ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

بزرگترین ضعف یک زن چیست

کدومتون میدونه که چیه؟؟ چه عاملیه که باعث میشه در تمام مراحل زندگی زنان، تاثیر نامطلوبی به واسطه اون گذاشته بشه؟؟ متاسفانه تنها در کشورهای سنتی گرا این عامل شدیداً قدرت داره ..این عامل چیزی نیست جز یک تفکر ساده ولی مسموم! تفکری که مثل یک پیچک دور زن رو میگیره و به آرامی وی رو خفه میکنه. اینکه یک زن نمی تواند بتنهایی موفق شود و احتیاج به یک تکیه گاه دارد!! یک تفکر باطل و کاملاً غلط… شما به هرچی دختر ایرانیه نگاه کنین. مغز همشون رو چند تا کلمه داره ویران میکنه..شوهر، عشق ، کسی که تا ابد کنارت بمونه!! تمام زنهای ایرانی زندگیشون رو دارن تو این خط خلاصه میکنن.متاسفانه پایداری هم ندارن! یعنی تا یکم تصمیم میگیرن عوض بشن زِبیخ گند میزنن تو اوضاع! ایندفعه از اونور بام می افتن پایین و اصلاً این مطالب رو پوچ میبینن و تمامش رو از ذهنشون پاک میکنن! ایندفعه میشن یه موجود نچسب که مغزش یخ بسته ! متاسفانه این تفکر باعث شده که زنان ایرانی هرچقدر هم که پیشرفت میکنند باز هم می خواهند که کسی آنها را خوشبخت کند! آنها همش تو فکر این هستند که یک نفر بیابد و بار این زندگی را برایشان بدوش بکشد! خانمها خودتون مقصرید..شما فکر میکنین سنگینی جهان برایتان زیاد است! شما تکیه گاه میخواهید ولی حاضر نیستید که ستون باشید. متاسفانه باید بگم راندمان عملیتون
افتضاحه! اکثراً زنان ایرانی خودشون رو یه نهال میبینن که داره یه طوفان رو تحمل میکنه ، منتظر یه داربسته که بیاد تا بتونه بهش تکیه بده!! خدا بگم چیکارتون کنه..بعضی هاتون هم یکم احساس میکنین که مثل اینکه قضیه مشکل داره ولی نمی دونین جریان چیه! درنتیجه شوت میکنین زیر داربست و میگین داربست میخوام چیکار؟ ..خودم مثل شیر وایمیستم جلوش…آقا باده هم ایکی ثانیه میاد زرتی نهال و ریشه و هرچی هست و نیست رو عینهو ماست میکنه می اندازه دور!!..خانمهای عزیز..لطف کنید این طرزفکر دراماتیک مامان بزرگاتون رو بریزین دور و محض رضای خدا یه ذره محکم باشین.در کتاب پیامبر و دیوانه ، اثر جبران خلیل جبران چند عبارت وجود داره که خوندش رو بهمتون توصیه میکنم.شما باید این تفکر رو جایگزین کنین.فقط دو بند از این عبارتهاش رو براتون میگم..
1-زن و شوهر همچون ستون های یک معبد هستند که سقف را نگه میدارند ولی وزنی به دوش هم نمی اندازند
2-از نان خود به هم بدهید اما هرکدام برای خود نانی داشته باشید..
بقیه اش رو برید بخونین و توروخدا یکم روش فکر کنید.شما فقط منتظرین که یه نفر بیاد و سنگینی شما رو تحمل کنه ولی اصلاً فکر نمیکنین اون در قبال اینکار از شما امتیاز می خواد. این افکار خاله هاتون رو هم بریزین دور که اگه عاشقه باید اینکارو انجام بده ! تو رو خدا بس کنین دیگه .یکم محکم باشین . مطمئن باشین اگه اینجوری بود به شما وانت می دادند نه شوهر!! شما باید بپذیرین که دوران اشتراک تموم شده! وقتی که مردی خرج زنش رو میده در واقع داره ازش آزادی خرید میکنه! اون مثلاُ قراره از شما محافظت کنه ولی در واقع شما رو صاحب

میشه! تو کلتون بکنین که اولین شرط آزادی اینه که دستتون تو جیب خودتون باشه.چرا روی مرد حساب میشه؟چون اون داره صورت حساب رو می پردازه!قدرت پول داره بحساب قدرت اون نوشته میشه! اصلاً روتون میشه واسه پول تو جیبی و خرج خونه هی پیشش دست دراز کنین؟بعد هم دو هزارتا جواب پس بدین که با پول قبلی چیکار کردین!! در سراسر دنیا زنها دارن کار میکنن.از تو رستوران گرفته تا توی راکتورهای اتمی، فقط توی این کشورهای سنتی گرای بی در و پیکرو بی صاحب میبینی که زنها چتربازی هم زندگی میکنن! در نتیجه آزادی نمیتونن داشته باشن.اونهایی هم که شاغل هستند باز در جهت اتینا شاغل هستند !! خانومها چرا همش معانی رو غلط تفسیر میکنین؟ جمله مالِ من و مالِ تو نداره دیگه مرد! بابا مرد بخدا! الان زندگی تو هزاره جدید حساب کتاب داره…بگیرین چی میگم.از نان خود بیکدیگر بدهید ولی هرکدام نان جداگانه داشته باشید. این اولین شرطه آزادیه : روی پای خود بودن. شما دنیای نوین می خواین ولی نمی خواین خودتون رو باهاش وفق بدین؟ مگه میشه همچین چیزی؟ اولین شرط زندگی در دنیای امروز اینه:خودت مسؤل ساخت زندگیت هستی. حالا بیام دوباره نظر خواهی رو باز کنم ببینم یه مشت شاعر نوشتن :آه ..ای دل..دوران عشق سپری شد! عاشقی مرد!…کوفت !! بخدا دارم خودمو کنترل میکنم که داد نزنم!………پوف…عزیز من عاشقی نمرده! ولی دوران اینکه تو مسؤل زندگیت نباشی تموم شده.هر فرد 2 راه جلوی پاش داره.یا اینکه کسی مسؤل زندگیت باشه و در مقابلش باید آزادیت رو بهش بدی و یا مسؤل زندگیت باشی و هزینه آزادیت رو هم بپردازی..لوس بازی هم در نیارین!فلسفه مفت هم ننویسین چون حد وسط نداره…این مسائل هیچ ربطی هم به عاشقی یک فرد خود مسؤل نداره..میگیرین چی میگم ؟نداره..نداره…نداره…
 

اعصابم خرد شد…ول کنین اصلاً…بقیه اش رو بعد براتون میگم…
 

روی پای خودتون باشین نه شوهرانتون.
نظرات 19 + ارسال نظر
ت م یکشنبه 30 مهر 1385 ساعت 20:25 http://www.turkmenmedical.persianblog.com

سلام ، خسته نباشید .
سایت جالبی دارید .با اجازه تان سایت شما را در فهرست لینک خود قرار دادیم.
آگهی متحرک در سایتتان زننده میباشد .
با احترام : تورکمن مدیکال

با سلام خدمت شمت لطفا لینک مار را از سایت و وبلاگ خود حذف نمایید ما اجازه تبیلغات نداریم

Chris Moury دوشنبه 1 آبان 1385 ساعت 16:39

I ts very intersting

نی نی یکشنبه 7 آبان 1385 ساعت 15:28 http://makeupnini.blogfa.com

به عنوان یه خانم کاملا با نظرت موافقم چه معنی داره یه مرد خرج آدمو بده؟! پس فرق ما با زن هرزه که پول می دن که باهاش حال کنن چیه؟!

سارا چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 19:58

علی آقا چرا اینقدر در مورد خانمها تند حرف می زنی؟ یک بار با دقت این متن رو بخون . اصلا نحوه صحبت کردنت مودبانه نیست . عباراتی چون ( تو کلتون بکنین .) یا لحن تند جملات . فکر نمی کنی اگر ملایمتر بنویسی و یک کم محترمانه تر ارشاد کنی اثرش بیشتر باشه؟ من سایت شما رو دوست دارم ولی خیلی مواقع از حرفاتون می رنجم .

سحر یکشنبه 21 آبان 1385 ساعت 00:42

شما نظرتون رو راجع به جامعه ۲۰۰ سال پیش بود...امروزه این مسائل حل شده است مگر برای آدمهای مشکل دار

سویل یکشنبه 21 آبان 1385 ساعت 17:25

علی جان سلام و خسته نباشید
چیزی که شما گفتید تا حدی درست هست ولی پایه فرهنگی ما چیزی نیست که با این حرفها درست بشه میدونی که ؛ خانه از پای بست ویران است

میترا یکشنبه 28 آبان 1385 ساعت 00:57

خیلی باحالی

بیتا یکشنبه 5 آذر 1385 ساعت 16:43

سلام
نقطه نظرات مشترکی داریم .ایمیل بزن بیشتر با هم آشنا شیم . منتظر ایمیلت هستم جونی . فعلا بای

نرگس جمعه 13 بهمن 1385 ساعت 05:24

سلام
خوب خیلی خوب شروع شده بود متنتون اما یه کم تند رفتید
فکر کنم تو جوامع پیشرفته شاید اونجوری که ما همش تو لاک خودمونیم و فقط یه دور نما ازش می بینیم این جوریا هم نباشه
مثلا من توی ژاپن زندگی می کنم،
اینجا هم خیلی از خانم ها خانه دارن اما فقط کار خونه نیست که می کنند اونقدر بعضی هاشون فعالن که نگو،
درآمد همسرشون رو هم مدیریت می کنند تازه
یا شنیدم (نمی دونم) تو فرانسه اگر خانمی بچه دار بشه بهش حقوق میدن اگر بمونه خونه و به این شغل برسه،
خلاصه فکر کنم مستقل بودن و با درآمد مشترک زندگی کردن به هم بیربط نیستند اما راحت نباید راجع بهش قضاوت کرد
به هر حال جالب بود...

فاطیما پنج‌شنبه 23 فروردین 1386 ساعت 17:40

چرا یهو آخرش خراب شد؟تازه داشتم عوض میشدما.

مازیار پنج‌شنبه 30 فروردین 1386 ساعت 02:25

in matni ke neveshti ali agha male vaghen zamane shahe vezvezake.chera fekr mikoni ke dar ghebale masalan be ghole shoma poole oo jibi be zan bayad zanam azadisho behet bede?yani dar ghebale pooli ke baraye kharji behesh midi azash azadisho begiri?mage zendegie zanashooii dookooone ke adam bekhad toosh moamele bokone.badesham ham mard be zan ham zan be mard ehtiaj dare khoda khodesh mige ke zan va mard ra har yek baraye aramesh va takamole yek digar afaridim ke beham aramesh dahand.be nazare man fekretoon eshtebast.

رها پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 17:53

باهات همنظرم اما به ما خانوما باید فرصت بدین تا تغییر کنیم همونطور که مردسالاری شما مردا یه راه بلنده!

م سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 16:00

نویسنده محترم اصول اولیه روانشناسی ازدواج را فراموش کرده و بر اساس ظاهر زندگی به قول ایشان متمدنین قضاوت کرده است غافل از اینکه آفت بسیار مهم زندگی مشترک استقلال طرفین است » در زندگی مشترک هر چقدر وابستگی زن و شوهر به یکدیگر بیشتر باشد ( وابستگی از جنس اقتصادی - عاطفی - اجتماعی - زناشویی و ...) زندگی زناشویی آنها پایدارتر خواهد بود.

سلام دوست عزیز
ممنون و سپاسگذارم از نظر شما همچنین از تذکر حضرت عالی نسبت به مقاله ممنون. موفق باشید اما آیا بهتر نبود اسمی از خود درج می کردید ؟

بیتا یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 18:05

ای ول من هم موافقم...

مرسی ممنون

میتراـتهران دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 00:46

سلام آقای مجد
امیدوارم که حالتون خوب باشه برای اولین بار که همچین حرفی را از یک نفرمرد می شنوم برام خیلی جالبه و تحسین بر انگیزه من یک دختر 24 ساله هستم دانشجوی ترم آخر فوق لیسانس یکی از دانشگاههای معتبر تهران هستم می دانید من از اعتبار خانوادگی وقیافه خوبی بر خوردارم خواستگار هم زیاد داشتم ولی می دانید چرا هنوز ازدواج نکردم چون از بچگی به این موضوع اعتقاد داشتم من دوست دارم ازدواج کنم که از مصاحبت با کسی که دوستش دارم لذت ببرم پس باید اول شخصیتی محکم و مستقل داشته باشم تا کمترین ضربه را به خورم و از زندگی لذت ببرم و آن طوری که می خوام زندگی کنم و چیزی که می خواستم بگم این بود که خیلی از دخترهایی که من می شناسم و از هم کلاسیهای من هستند و بودند مهمترین هدف از درس خواندن را مستقل شدن آگاه شدن می دانند و من فکر می کنم الان کمی تفکر خانمها عوض شده ولی باید بگم حرفهایی که شما زدید حقیقیت محض هستش و به قیمت از دست رفتن تمام لحظه های زندگی یک زن تمام می شه براتون آرزوی موفقیت می کنم .
من همین طور دارم بخشهای مختلف web loge شما را می خوانم شما واقعا روشن فکر هستید بهتون تبریک می گم

سلام
دوست عزیز کاربر محترم ممنونم از لطف شما نسبت به این حقیر
نظر شما متین و قابل تحسین اما هیچ وقت کسی رو که تمام معیارهای ما رو داشته باشه و یا کسی که بتونه به همه نیازهای ما پاسخ بده پیدا نخواهیم کرد چون حتی خود شما هم این توانایی رو ندارید که به تمام نیازهای طرفتون پاسخ بدهید .

موفق باشید

محمد جمعه 1 تیر 1386 ساعت 16:49

هم شهری سلام دستتو از شاهین شهر میبوسم بخاطر اطلاعات مفید که نه تنها به من به دوستانم هم کمک کرده ولی خونه بدونه زن تصویر بدی داره تربیت بچه ها چی این که مرد وقتی میاد خونه خسته و کوفته نیاز داره زنشو با یه خونه ی ترو تمیز ببینه تا اون کارها ای که قبلا گوفتی نو انجام بده و خستگی هر دو بیرون بره زن اگه از مرد پول میخواد منتی سرش نیست وضیفه ی شرعی اخلاقی مرده و هیچ منتی به سر زنش نداره خواهشا زنا را از خونه بیرون نکش بچه که توی مهد کودک تربیت بشه به نظر من جالب نیست شوما علم این کار ها رو دارین خواهشا جوابمو بدید و کمک کنید اگه حرفم درست نیست مرسی از سایت بزرگو قشنگت

سلام خوب من کی باشم که شما بخواهید دست منو ببوسید هر چه هست وظیفه بوده ممنونم از لطف شما . اما دوست من این درسته که تربیت فرزندان اگر به دست مادر آنها در خانه باشه بهتره اما زن هم یک انسان آزاده آیا اگر بخواهد فعالیت اجتماعی داشته باشه ما باید جلوی اونو بگیریم ؟ البته تربیت فرزندان خیلی اهمیت داره بریا همین بهتره اگر قرارا هست بچه در مهد تربیت بشه البته در ساعای از روز در انتخاب اون مهد وسواس به خرج بدیم

توحید جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 20:24

با سلام
شاید یکی دو سال عقب باشم اما تازه با سایت شما آشنا شدم و بسی مایه شور و شعف است که بالاخره ایرانیان بفهمند که دیگر اطلاع از روابط بین زن و شوهر دیگر مال بعد از شب زفاف نیست و باید زودتر اقدام نمود.
با نظر شما تا حدودی موافق ام اما ای کاش اولاْ زنان ایرانی جنبه روی پای خود ایستادن رو داشته و منحرف نشن(البته منظورم از انحراف بیشتر اصراف است) ثانیاْ وضع جامعه امروزی قشر فرهیخته و دانشگاهی اثبات کننده این موضوع است که بالای سر ایرانی حتماْ باید زور باشد تا درست رفتار کند(قصد اهانت ندارم اما حضور در کلاس درس دانشگاه ها که بیشتر شبیه تالار عروسی است تا کلاس درس تصدیقیست بر این ادعا)
تا یادم نرفته در بخش ثانیاْ نباید از آقایان غافل شد......

ندا دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 12:02

سلام
مطلب خیلی جالبی بود .ایراد از خانواده هاست که دخترا رو از بچگی وابسته بار میارن در ضمن بهتره ما دخترا موقع ازدواج اول خودمونو بشناسیم بعد طرف مقابل رو!

الهام یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 15:41

سلام متنتون اونقدر ها هم جالب نبود
راستش هر چی فکر میکنم اصلا با اون شرایطی که شما نوشتین تا حالا بر نخوردم
یا این که دوستان گفتن که خانواده ها دحترا رو وابسته بار میارن واقعا اینطوره؟
مثلا من توو یه خانواده ی معمولی بزرگ شدم که اصلا مدعی تجدد گرا بودن نیستن ولی ادم کاملا مستقلیم
خودم برا خودم تصمیم میگیرم و خیلی راحت با خانوادم در مورد تصمیماتم کنار میام
تقریبا فکر میکنم اون استقلالی که لازمه داشته باشم از هر لحاظ دارم
هیچ وقت به پول توو جیبی ای که مردا بعد از ازدواج به زنا میدن فکر نکردم راستش این چیزا خیلی قدیمی نیست به نظرت؟؟؟؟
از شما بعیده
دیگه خود مردا مشوق زنا هستن تا برن بیرون کار کنن چون دخل وخرج زندگی ها به هم نمیخونه
نمی دونم کی به خودش اجازه میده که استقلال مالی زنا رو سلب کنه
ببخشید شما کجا زندگی میکنید که با این اوضاع سر و کار دارین؟؟؟؟؟؟
به هر حال متشکرم از متنتون اگه هم یه همچین وضعی وجود داشته باشه بعید میدونم جمع زیادی با شما همراهی کنن برای ایجاد تحول چون خوب حرف میزنین ولی خوب نمیگین
مگه دارین خواهر کوچیکتون رو نصیحت میکنین که هر از چند گاهی یه پس گردنی هم بهش میزنین؟؟؟؟

امید وارم بعد از این یه تجدیدی در شیوه ی نگارشتون داشته باشین

بازم متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد