ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

خانم‌ها! اگر خوشبختی پایدار می‌خواهی

خانم‌ها! اگر خوشبختی پایدار می‌خواهی

نویسنده : ساناز

به مردان قدرت دهید، تا صمیمیت فوران کند، مرد موجودی عاشق قدرت است‌. مرد از این که قدرتمند باشد حظ می‌کند. در آسمان اوج می‌گیرد و شما را نیز همراه خود می‌برد. از این که توانا باشد و یا احساس توانایی کند، لذت می‌برد. تا وقتی به گشتن این احساس در مردان مشغولید، بدانید که تنها می‌توانید خواب خوشبختی را ببینید. اگر قدرت مرد را نادیده بگیرید و یا از آن انتقاد کنید بدانید که دیگر پری رویاهایش نخواهید بود. او به دنبال کسی است که به قدرت‌هایش ایمان داشته باشد و حتی ضعف‌هایش را در جهت تقویت توانایی‌هایش مثبت جلوه دهد. پس مراقب باشید و بدانید که‌:
۱ - اگر خودتان دارای درآمد هستید: هرگز درآمد و پولتان را به رخ همسرتان نکشید. حتی اگر درآمد بیشتری دارید هرگز به روی خودتان هم نیاورید. بگذارید همسرتان احساس کند که همه چیز در دست اوست و اداره امور مالی خانواده به دست قدرتمند همسرتان اداره می‌شود.
۲ - مطلقاً او را با کسی مقایسه نکنید: نگویید شوهر خواهرم دوتا خانه دارد. فلانی اینقدر درآمد دارد و تو همیشه مثل گداهایی‌. اگر واقعا به بهبود اوضاع مالی فکر می‌کنید او را برای تلاش بیشتر تشویق کنید. انتقاد دشمن صمیمیت است‌‌.
۳ - تو بی‌عرضه‌ای‌! فاتحه خواندن بر صمیمیت است‌: تو بی عرضه‌ای‌! یعنی فرو ریختن مرد. یعنی به دست خود خانه را خراب کردن‌. هر مفهوم مشابه تو بی‌عرضه‌ای فاتحه‌ای بر صمیمیت و عشق متقابل مرد است‌‌.
۴ - شوهرِ خود را حلال مشکلات بدانید: مشکل را به او بگویید و از او بخواهید آن را حل کندو تأیید کنید که تنها او قادر به حل این مسئله است‌‌.
۵ - به مردان اندرز ندهید و نصیحت نکنید: مردها دوست دارند که مشکلاتشان را به تنهایی حل کنند و اگر به شما چیزی نمی‌گوید یعنی به تنهایی قادر است موضوع را حل و فصل کند و در صورت لزوم با شما در میان می‌گذارند. با نصیحت نکردن‌، زندگی خود را عاشقانه کنید.
۶ - سکوت مردان را نشکنید: این اشتباه خانمهاست که وقتی مرد ساکت است‌، مدام به سمت آنها می‌روند و با آنها حرف می‌زنند. اگر او ساکت است به سکوت نیازمند است و احترام به این سکوت یعنی صمیمیت بیشتر. سکوت طولانی در زنان ممکن است به معنی آزرده خاطر بودن باشد اما در مورد مردها این طور نیست‌‌.
۷ - به مردان فضا بدهید: گاهی شوهر خود را رها کنید تا با خود خلوت کند. با دوستانش به ورزش برود و به خانوادهٔ خود تنها سر بزند! مدام دنبال او نباشید فضای رها شدن‌، این چیزی است که آنها گاهی به آن نیاز دارند. اگر به آنها این فضا را هدیه کنید، آنها نیز به شما عشق می‌ورزند.
۸ - مرد دوست دارد که از او قدردانی شود: تشکر به مرد قدرت پرواز می‌دهد. از هر کار کوچکی که برای شما انجام می‌دهد. تشکر و قدردانی کنید تا او نیز بی حساب به شما عشق بورزد.
۹ - مرد باید تأیید شود: توانایی‌های همسرتان را تأیید و مدام تأکید کنید او صاحب بهترین توانایی‌ها و شایسته‌ترین شوهر است و تأیید مردها یعنی فوران صمیمیت‌‌.
۱۰ - باید مورد اطمینان باشد: به او اعتماد کنید. با اطمینان خاطر به این که او می‌تواند و شما نیز می‌توانید به راحتی بسیاری از کارها را به او بسپارید.
۱۱ - مردها را تشویق کنید: مرد عاشق تشویق است‌. کف زدن‌ها را فراموش نمی‌کند و پشت او زدن به علامت تشویق را حس می‌کند. مرد، آفرین شما را تا عمر دارد به خاطر می‌سپارد.
من نیز لبخند شما را بعد از اجرای این قوانین طلایی‌، تا همیشه به خاطر دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
زری پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 23:53

چه با مزه!منظورم رابطه خاص زن وشوهرهست.
کلآ انرژی مثبت دادن خوب خیلی خوبه به جای غرغر وعصبانیت و... ولی اگه زن هم با وجود همه مشکلات بتونه انرژی شو حفظ کنه.همچین راحت هم نیست.تو زندگی سختی زیاد هست.

م.ص جمعه 13 اردیبهشت 1387 ساعت 14:03 http://melirah.blogfa.com

سلام
بسیار جالب و سودمند بود . از حسن نظر شما و تحقیق بعمل آمده تشکر می نمایم .خسته نباشید .
خوشحال میشم فرصت شد به وبم سر بزنید

همواره سبز

با سلام ممنونم چشم حتما سر میزنم

سارا جمعه 13 اردیبهشت 1387 ساعت 23:39

سلام آقای مجد
من یه سوال داشتم ازتون.آیا آقایون از به زبان آوردن کلمات رکیک توسط خانم ها در هنگام س*ک*س لذت میبرند؟ من میترسم با انجام این کار شوهرم بعد از تمام شدن س*ک*س از این کار ناراحت یا زده بشه یا فکر کنه من خیلی بی حیا و بی ادب هستم !! میشه راجع به اینگونه موضوعات هم مقاله بنویسید؟اگه میشه جواب سوال منو بدین آخه هر کار میکنم بعد از ارسال سوال با فرم صفحه ای باز نمیشه و ارور میده
ممنون میشم ازتون اگه این سوال منو جواب بدین من از اعضا هستم

سلام
دوست عزیز علت اینکه گفته میشه از طریق فرم ارسال سوال مشکلات خود را حل کنید برای اینست که سوال شما به دست پزشک یا مشاور طرف قرار داد سایت رفته و وی پاسخگوی شما باشد . فرم ارسال سوال نیز مشکلی ندارد با این حال شما میتوانید سوال خود را بهمراه درج شناسه کاربری با ایمیلی که عضویت خود را به ثبت رسانده اید به نشانی info@tanzimekhanevadeh.ir ارسال نمایید.

در مورد موضوع مطرح شده نیز مقاله ای تنظیم در صورت تایید درج خواهیم نمود .

زیبا شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 09:21

با سلام و خسته نباشید
و تشکر از مقالات خوبتون
من فکر میکنم یک سری از این کارها رو نباید زیاد از حد هم انجام داد
گاهی باید به آقایون گوشزد کرد که بیرون از خونه کار میکنی و حقوق میگیری علاوه بر اینکه کارهای خونه رو انجام میدی
گاهی باید گفت که داری اشتباه میکنی
و ...
به نظر من نباید یک سری از خود گذشتگی ها و بخشش ها از طرف خانومها واسه آقایون به شکل وظیفه دربیاد.
در ضمن اگه خانومی همه این کارها رو بکنه و از طرف همسرش جواب درخوری دریافت نکنه خیلی زود کم میاره!

سلام
ممنون از نظر شما
در زندگی زناشویی بحث کم گذاشتن و یا تلافی کردن نباید مطرح باشد مرد و زن هر دو سوار بریک ارابه هستند چوب لای چرخ کردن این ارابه باعث خوردن زمین هر دو می شود .

وحیده یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 13:57 http://www.chekideh2011.blogfa.com

سلام
واقعا واسم جالب و آموزنده بود
مخصوصا آخرین خط
موفق باشین
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد