ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

معاینه پرده بکارت

معاینه پرده بکارت

سوسن صادقی
روز پنج شنبه 30/6/84 در سایت خبرگزاری ایسنا مطلبی با عنوان «آزمایش سلامت دختران و لزوم آموزش اجتماعی » درج شده بود که در واقع زنگ خطری است برای یک تعدی دیگر به حقوق زنان ایرانی .البته خوب است بدانیم که منظور از سلامت دختران در این خبر همان سلامت پرده بکارت است و نه سلامت جسمی یا روانی .و خبرنگار محترم این خبرگزار ی برای احتراز از به کار بردن عبارت قبیحه ! « پرده بکارت » دانسته یا ندانسته سلامت یک غشاء چند میلی متری را معادل کل سلامت زنان با همه گستردگی معنایی اش به شمار آورده است.در خبر ایسنا ، تلویحا به قانونی و اجباری کردن آزمایش سلامت پرده بکارت اشاره و نظرات چند نفر نیز در این رابطه منعکس شده است .ولی دقیقا مشخص نیست که اقدامی هم در این زمینه صورت گرفته یا خیر؟ معاینه پرده بکارت پیش از ازدواج در حال حاضر به درخواست برخی از افراد توسط پزشکان انجام می شود و جنبه رسمی و قانونی ندارد.مطلب زیر در همین ارتباط نوشته شده است.

سلامت پرده بکارت اضطراب تاریخی زنان در جوامع سنتی و عقب مانده است . در جامعه ما حفظ بکارت و دست نخورده بودن زن ارزشی است که در طول سالیان ،تقدیس و بر او تحمیل شده است .زن مجبور است تا هنگام ازدواج رسمی و اعلام عمومی رابطه جنسی، پرده بکارت خود راسالم نگهدارد ، چرا که مرد فارغ از هرگونه نگرانی از فاش شدن رابطه جنسی خود قادر به کشف راز زن است. حفظ بکارت برای زنان همواره متضمن محرومیت ، انزوا ، و به پستو رانده شدن بوده است و او را به موجودی پردردسر و مایه زحمت خانواده تبدیل که باید تحت مراقبت و نظارت قرار گیرد ، از فعالیتهای اجتماعی و از کار و تحصیل و مسافرت بازداشته شود تا از جاده سلامت خارج نگردد و به طور سالم و دست نخورده تحویل شوهر گردد. آسیب دیدن پرده بکارت پیش از ازدواج رسمی ، لکه ننگ و بی آبرویی بر دامان زن خواهد نشاند و تمام زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد .رابطه جنسی پیش از ازدواج به منزله سقوط اخلاقی تلقی شده عواقب وحشتناکی را برای زن رقم می زند که یا قربانی غیرت مردان خانواده می شود یا طرد می گردد یا خودکشی می کند ویا راه به تن فروشی می برد. این از مشکلات زنان در جامعه ای است که زن صرفا یک شئ و کالای جنسی به شمار می رود وازدواج برای او حکم معامله ای را دارد که لازم است رضایت مشتری را به هر قیمتی تامین نماید.
***
پرده بکارت یک جزء طبیعی آناتومی دستگاه تناسلی است که در جوامعی که عفت وپاکدامنی زن مقدس شمرده می شود تبدیل به نقطه ضعف و ابزار مچ گیری زنان شده است .البته این فرض که همیشه سلامت پرده بکارت به معنای عدم وجود سابقه رابطه جنسی می باشد از نظر علمی مردود است چرا که غشاء هیمن یا پرده بکارت به طور طبیعی دارای انواع مختلف است که برخی از انواع آن حتا در صورت نزدیکی هم آسیب نمی بیند و در معاینات پزشکی نیز قابل تشخیص نمی باشد. برخی از زنان به طور طبیعی بدون این غشاء متولد می شوند. به این ترتیب اصولا نمی توان با اتکاء به سالم بودن یا نبودن پرده بکارت در مورد وجود سابقه رابطه جنسی قضاوت نمود.
در جامعه ما ،گاه علم به خدمت سنت های پوسیده وگندیده درآمده و به ابزار پیشبرد اهداف مرتجعان و کهنه پرستان تبدیل شده است .از جمله این سنتها پی بردن به باکرگی عروس است که تا پیش از این زنان سالخورده و سنتی فامیل بر در حجله اش انتظار می کشیدند و به دیدار دستمال خونی هلهله برمی آوردند ،اما حالا پزشکان به یاری واپس گرایان آمده و برای عروس گواهی عکس دار باگرکی صادر می کنند تا این سند تحقیر و بی اعتمادی نسبت به زنان ، شوهر و بستگان را از آک بند بودن کالای مورد معامله مطمئن گرداند.
شرط ازدواج قرار دادنٍٍِِ این گواهی علاوه بر تحقیر زن وتجاوز به حقوق انسانی او، و تایید بردگی زنان ،حاکی از بی اعتمادی نسبت به زن است . ناگفته پیداست چنین ازدواجی که بر بی اعتمادی و اتهام بنیان گذاشته می شود نه می تواند موفق باشد و نه می تواند دوام آورد . این ازدواج بدون شک یک معامله مبتذل است که نه نشانی از عشق دارد و نه رنگی از انسانیت.

ظاهرا زنان برای تبرئه کردن خود از اتهامات بعد از ازدواج به این حقارت تن درمی دهند.اما در هرحال معاینه پرده بکارت با هر توجیهی که صورت گیرد صد درصد به نفع مردان تمام می شود ؛ چون مرد اینک برخلاف گذشته ، قادر است پیش از آن که ازدواج سر بگیرد ، به کمک یک معاینه ساده به آک بند بودن زن پی ببرد که اگر نباشد از همان آغاز قال قضیه کنده می شود .ولی اگر بخواهد طبق سنت گذشته به انتظار شب زفاف و حجله بماند و تازه آن وقت باکره نبودن زن بر او عیان شود هم در اثبات ادعای خود با مشکل مواجه می شود هم باید مقداری از بار بی آبرویی زن را به دوش بکشد و هم در صورتی که خواهان طلاق باشد باید مهریه زن را بپردازد .مهریه هم چنان که از اصول تابناک قانون ازدواج و طلاق برمی آید بابت نزدیکی و استفاده جنسی از زن پرداخت می شود و گرنه ازدواج به تنهایی حقی برای زن ایجاد نمی کند. و همین ازدواج رسمی را تا حد یک تن فروشی قانونی تنزل می دهد.
معاینه پرده بکارت کم کم در حال رواج و تبدیل شدن به یک رسم وسنت است و حتا دختران تحصیلکرده هم با توسل به اصل « آن را که حساب ....» مجبور به انجام این معاینه می شوند و بیم آن می رود که با توجیهات بی پایه واساسی مثل پیشگیری از اختلافات و اتهامات پس از ازدواج انجام چنین معاینه ای به امری اجباری و قانونی تبدیل شود. بدون شک چنین معاینه ای چه به صورت اختیاری و از طرف خانواده ها و چه به صورت اجباری و قانونی از مصادیق نقض حقوق زنان است و بر همه حامیان حقوق زنان است که در مقابل این عمل متحجرانه و ارتجاعی با تمام قوا قد علم کنند.

با تشکر : علی سلطانی محد تاریخ قرارگیری مطلب بعدی : 2۴/1/1386

نظرات 33 + ارسال نظر
س.س سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 01:51

صد البته که چنین معاینه ایی توهین به زن و همینطور خوانواده ان زن است و بیشترین ناراحتی از اینجا ناشی میشود که چرا این عمل برای یک مرد عیب نیست ولی حتی در حد کم برای زن گناه غیر قابل بخشش است

س سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 01:54

ممکنه از این مطلب کپی گرفت؟

س سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 02:02

اقای سلطانی چقدر دیر به ادم جواب می دهید..این مطلب تون عالی بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 02:12

سلام
اگه میشه همین جا جوابم رو بدید.
من یه رابطه ای رو شروع کردم که همون روز اول به خاطر یه اشتباه احمقانه با طرفم سکس داشتم. پسر خوبیه اما رابطه اینده دار نیست میدونم. اضافه کنم که من قبلآ به قول شما پرده بکارتم رو از دست داده بودم و ربطی به این اقا نداره.
میدونید احساس وابستگکی بهش میکنم میتونم بگم کمی هم دوستش دارم اما میدونم من اون مدل دختری نیستم که بخواهد واسه ازدواج انتخاب کنه از نظر مالی وضعیتشون از ما خیلی بهتره و میدونم این روزها دخترا ماشالله وقتی میبینن که یکی یه ذره جربزه داره خودشون میرن خواستگاری که از دست نره که البته این اقا هم یه همچین کیسی داره که من امروز فهمیدم البته . ما تقریبآ یک ماه که با هم هستیم. و این دختر خانم از خانواده هایه بیسار سرشناس و پولدار شهر ماست به گفته خودش.
اینطوری که من نوشتم فکر کنم جوابی نداشته باشه مثل یه درد دل میمونه اگه چیزی خواستید بهم بگید خوشحال میشم.
سارا

سلام
رابطه شما به سرانجام نخواهد رسید رابطه خود را بر هم بزنید. البته اگر میخواهید سرکار باشید بمانید اما عاقبتی بهمراه نخواهد داشت.
موفق باشید

مانی سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 10:54

سلام
مطلب بسیار جالبی بود شک ندارم که پیش از شما افراد زیادی در صدد حل این مسئله بر اومدن اما موفق نشدن و فقط ۳ در صد از مردان با نظر شما موافقند این موضوع نه تنها رو به بهبود فکری نیست بلکه با افزایش بی بندو باری های جوامع روز به روز بدتر میشه.به هر حال به نوبه ی خودم از تلاش شما متشکرم

سلام مرسی از نظر شما

خرافه پرستی پنج‌شنبه 23 فروردین 1386 ساعت 01:41

سلام آقای مجد
پستتون واقعا عالی بود
من به عنوان یه دختر باکره اگه مجبور به این کار شم ترجیح میدم اسم همچین مرد بی فرهنگی تو شناسنامم نره و ۱۰۰٪
از راه به اصطلاح نا مشروع این غشا به قول شما چند میلیمتری رو بدمش به باد هوا....

سبا پنج‌شنبه 23 فروردین 1386 ساعت 23:07

سلام ممنون از مطلب جالبتون

پارمیس جمعه 24 فروردین 1386 ساعت 00:53

سلام.خوبین؟بازم از زحمتای شما که واسه آگاهی من و امثال من هست متشکرم. این مطلب خیلی مفید بود و جا داره که واقعا روش تامل کرد.کاش اونایی که به این افکار خرافی دچارن زودتر به اشتباهشون پی ببرن. همیشه شاد موفق و سلامت باشید. بازم مرسی عزیز. یا حق.

سلام مرسی
ممنونم از لطف شما که نظر دادید موفق باشید

کورش جمعه 24 فروردین 1386 ساعت 01:31 http://KO_MAGHSOUDI@YAHOO.COM

با کنترل پرده بکارت کاملا موافقم

[ بدون نام ] جمعه 24 فروردین 1386 ساعت 20:03

سلام .این خیلی حقیقت تلخیه که اگه یه دختر با این معاینه مخالفت کنه بهش بر چسب.....میزنن.ولی اگه میشد و به طرفت بگی که تو هم برو گواهی سلامت بگیر تا مطمئن بشم خودتون حدس بزنین که چه دادو هواری راه میندازه که تو مگه به من شک داری؟!!؟.اقایونی که این گواهی رو میخواین شما اگه شک دارین پس چه طور انتخابش کردین؟خوشتون میاد یکی به شما هم بگه برو گواهی سلامت بگیر؟

بهاره شنبه 25 فروردین 1386 ساعت 00:33

سلام مطبتون واقعا عالی بود ولی کاش راهی هم برای پاک بودن یا نبودن مردها هم پیدا می شد.موفق باشید بای

سلام ممنون از لطف شما

اشکان چهارشنبه 19 اردیبهشت 1386 ساعت 21:39

من 70% حرف های شمارو قبول دارم ولی یه نکته برام سوال پیش اومده
خلقت هر عضوی تو بدن انسان یه دلیلی داشته . خدا وند این پرده رو برای خانومها براچی گزشته ؟
البته معاینه پرده بکارت خیلی خیلی زشته
این رو هم در نظر باید گرفت که روان مردها و زنان با هم فرق داره شاید به همین دلیل برای آقایون چیزی شبیه پرده بکارت خلق نشده...

سلام دوست من مرسی از وقتی که گذاشتید و نظر شما
اینکه این پرده برای چی بریا خانمها گذاشته شده مثل این میمونه که بگیم چرا به جای اینکه آلت جنسی مردان در آن نقطه که الان هست قرارا داده دشه چرا روی پیشونی آنها نبوده بهر حال حتما حکمتی داشته .
و در مورد روان مردها و زنها و تفاوت میان آنها این تفاوت باید وجود داشته باشه

طناز جمعه 21 اردیبهشت 1386 ساعت 10:23 http://asheghi4u.blogsky.com

با تشکرفراوان.من خودم شخصه اگه قبل از ازدواج ؛همسرم بگه؛ باید معاینه بشی .همه کارا... که جور شد.باهاش میرم معاینه .تاشکش که بر طرف شه.بدش میگم دیگه نمیخوام ببینمت. متشکرم

ممنونم از نظر شما

[ بدون نام ] جمعه 21 اردیبهشت 1386 ساعت 14:19

م سه‌شنبه 8 خرداد 1386 ساعت 16:27

آقای نویسنده محترم خدا وکیلی و وجداناْ و عندالله شما با یک دختری که بکارت خود را در در دوران تجرد بباد داده حاضرید ازدواج کنید یا فرزندتان با چنین دختری ازدواج کند
قانون مدنی ما این همه تکلیف را بر مرد نگون بخت بار کرده آنوقت بیاید با یک خانم دست چندم هم ازدواج کند واقعاْ که ......

yusef جمعه 11 خرداد 1386 ساعت 03:48 http://ghamkhone.blogfa.com

be nezare man nemikhad age vaghean kasi ro ke 2sesh dari az ba parde yabi parde bodanesh barat mohem nabashe mr30

اینم یه نظره و البته قابل احترام مرسی از نظر شما .

[ بدون نام ] جمعه 29 تیر 1386 ساعت 16:57

سلام به همگی
منم به عنوان یه دختر با این کار کاملا مخالفم...چون اگه این عمل قانونی و همه گیر بشه در واقه ترو خشک با هم میسوزن...و این اصلا انصاف نیست و واقعا برای دختری مثل من که پاک زندگی کردم و ارزش خودم رو بعنوان یک کالا پایین نیاوردم این موضوع خیلی برام سنگین تموم میشه
ولی علارقم مخالفتم با این معاینه فکر میکنم این معاینه برای گروهی از دخترها واقعا لازمه
مثلا دختری که وضعیت خوبی نداره به یه پسر پاک گیر میده و سیریش میشه....حالا بنظر شما خانواده دلسوخته اون پسر برای نجات دادن پسر احمقشون نباید این کارو انجام بدن؟
البته اگر راهی برای معاینه پسرها هم بود خیلی خوب میشد...حد اقلش این بود که دیگه الکی قد قد نکنن
متشکرم

سلام مرسی از نظر شما اما بهتر بود برخی الفاظ را بکار نمیبردید . موفق باشید

حمید شنبه 6 مرداد 1386 ساعت 23:53

معلومه نظرمو تاعید نمیکنی اگه دخترا راست میگن ژاکن ژس دیگه حرفشون چیه اگه یه خورده از خودشون زکاوت به خرج بدن میفهمن یه مرد نمیتونه با یه دختری که قبلا رابطه جنسی داشته زندگی کنه واقعا چرا چرا چرا نمی خواید بفهمید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اولا سلام
شما دو تا نظر گذاشتید که در یکی از نظرات از واژه های رکیک استفاده کردید شما حق انتقاد کردن پیشنهاد دادن را در قسمت نظرات دارید اما حق توهین به شخص نویسنده اونم با بکار بردن حرفهای رکیک رو ندارید من این یه نظر شما رو تایید میکنم اما با توجه به در اختیار داشتن آی پی شما چنانچه مجددا چنین حرکت نا شایستی انجام دهید ناچارا از ورد شما به این پایگاه جلوگیری می شود.

حسین شنبه 20 مرداد 1386 ساعت 04:17

سلام
دوستان عزیز . مطلب از آقای سلطانی نیست.پس به ایشون گیر ندید آقای سلطانی فقط انتخاب کردن.
البته بسیار روشنه که چنین درخواستی اگر از طرف مرد باشه . بزرگترین توهین رو به زن کرده لکن بحث سر اجبار قانونیه برای همه. من نمیخوام تایید کنم . ولی اگر بعد از اتمام همه مقدمات ازدواج و تموم شدن کار چنین چیزی معلوم بشه.فکر میکن این چه عواقبی داشته باشه.با تعصب و غیرتی که در ایران هست اگر مرد دل بست و سپس نبودن پرده ثابت شد<!!! که با گسترش فساد در جامعه احتمال اون رو به افزایشه.در هر صورت چنین امری بدون ازمایش هم بالاخره روشن میشه و دخترا هم به عواقبش آگاهن.حالا گذشته از این حرفا. به نظر من اجباری شدنش خیلی ناپسنده. چون دخترا خودشون میدونن اگه این پردرو نداشته باشن و با پسر با غیرتی ازدواج کنن چی ممکنه بشه پس لزومی نداره.

سلام ممنونم از نظر شما . باز خوبه یکی به داد ما رسید. مرسی

آذر سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 09:27

سلام.خیلی جالبه که این اطلاعات رو در اختیار همه می ذارید من با خوندن این مطلب تمام وجودم لرزید به خدا دختر سالمی هستم ولی یه زمانی یه اشتباهی کردم نه رابطه جنسی که شاید فکر کنم دیگه این پرده رو نداشته باشم یعنی نمیدونم دارم یا نه نمیدونم باید چه کار کنم؟ کجا برم؟اصلا روشو دارم؟اگه نباشه چه اتفاقی میا فته؟به خدا خطایی نکردم یک حماقت بچه گانه که نمیدونستم اینطوری میشه یا اصلا همچین چیزیم وجود داره.به خدا خیلی ناراحتم چه کار کنم اگه میشه راهنماییم کنین

سلام
قصد ما لرزوندن تن کسی نبود .

خاکشیر سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 18:52

خانه از پای بست ویران است * خواجه در بند نقش ایوان است
سلام
یه سوال دارم و اونهم اینه که آیا با انجام تست بکارت پاکی و معصومیت دختر خانوم ثابت میشه‌ ؟ اگر اینطوره که واقعا پرده بکارت آخر کاراگاهه !! اما مسئله اینجاست که دختر خانومهای زیادی هستن که قبل از ازدواج با آقاپسر های زیادی دوست بودن و بیشتر این دوستی ها به سکسهای نا تمام و سکس از راه مدهان و مقعد و غیره وذالک ختم شده . اما بکارت همچنان سلامته . آیا همچین دختری که با داشتن سکس به طرق مختلف بکارتش رو حفظ کرده و تصمیم داره خودشو باکرخ جلوه بده برتری داره نسبت به دختری که بکارتش رو از دست داده آیا بین دختری باکره با دختری که بکارتش رو ترمیم کرده و دختری که سکس به روش دیگر رو تجربه کرده فرقی هست ؟
معتقد نیستم که دختر قبل از ازدواج نباید سکس داشته باشه
اما معتقدم که ۲ طرف باید به همدیگر راستشو بگن چه پسر و چه دختر . واقعا به همدیگه بگن قبل از ازدواج با کسی یا کسانی بودن . به عقیده من همین رو راستی و همین صداقت
باعث میشه که عشق بیشتر شه و زندگی سعادتمند تر .
اما اگر دختری یا پسری قبل از ازدواج سکس داشت و رابطه عشقی و آنچنانی و با مخفی کاری و درورغ با کس دیگری ازدواج کرد و این مسئله رو نگه داشت . روزی هست که راز فاش میشه و همسر ش از این مسئله ناراحت و سر خورده میشه و اون لحظه هست که میفهمه با دروغ ازدواج کرده و سرش کلاه رفته .
غافل از این که فلک پرده در است * پرده ها در پس این پرده در است * نوش بی نیش میسر نشود * نیست صافی که مکدر نشود *
دوستان عزیز فقط این رو خدمتتون عرض که هیچ شرافتی در جهان بالاتر از راستگویی و صداقت نیست .

کسری شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 16:42

خیلی ممنون از این مطلب که گذاشتید تا همه استفاده کنند شاید خرافات و تحجر دست از سر این مردم بر داره فکر نمیکنم که عشق بین دو نفر اونقدر بی ارزش شده باشه که یکسری از افراد بخوان اونو تا حد یک معامله پایین بیارن امیدوارم جوان های این نسل طرز تفکرشون خودشونو تا این حد پایین نیارن

یلدا چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 08:51 http://asemansss2000.blogfa.com/

سلام
هم خوشحالم از این مطالب هم ناراحت اخه ما راجب چی حرف میزنیم اون ور دنیا دقدقشون فرستادن یه سفینه به فضاست و اینجا ما راجب چیزی که به گفته خیلی از آقایون اصلا موقع دخول حسش نمی کنن حرف می زنیم
تازه وقتی از لحاظ قانونی از همیچین مسئله دولت حمایت می کنه و مر می تونه از زن که باکره نبوده شکایت بکنه ما چی داریم می گیم؟
با اجازه جناب مجد در جواب اشکات عزیز که سوال کرده بود که پرده بکات به چه درد می خوره من در جایی خوندم که به جلو گیری از عفونت در دوران طفولیت که بچه نمی تونه از اندام تناسلیش در برابر عفونت محافظت کنه خیلی مناسب هست که البته علاوه بر انسان چند حیوان خونگرم دیگه هم دارن الان دقیقا یادم نیست کدوم حیونات بودم اما فکر کنم سگ و گربه و خرگوش

یلدا چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 08:56 http://asemansss2000.blogfa.com/

با طناز عزیزم موافقم که وقتی مردی به آدم شک داره چه طور می تونه بقیه زندگی رو باهاش سر کنه از راهی که قانون و علم تعیین کرده به همه معلوم کنی باکره هستی و بعد غید همچین مرد ی که افکارشو تار عنکبوت گرفته باید زد چون ممکنه فردا تو زندگی هم چیزی بگه مدام تا اخر عمرت هی باید برای این مرد دلیل و مدرک بیاری
و به نظر من باید در بیمارستان موقع تولد این غشا برداشته بشه تا دیگه هیچ کس باکره نباشه و کسی هم سوژه دستش نیاد که بخواد وقت بگذرونه باهاش
هنوز مونده که مردم جامعه ما درک کنه که زندگی قبل از ازدواج هر کس مال خودشه و در جواب آقایی که گفتن با هم رو راست باشن و بگن سکس کردن مهم نیست حرف زدن راجب سکس قبل از ازدواج همون قدر مشخره هست که ادم با شوهر آیندش راجب این که از اول عمرش چند با رفته حموم دستشو یی حرف بزنن

یلدا چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 09:04 http://asemansss2000.blogfa.com/

متاسفم برای اون پدر و مادرهایی که در برابر خواسته خانواده مرد سر تعضیم فرود می یارن و دختر بیچاره خودشون مجبور به معاینه می کنند
چقدر خوبه آقایون یه بار برن روی تخت معاینه همون شکل که یه دختر بدون لباس میره می خوابه برن و یه دختر دست به اندام تناسلیشون بزنه ببینن چه حس بدی داره
اما به قول او دوستمون خانه از ژای بست ویران است اینقدرخانم هارو تو فشار ژرده بکارت قرار میدن که اکثر زنهایی رو که می بینم به نحوی بعد از ازدواج خیانت می کنن
دوست دارن نظر آقایون بدونم که بهتر بود قبل از ازدواج مثل خودتون که هر چند وقت یه بار یه جایی تمام خودتون تخلیه می کنید و اصلانم کنتور نداره (چون اگه داشت شماره هاش از بین میرفت از فشار کار)همسر آیندتون خیلی راحت سکس میداشت مثل غذا خوردن یه نیاز بود حالا بعد از ازدواج به قول خانم ها جاده صافه و مشکلی نیست بهتون خیانت نمی شد؟
من به عین بهم ثابت شده ژاکی یه زن جدا از بکارتش به اندازه مردی هست که نصیبش میشه آقایون که سکس داشتن هر چقدر هم یه دختر پشت پرده بگیرن خدا جای حق نشسته یا قبل از ازدواج خانم آیندشون سکس داشته یا بعاش بهشون خیانت می کنه که البته عدالت به تمام هست
کاش مردم ما دست از این مسخره بازی ها بردارن به خدا وقتی برای دوستانم که کلا بچه خارج از ایران هستن و با فرهنگ ایرانی بزرگ نشدن می گم حتی نمی فهمند منظور من چیه و براشون خیلی گنگ و مسخره می یاد و میگن این یه مسئلاه خصوصی هست نمیدونن که تو ایران این به دادگاه هم می رسه بگذریم از ما که گذشت اما من برای دختر و ژسر خودم اصلا بکارت میزارم کنار و نمیزارم خودشون اسیر همچین مسئله کنند

[ بدون نام ] شنبه 29 تیر 1387 ساعت 02:53

بپذیریم که نشانه ی پاک بودن زن , باکرگی نیست !!! در ضمن باید قبل از انجام همچین آزمایشی از خودمون بپرسیم که در مقابل دختر پاک و باکره و همسر آینده , چه وظیفه ای داریم ؟ آیا تضمینی برای برآوردن نیازهای همسرمان داریم یا خیر ! اگر توانستیم ۱۰۰ ٪ آنده را تضمین کنیم , آنوقت هست که میتوانیم درخواست تضمین باکرگی از همسرمان کنیم !

من به عنوان یک مرد هیچ وقت از همسرم همچین آزمایشی نمیخام ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 19:46

با سلام و تشکر از مطلب خوبتون
من یه دختر باکره و محجبه هستم که از تصور اینکه خواستگارم یک چنین درخواستی ازم بکنه حالم به هم میخوره اخه اگه اون به من اعتماد نداره چرا اصلا باید منو بخواد؟ من حاضرم تا اخر عمرم ازدواج نکنم تا اینکه به اینگونه خواسته ها پاسخ مثبت بدم
و در ضمن در دنیای امروز میشه واقعا داشتن پرده رو به باکره بودن دختر و نداشتن اونو به بی عفتی او نسبت داد در حالیکه در کشورهایی مثل ایران بخیه پرده مثل سقط افزایش چشمگیری داشته
با این کار ما فقط و فقط ازادی رو از زنان و دخترانمون گرفتیم در حالیکه حتی به هدفمون که باکرگی دختر است نرسیده ایم چرا بجای اموزش صحیح به دختران و پسران و سالم کردن محیط داخل و خارج خانه برای انها دست به این نوع اعمال ننگین میزنید

سینا چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 00:00

بودن یا نبودن ان مهم نیست...

م چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 13:04

سلام . با تشکر از وب سایت بسیار جالب و مفیدتون
من دختری هستم 20 ساله که نزدیک به یکساله با پسری دوست هستم . اما به دلیل عشق و علاقه و وابستگی فراوان به او نتوانستم در مورد رابطه جنسی به او نه بگوییم و در یک غفلت کوتاه پرده بکارتم را از دست دادم .
خانواده او راضی به این ازدواج نیستن و البته از این موضوع بی خبرند . او حاضره که این موضوع رو به گردن بگیره و هرجا که لازم باشه منو پیش یک معالج ببره .
اما با توجه به حساس بودن این موضوع و حفظ حرمت و آبروی خانوادگی نتوانستیم این موضوع را با کسی در میون گذاشته یا معالج متخصص در این کار را پیدا کنیم .
من دختری اصیل و با آبرو هستم و خانوادم به شدت متعصب رو این جور مسائل هستن.
از شما خواهش میکنم اگر امکانش هست منو راهنمایی کنید.ممنون

سلام
ما نمیتوانیم در این زمینه راهنماییتون کنیم . ما مسایل قبل از باکرگی را در مورد روابط دختر و پسر در نظر درایم که کار انها به اینجا که شما کشیده نکشه و در مورد عدم باکرگی در مورد روابط زناشویی راهنمایی داریم. اما درمورد افراد مجردی که باکرگیشون از دست می دهند هیچ نوع راهنمای نداریم . واگر واقعا ترس از ابروست چرا بریا لحظاتی لذت عفاف خودتونو زیر سوال بردید ؟ به هر حال این مسئله به ما ارتباطی ندارد کاریست که شده اما همانطور که عرض شد نمیتوانیم در این زمینه راهنماییتون کنیم . موفق باشید.

دختری از همین دیار جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 14:25

این معاینه فقط توهین به دخترای پاک و نجیبه.من هم هیچوقت حاضر نیستم با کسی ازدواج کنم که چنین توهینی رو بهم می کنه.چرا مردایی که چنین چیزی رو می خوان یک لحظه خودشونو جای اون دختر نمی ذارن؟؟!!!!!
کاش ازمایشی هم برای مردا بود.مگه ما دلمون نمی خواد با مردی ازدواج کنیم که خودشو حفظ کرده باشه؟؟؟؟!!

نامردیه واقعا نامردیه جمعه 20 آذر 1388 ساعت 13:04

خیلی نامردیه خیلی نامردیه
تمام وظایفی که مرد داره زن هم داره
اگه مرد کار کردن و پول در آوردن حتی به شرط کارگری وظیفشه
زن هم به دنیا آوردن و درد کشیدن در زمان زایمان تا سر حد مرگ وظیفشه
و سزارین هم زنو مثل کاسه ی شکسته میکنه
و هزاران چیزدیگه
اینا رو گفتم که بگم چرا پسراا اگر هم هزاران بار سکس داشته باشن کسی اینو نمیفهمه
ولی دختر در زندانی به نام بکارت زندانیه
من خودم دختر باکره و پاکی هستم
حتی پسری رو در حد مرگ دوست دارم و عاشقشم
ولی نه اون از من تا به حال درخواست سکس کرده
و نه من میدادم اگه اون میخواست
البته این لطف خداست
من ازاین ناراحتم که چرا انقدر به این قسمت زن گیرمیدن
چرا انقدر با روانو آبرو احساس زن بازی میکنن
بابا ما هم آدمیم
چیزای دیگه ای هم غیر از این داریم
و اما دختر خانومای گل
پسری که شما رو واسه ازدواج بخواد هیچ وقت به شما پیشنهاد سکس قبل ازازدواج رو نمیده
و حتی مکانی شما رو نمیبره که ازخود بیخودبشه و نتونه خودشو کنترل کنه
پس تورور خدا آگاه باشید
خودتون هوای خوتونو داشته باشید
تا انقدر با این حرفا شخصیتمونو زیر سوال نبرن
اگه ما خودمون خوب باشیم و اعتماد مردا رو جلب کنیم دیگه چنین کار ذلت باری رو با ما نمیکنن
آتیش گرفتم سوختم وقتی این مطلبو خوندم
از دختر بودن خودم بدم اومد
از شما مردا بدم اومد که فقط اونه مارو میخواید و روش بحث میکنید!
اصلا حالم ازبعد حیوانی آدم بهم خورد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 15:50

همچین میگین انگار طرفو اعدام می کنن. چه تحقیری . چرا این قدر گندش می کنین.
اینکه خانوم با هر چند نفر حالشو بکونه و بعد ادعایی دوشیزگی بکونه تحقیر انسانیت و مرد نیست؟؟؟؟
جالب که این مسئله در جوامه غربی تازه داره با اهمیت میشه ولی شما دارین اونو کم رنگ میکنین.
جوری نوشتین انگار راه را برای هرزگی باز کنین.

یکی مثل همه دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 16:25

با سلام وعرض خسته نباشید
ممنون بخاطر مقاله خوبتون.راستش وقتی پای عشق ودوست داشتن وسط یاشه این رفتارها جز توهین به مقام یه انسانیکه بعدها قرار همسر یه مرد باشه چیزی نیست.اگر واقعا قراره پیوندی صورت بگیره بهتره با اعتماد متقابل باشه وگرنه این عمل که با بی اعتمادی محض داره صورت میگیره ااونم تواول پایه گذاری یه امر مهم انجام نشدنش بهتره.وجدانا اگر یه همچین عملیو از من مرد بخوان که انجام بدم چیزی واسه گفتن دارم؟
تا کی ما مردا باید خودمونو صاحب همه چیزبدونیم.حتی شریک زندگیمون!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد