ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

ارگاسم طولانی و روشهای جلوگیری از انزال زود رس در مردان

 

ارگاسم طولانی و روشهای جلوگیری از  انزال زود رس  در مردان

این مقاله به علت حفظ برخی مسائل ( عدم تناسب مقاله برای سنین زیر 13 سال ) با محدودیت درج می شود  کاربران عضو می توانند از طریق فرم سفارش مقاله متن کامل آنرا سفارش دهند.

در اینجا بهتر است به بررسی مکانیسم انزال بپردازیم.هنگام فعالیت جنسی ابتدا خون زیادی در اندامهای جنسی جمع میشود.سپس تحریک بالا رفته و مدتی در یک حدثابت باقی میماند.آنگاه اگر شدت تحریک از این آستانه ثابت بالاتر برود رفلکس ارگاسم ودفع منی از بدن رخ میدهد.بطورعملی مرحله بعد ازاین مرحله ثابت را میتوان به چند مرحله مجزا تقسیم کرد.ابتدا بیضه ها کمی سنگین بنظرمیرسند.در آغاز ارگاسم اپیدیدم وطنابهای منی بر،منقبض شده و منی را به سمت مجرای منی برو آمپول هدایت میکنند.انباشته شدن منی در آمپول باعث تشدید احساس لدت جنسی میشود.ادامه تحریک آلت باعث سفت شدن کیسه های منی شده و ترشحات آنها به داخل آمپول را بیشتر میکند.بتدریج وباافزایش فشار،پروستات سفت تر شده وترشحات خود را به مجرای ادرار تخلیه میکند.باسفت شدن پروستات دیگر انزال غیرقابل اجتناب خواهد بود.وبالاخره دریچه های مجرای منی بر باز شده و با تخلیه منی به بیرون،انزال صورت میگیرد.معمولا" مایع منی شامل ترکیبات زیر است:ترشحات پروستات10% ،اسپرم5% ،ترشحات دیگر85%در انتهای مجرای منی بر دریچه هایی وجوددارد که باافزایش فشارداخل مجرا بازشده و موجب انزال میگردند.شماباید یادبگیرید که این دریچه ها رابسته نگه دارید.رمز اینکار در این است که هنگامیکه شما به انزال نزدیک شدید،درست قبل از اینکه انزال برایتان اجتناب ناپذیرشود،تمام عضلات اندامهای جنسی خود را شل کرده و تحریک آلت رامتوقف نمایید.شل کردن عضلات در این حالت دریچه های مجرا رابسته نگه داشته و علیرغم تولیدترشحات توسط غدد،انزال صورت نمیگیرد.متوقف کردن تحریک آلت نیز مانع ایجاد رفلکس انزال بدلیل افزایش فشارمجرا می گردد.به مرور زمان و باتمرین شما میزان فشارلازم درون مجرابرای ایجاد رفلکس انزال راافزایش میدهید وبتدریج ارگاسمهای شما قویتر و طولانی تر خواهدشد.بعلاوه باافزایش تجمع مایع در آمپول شمالذت زیادی ازانزال خواهیدبرد.بعلاوه ماساژدادن و فشار پروستات نیزدر این حالت لذت آوراست.

به مرور زمان و با تمرین میزان تولید مایع منی توسط بیضه های شما بیشترشده،تعداد دفعات انزال شما افزایش می یابد و بعد از هرانزال در مدت زمان کوتاهتری میتوانید دوباره تحریک شده ورابطه جنسی را انجام دهید ضمنا" قدرت تمرکز و کنترل شما روی ارگان جنسی افزایش یافته و از این طریق میتوانید لذت بیشتری از رابطه با همسر خود  ببرید

  

روش های دیگر برای ارگاسم طولانی و ضد انزال زود رس در مردان

درمان های موضعی:استفاده از کرم های کاهش دهنده حس سطحی ناحیه دستگاه تناسلی مانند ژل لیدوکایین دو درصد توصیه شده است. استفاده از لیدوکایین 4 درصد + کرم پریلوکاین 5 درصد و کشیدن کاندم روی آلت پس از 15 دقیقه سبب کاهش زود انزالی می شود. توجه شود قبل از نزدیکی با صابون شستشو شود تا از بی حسی بیشتر آلت و واژن زن جلوگیری شود.

استفاده از متد ماستر و جانسون:این شیوه شامل یادگیری تشخیص و کنترل احساسی است که منجر به ارگاسم می شود. این روش نیاز به اراده و تمرین دارد ولی بسیار موثر است. ماستر و جانسون، شامل تحریک سکسی توسط خود فرد یا زوج جنسی می باشد. انجام تحریک تا رسیدن به نزدیکی قله (ارگاسم) و متوقف کردن آن است. این کار در چند نوبت و اوقات مختلف انجام می شود و به تدریج زمان هر تحریک افزایش می یابد تا فرد احساس می کند زمان طولانی تری را صرف هر بار تحریک می نماید پس از چند نوبت و چند روز تمرین انجام نزدیکی شروع می شود.  

تکنیک فشار:فشار سر آلت یا انتهای آلت قبل از انزال سبب عقب افتادن ارگاسم می شود. این حالت سبب کم شدن تجمع خون در آلت و کاهش نعوظ (ارکسیون) می شود.

تکنیک های دیگر:بسیاری از جوانان برای افزایش کنترل انزال اقدام به استمناء قبل از نزدیکی می کنند تا با این کار کنترل بیشتری بر ارگاسم خود پیدا کنند اما این تکنیک خیلی موثر نیست.(گناه کبیره ) و انجام آن به دفعات باعث شکل گیری نا توانی جنسی می گردد ( برای توضیحات بیشتر به مقاله عوارض استمناء رجوع شود )

کاندم :کاندم سبب کاهش تحریک پذیری می شود در صورتی که یک کاندم قادر به این کار نباشد از دو کاندم می توان استفاده کرد ضمن اینکه کاندم سبب جلوگیری از بیماری های مقاربتی و حاملگی هم می شود.

پوزیسیون خوب نزدیکی:این قسمت چون برای سنین زیر 13 سال مناسب نمیباشد درج نمی شود کاربران عضو از طریق فرم سفارش مقاله می توانند  متن کامل مقاله را سفارش دهند.

درمان طبی :استفاده از داروهای مهار کننده باز جذب سروتونین در کنترل انزال زودرس موثر می باشد. برای اطلاع درباره این داروها به پزشک مراجعه کنید.

نظرات 8 + ارسال نظر
روح الله جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 01:39

سلام من از خریداران سی دی هستم می خواستم ببینم چون برای دیدن این مطلب باید سفارش مقاله داد اگر بخواهم عضویتم را کامل کنم آیا تخفیفی هست یا باید 5 هزار تومان را پرداخت کنم. ممنون از مطالب خوبتون

با سلام خیر تخفیفی شامل حال خریدارن محصول نمی شود چون در اضای واریز وجه اولیه س یدی دریافت کرده اند . و به مقالاتی که هنوز در سایت درج نشده دسترسی دارند.

ف جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 14:46

با سلام و عرض خسته نباشید به خاطر مطالب جالبی که قرار دادید.

را ستش توی بست قبلی من با یه جمله مشکل داشتم:

اینکه طول عمر اسبرم y کمتر از از اسبرم x هست ولی تعداد ش بیشتر هست .

با توجه به چیزیایی که توی کتاب های درسی حالا ما خوندیم باید تعداد این دو تا برابر باشه تازه با توجه به نکته ای که گفتید طول عمر اسبرم ها باید توی یه واحد زمانی مشخص تعدا د اسبرم x بیشتر باشه.چون منشا هر دوشون یک سلول هست که طی یه تقسیماتی یه سلول 2تاx ۲ همy

می دونم حالا می گید دو تا چیز توی کتاباش خونده حالا داره واسه ما نطق می کنه

ببخشید راستش هر می کنم نمی تونم این دوقسمت رو با هم قبول کنم.



دکتر علی شریعتی: اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری.


از زحمات شما هم ممنون و سباسگذارم.


با سلام ممنونم از نظر شما . خب توصیه میکنم مجددا مطلب مورد نظر را مطالعه کنید هم در کتاب و هم در وبلاگ اگر مورد ابهام برطرف نشد از طریق فرم ارسال سوال مطرح کنید تا واحد پزشکی پاسخگوی شما باشند.
سپاسگذارم از شما موفق باشید

مانی جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 20:47

سلام
ممنون مطلب خوبی بود
زحمت کشیدید
موفق باشید

با سلام متشکرم از نظر لطف شما.

میترا یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 10:20

سلام و روزتون بخیر
از مطلبی که گذاشتین ممنون.فقط یه سوال داشتم واقعا کسانی که شما رو در محدودیت می زارند فکر می کنند کاربران شما در هنگام خوندن مطالبتون نمی تونند جلوی خودشونو بگیرند. خوندن یه مقاله فقط یک رب یا نیم ساعت طول میکشه آیا واقعا کسی هست که نتونه جلوی خودشو بگیره؟

سلام ممنونم
ببینید دوست عزیز چون دسترسی به اینترنت برای همه سنین میسر میباشد و برخی مطالب متناسب با سنین زیر ۱۳ سال نمیباشد پس باید در درج مقالات محدودیت اعمال شود. اگر سایتهای خارجی اخطار می دهند که این سایت برای سنین زیر ۱۸ سال مجاز نیست مطمئن باشید افراد زیر ۱۸ سال او سایت رو باز نمیکنند و خانواده ها روی اینترنت نظارت دارند اما در ایران اگر ما درج کنیم برخی مطالب برای سنین زیر ۱۸ سال مناسب نیست تازه بیشتر خواهان رویت آن مطالب هستند پس در چنین شرایطی ما باید در درج مقالات محدودیت اعمال کنیم.

علی یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 12:29

خواهش می کنم اسم چندتا قرص تاخیری رو نام ببرید ؟ با تشکر

دوست عزیز ما مجوز تجویز یا معرفی دارو از طریق اینترنت را نداریم.

era پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 13:02 http://mmnejad.blogsky.com

باسلام
امیدوارم پیروز و موفق باشید . جالب بود و کاربردی . اما در خصوص مطالب بالای ۱۳ سال که اشاره کردید میتوانید با اطلاعات کاملی که از کاربران خود دارید مطلب را برای سنین مختلف فعال یا غیر فعال نمائید . با تشکر

با سلام مطالبی که در معرض نمایش بریا عموم میباشد رو چگونه فعال یا غیر فعال کنیم ؟ به ناچار فقط سانسور میکنیم و کاربران عضو می توانند از طریق فرم سفارش مقاله متن کامل مقاله را دریافت نمایند.

era پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 13:04

باسلام
در متن مقاله اشاره کرده بودید با ماساژ دادن پروستان لذت بیشتری خواهید برد . ممکن توضیح کاملی بدهید . ممنون

سلام لطفا از طریق فرم ارسال مقاله سفارش دهید تا متن کامل ارسال شود

احسان سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 14:52

اگه امکان داره مقالاتتون را برام بفرستید.
متشکرم

خیر امکان نداره مگر اینکه از طریق فرم سفارش مقاله اقدام کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد