این عئارض برای من هست یا چون دیگه ترک کردم این عوارض هم خود به هم محو میشه .. ت ورو خدا به ایمیلم جوابشو بدید.
قربونتون برم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آبان 1385 ساعت 01:09

واقعا ممنون از شما بخاطر این اطلاعات خوب
ایا خود ارزایی باعث پاره شدن پرده بکارت میشود؟

[ بدون نام ] یکشنبه 21 آبان 1385 ساعت 23:36

سلام من میخواستم بدونم استمنا باعث پاره شدن پرده بکارت میشی یا نه؟ممنون میشم چواب بدین.

سالار یکشنبه 21 آبان 1385 ساعت 23:50

با تشکر از اطلاع رسانی دقیق شما
در مورد اینکه در اینترنت اینگونه اطلاعات کم شده ناراحتم ولی واقعیت این است که جوانان کشور ما به مشکلاتی دچارند که واقعا درد بزرگی است .
خواهش می کنم در مورد عوارض روابط جنسی توضیحاتی رو بدین که همه به عوارض اون پی ببرند و انشاءالله راهی برای اون پیدا کنیم .

امید بلاگر باهوش دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 01:39 http://smartblogger.mihanblog.com

سلام!‌ من از وبلاگ شما دیدن کردم و از مطالب وبلاگ شما را مطالب بدرد بخور دیدم از وبلاگ شما در وبلاگم تبلیغ کردم . در صورت تمایل وبلاگ منو ببینید تا تبادل لینک داشته باشیم.
با اجازه خ

سلام
مرسی از شما دوست عزیز وبلاگ شما بررسی شد وبلاگ مفیدی دارید از این جهت در لیست لینکهای ما قرار گرفت

گمنام چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 20:13

به نام خدا

امام صادق (ع) میفرمایند: اگر بدانم کسی استمنا میکند با او هم غذا نمیشوم.

یکی از معصومین میفرماید:خدا در قیامت سه نفر را بدون

سوال و جواب به جهنم میبرد یکی از انها کسی است که شهوتش را بدون همسر دفع میکند (متاسفانه دو تای دیگه یادم نیست)

سلام .
ممنونم از احادیث اما اون زمان ازدواج کردن به سختی این زمان بوده
مرسی از نظر شما

امینی شنبه 9 تیر 1386 ساعت 17:37 http://www.doktor-amini.blogfa.com

سلام
من دکتر امینی متخصص روانشناسی و روان کاوی هستم . لطفا به وبلاگ من سر بزنید و نظرتون را درباره ی مطالب وبلاگ به من بگویید .

سلام خوشبختم آقای دکتر چشم حتما سر میزنم ممنونم از لطف شما و اینکه نظر ما رو خواستید.

علی سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 19:53

سلام. خوبین. دستتون درد نکنه. مطالبتون خیلی بدرد بخوره. راستش رو بخواین من از اون دسته آدمایی هستم که استمنا می کنم. البته چند بار سعی کردم ترک کنم ولی نشد دیگه. الان حدود دو سالی می شه. با خوندن مطالب شما دوباره تصمیم به ترک کردم. خدا کمک کنه. خیلی پسر بدی شدم. انشاالله که اینبار واقعا ترک کنم. شما هم برام دعا کنین حتما.
واقعا مثل یه اعتیاده. یک کابوسه.
حالا به فرض هم که ترک کردم. معلوم نیست کی یه دختر خوب پیدا بشه که بیاد زن من بشه. بعدشم...
اصلا بی خیال. مشکلات زیاده. من ترک می کنم خدا بزرگه.
یا علی.

سلام دوست عزیز
همینکه قصد ترک این عادت رو دارید خودش نشون میده که پسر خوبی هستید . اما در مورد ازدواج خب دختر خوب که اهل زندگی باشه مسلما خیلی سخت میشه پیدا کرد اما یک نصیحته دسوتانه به خاطر غریزه جنسی ازدواج نکنید .
موفق باشید

سعید دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 04:40 http://www.rahaeiaz.com


همکار عزیز سلام ضمن تبریک به منا سبت حضور در ماه مبارک رمضان و آرزوی طاعات و عبادت بنده از شما این درخواست را داشتم که وبلاگ بنده را نیز لینک و اگر خواستید تبلیغ کنید.زیرا من خودم از جمله افرادی بودم که حدود 7 سال به این عادت شوم یعنی خود ارضایی معتاد بودم(اکنون 22 سال سن دارم) و اینکه به تازگی توانستم در ماه مبارک رمضان با سعی بسیاربا این کار زشت وداع بگویم و ان شاا... ان را برای همیشه ترک گویم از انجا که یکی از نذرهای من این بود که بعد از رهایی از این کار وبلاگی خوب و پربار ایجاد کنم که عزیزان دیگر را نیز کمک کنم .وبلاگ رهایی از بند خود ارضایی را ایجاد کردم امید هست بنده را دراین امر خطیر کمک فرموده و در رهایی دوستان دیگر تلاش کنیم .این وبلاگ حاصل مطالعه و تحقق کتب و سایت ها و وبلاگ ها و همچنین اطلاعات عالمان بزرگ این مرز و بوم و سایر نویسندگان از جمله انتونی رابینز و احمدی منش وبریان تریسی و.. می باشد .کمال خواهش در کمک به بنده را از شما خواستارم .
در ضمن من در عید فطر نذرهای خود را میدهم و همچنین جشنی کوچک در دانشگاه با بچه های دانشگاه به مناسبت ترک این عمل زشت می گیرم(البته به انها دقیق نمی گویم برای چه جشن می گیرم).به من سر بزنید نظر شما می تواند باعث خوشحالی و ثبات قدم من باشد.
تولدم مبارک .تولد رهایی از بند گناه.
از مشهد در جوار آقا امام رضا

mkn پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 23:55 http://ezdevagmovaghat.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز ابتدا باید بگم من پدرم روانپزشک است و می گه که در کتابهای اونها چیزی یعنی ضرر علمی برای خود ارضایی ثابت نشده من موافق استمنا نیستم ولی می خوام یگم از لحاظ شزعی مشکل داره ولی از لحاظ جسمی ثابت نشده ولی مطمئنم بعدا یک سری چیزها ثابت میشه

سلام اوکی به پدرتون سلام برسونید .

سارا دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 16:44

دختری 20 ساله هستم که مدتها ست استمنا یا به عبارتی خود ارضایی می کردم البته بی خبراز عوارض وحشتناک آن و ان هم به وسوسه دختری که هیچ وقت نمی بخشمش والا من خودم کجا این کارارو بلد بودم حال چار عوارض خطرناک آن شدم از همه بیشتر کم بینی آزارم میده چون نمی تونم به تحصیلم ادامه بدم و علتشم نمی تونم به کسی بگم و تمام سلامتیم مختل شده و نمی تونم به راحتی به زندگیم ادامه بدم اونم برای دختر ی مثل من که به متانت و وقار و سنگینی و درس خونی شهره بود تمام موقعیت اجتماعیم به خطر افتاده دیگه امیدی به زندگی ندارم بارها خواستم ترک کنم ولی نشد الان 2 ساله گذاشتمش کنار یعنی در واقع 2 ساله دچار عوارضشم اگه می تونستم با کسی مشکلمو در میون بذارم و اون بهم بگه که این کار اشتباهه محال بود دوباره طرفش برم چون این اراده رو در خودم می دیدم ولی از ترس آبرو نتونستم .
حالا می خوام بدونم برای آدمی مثل من دیگه راه علاجی نیست و من به آخر خط رسیدم یعنی باید تمام آخواسته هامو در زمینه ی تحصیل و زندگی تو گور آرزوهام دفن کنم ؟
با تشکر .منتظر جواب سوالم هستم وممنون می شم کمکم کنید .

سلام دوست عزیز با اینکه در قسمت نظرات پاسخ سوال کسی رو نمی دم اما دلم نیومد تا در مورد شما اینکارو انجام بدهم.

اولا تحسین می کنم اراده شما رو در ترک این عمل دوم بدونید که جلوی ضررو همیشه از هرجا بگیرید منفعته
چرا اینقدر نا امیدی ؟
شما ۲۰ سال دارید باید پر از انرژی و امید باشید . برای من عوارضی را که فکر میکنید به آن دچار هستید ارسال کنید از طریق ایمیل . نگران نباشید با یک برنامه وژیه تندرستی سلامت روحی و جسمی خود را بدست خواهید آمد به خدا توکل کنید و به آینده ای روشن . موفق باشید.

سرباز پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 13:51

سلام رفیق ممنونم از این کامنتت
عالیه

اسماعیل یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 11:57

سلام دوست عزیز و محترم واقعنا ممنون از این همه مطالب عالی که در خدمت من قرار دادین من ۲۰ سال سن دارم حدود ۵ سال هست به این مریضی مبتلا شدم بیماری های از جمله میگرن بسیار شدید خستگی روحی و جسمی و.... به هم زدم الان یه خورده بهتر شدم ولی گاهی وقتا این فکر شوم به سرم می زنه الان هم هی چی کم ندارم تو زندگیم فقط تنها مشکلم همین ....... هست من از شما دوست عزیز در خواست دارم کمکم کنید واقعنا زندگیم داره از هم می پاشه

سلام دوست عزیز لطفا از طریق فرم ارسال سوال اقدام نمائید.

یه پسر خوش شانس چهارشنبه 21 آذر 1386 ساعت 17:17

سلام .
من 13 سال دارم و نزدیک 3 ماه است که این عادت رادارم .
من عکس های زیادی در کامپیوتر و موبایلم دارم که منو تحریک کرده ...
من از این عادت متنفرم و همین الان می خواستم این کار را انجام دهم ...
سپس تصمیم به تحقیق گرفتم و چند جا تحقیق کردم ...
تا به سایت شما رسیدم ....
شما آینده ی من را نجات دادین و من همین الان تمام عکس ها و ... را پاک کردم .
من جدا ممنونم .
ولی می خواستم بدانم که این مساله برای چه سنی هست ؟

یه پسر بدبخت جمعه 30 آذر 1386 ساعت 15:53 http://shanil.blogfa.com

من ازتون ممنونم از این مطلب باهالتون هتما اگه اشکالی نداشته باشه این مطلبو تو وبلاگم می ذارم من ۱۳ سالمه هر روز این کارو انجام میدم و این هم عاقبت دوستهای نابابه دیگه
یکی دو روزه که دنبال عوارض این کارم که مطلب شما خیلی به دردم خورد واقعا ممنونم وسعی می کنم ترکش کنم که ارادم ضعیفه و نمی شه

مهدی سایمانی شنبه 1 دی 1386 ساعت 13:32

سلام من از شما خیلی متشکرم که با اختیار کذاشتن اطلاعات خود به جوانان کمک می کنید تا این عمل زشت را ترک کنند من هم به این عمل زشت مبتلا بودم حدود ۳سال من در گیر این عمل زشت بودم و با خاست خدا و اءمه توانستم با اراده خودم و یاری خدا این عمل زشت را ۴ماه پیش ترک کنم و تا حالا به هر کسی که مبتلا بوده نصیحت و پند اندرز میکردم من به کسانی که مبتلا هستند این وبلاگو معرفی میکنم واین شماره منه ۰۹۳۵۴۹۹۵۰۸۱ امیدوارم با راهنماییهای شما بتوانم دیگران را از این عمل زشت نهی کنم قربان شما مهدی سلیمانی از شهرستان کاشمر

ممنون از شما

مهدی سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 11:34 http://estemna.blogfa.com


لطفا اگر منبعی کتابی درمانی راهی کور سوی امیدی برای بقاء می بینید کمک کنید

با سپاس لطفا کمک کنید .
سری به شرح حال ما بزنید .
بسیار اورژانسی است.

نازنین جمعه 28 دی 1386 ساعت 23:10

سلام میخواستم بگم که من حدود ۱.۵ ساله که این عمل را انجام میدهم البته نه به طور مکرر مثلا هر ۲ هفته یک بار ایا موجب پاره شدن پرده بکارت شده یا نه وایا اسیب هایش را در
اینده خواهم دید و ایا در بچه دار شدنم مشکلی ایجاد میکند .
الان ترک کردم ترو خدا حتما جوابم را بده ازت خواهش میکنم
خیلی عذاب میکشم واز اینده نا امیدم

نازنین جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 21:15

سلام چرا جواب سوال منا ندادی

سلام در قسمت نظرات به سوالات پاسخ داده نمی شود

علیرضا پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 13:40

سلام دوست عزیز . واقاَ مطالبت خیلی مفید و سودمند بود
خیلی ازت ممنونم

ستاره ی بی فروغ شنبه 28 اردیبهشت 1387 ساعت 02:46

سلام امیدی به زندگی ندارم به تهش رسیدم ..........................................................................................هر چی توبه می کنم فایده نداره کمکم کنید

سلام
چرا اینقدر نا امید ؟
مسلما اگر تلاشی نباشد هزاران بار هم اگر توبه کنید فایده نداره باید تلاش کنید و با نفس خود مبارزه کنید .
شما تلاش کنید حتما موفق می شید البته به یکباره نمیشه این عادت را ترک کرد طی زمان باید کمترو کمترش کرد تا رو به پایان

امیر توتی دوشنبه 6 خرداد 1387 ساعت 19:38

ببخشید می خواستم در بازه ی خود ارضایی سوالی بکنم اما نمی دونم جواب میدید یه نه.امیدورام اینکارو بکنین.یعنی خواهش میکنم اینکارو بکنین
می خواستم بدونم عوارض این بیماری قابل درمان هست یا نه؟
یعنی بعد از ترک این خود ارضایی بازهم غوارضش به همون قوت در آینده و حال بروز میکنه؟؟؟؟
امیدوارم جواب منو بدید.فقط همین یه سوال
از سایت عالیتونم تشکر می کنم

دختر احمق جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 15:52

شاید فقط یه حس کنجکاوی بود و وقتی کشفش کردم معتادش شدم البته یک ماه بیشتر نیست
عوارضش یه طرف جواب خدا رو چی بدم.....خدایا منو ببخش هیچ چیز به جز رضای تو برام مهم نیست الان با یه اراده ی محکم همه چیز رو پاک می کنم می رم حموم غسل می کنم و فقط به تو توکل می کنم و به پای توبه ای که می کنم می ایستم...................خدایا ببخشم

چرا اینقدر نا امید
اکثر جوانان به این مسئله عادت دارند امیدوار باشید و به خدا توکل کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد