ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

دلزدگی و سردی آقایان در مقابل وابستگی خانمها پس از رابطه جنسی

 

دلزدگی و سردی آقایان در مقابل وابستگی خانمها پس از رابطه جنسی


مقاله از علی سلطانی مجد


طبق پژوهشهای به دست امده حدودا بیش از 80 درصد آقایان با فردی که قبل از ازدواج رابطه جنسی برقرار نموده اند ازدواج نخواهند کرد این رفتار دلایل عمده ای بهمراه دارد که بخشی از آن ارادی و بخشی دیگر غیر ارادی و بواسطه فعل و انفعالات هورمونی در مردان میباشد  دلیل بر هم خوردن اکثر روابط دوستی که در ان رابطه جنسی بوجود می آید همین عامل میباشد .این در حالیست که اکثر خانمها نسبت به فردی که با آن رابطه جنسی برقرار میکنند وابستگی احساسی پیدا میکنند .


شناسایی هورمونی که در دختران باعث وابستگی میشود


A X I T O S I N هورمون مشترک بین زنان و مردان میباشد که این هورمون باعث وابستگی و تعلق زیاد  احساسی در هر دو جنس مذکر و مونث می شود اما در مردان به علت هورمون دیگری تحت عنوان  T E S T A S T R O N  این وابستگی تقریبا خنثی می شود به عبارتی هورمون تستاسترون در مردان نسبت به هورمون آکسیتوسین قالب تر میباشد و این در وجود همه مردان قرار دارد از این رو اکثر مردان بعد از انجام رابطه جنسی حالت سردی وجودشان را فرا می گیرد اما خانمها دقیقا پس از رابطه جنسی احساس نیاز بیشتری پیدا میکنند البته موارد استثنا نیز وجود دارد  از این جهت مردانی که وابستگی کامل به طرف مقابلشان دارند ( مردان متاهل ) نسبت به همسر خود به علت وابستگی کامل چنین حالتی کمتر دست خواهد داد اما در مردان مجرد که صرفا وابستگی احساسی وجود دارد پس از رابطه جنسی از وابستگی احساسی آنها کم شده و  این وابستگی تبدیل به وابستگی جنسی می شود یعنی از آن زمان به بعد رابطه آنها بر پایه انجام رابطه جنسی ادامه دارد و این آن چیزیست که خانمها تمایل ندارند .


تقریبا در بیش از 80 درصد از مقالات این سایت صراحتا درج شده که سعی کنید رابطه جنسی را پیش از ازدواج تجربه نکنید چرا که باعث از هم پاشیدن رابطه می شود همچنین به زوجهای جوانی که در دوران عقد طی می کنند توصیه می شود رابطه جنسی کامل را تجربه نککنند و تنها به معاشقه اکتفا کنند .


مسئله مهم تر اینکه به خانمها توصیه می شود اگر فردی که در زندگیشان هست را دوست دارند سعی در برطرف کردن عطش جنسی آن نداشته باشند چرا که اگر مردان پیش از ازدواج عطش جنسیشان برطرف شود تا حدود زیادی از ازدواج منصرف می شوند این در وجود هر مردی قرار داده شده و امریست غیر ارادی و خیلی از مردان از آن بی اطلاع هستند .


با تشکر از شما

علی سلطانی مجد

 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 18:54

سلام
مثل همیشه عالی . هر روز بهتر از دیروز ... خسته نباشید علی جان .
راجع به این مقاله ....
متاسفانه حق و حقیقته همه این حرفا اما کو گوش شنوا !
من کاملا موافقم با همه همه حرفاتون . برقراری رابطه جنسی در ایران بسیار اشتباهه حتی در دوران عقد هم بنظرم باید خیلی کنترل شده عمل کرد . باور ندارین؟ آمار طلاق حرفمو ثابت میکنه ...

مرسی

سلام خانم ستاره ممنونم از نظر لطف شما و حمایتتان
وظیفه ما اطلاع رسانیست عمل کردن یا عمل نکردن به آن بسته به نظر خوانندگان داره
موفق باشید

درسا پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 19:03 http://www.bluegalaxy.blogsky.com

سلام
خسته نباشید.مطالب خیلی جالب و مفیدی می نویسید.من خیلی از مطالب سایتتون رو خوندم .به ما هم سر بزنید.ممنون.

سلام ممنونم چشم سر میزنم

گلناز جمعه 19 مهر 1387 ساعت 16:57

سلام . ممنون از اطلاع رسانی شما گرامی.متاسفانه مطالبی که شما گفتید در جامعه امروز ما وجود دارد.و بیشترین ضربه را دختران از بابت احساس می خورند و روز به روز هم بیشتر می شنویم که فکر می کنم بخشی ازاین مشکل بر می گرده به بلوغ خیلی زود هنگام نوجوان هاو فشار های روحی بعد از ان.با تشکر خداحافظ

salam دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 11:13

salam
matlabe kheili jalebi bood va man mikhastam in matlabo vase chan ta az doostam befrestam ta oona ham motevaje bashan ama motesefane in safhe copy paste nemishe che bayad kard?

سلام
ممنون از نظر لطف شما

بریا دسترسی به مقالات یا میتوانید لینک مقاله را ارسال کنید و یا اینکه سی دی مقالات را تهیه کنید
موفق باشید

ستایش سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 15:23

سلام
ممنون مقالاتتون عالیه

یه سوالی اگه این رابطه برقرار شده باشه الان به تدریج کم کردن و در نتیجه انجام ندادنش تا زمان ازدواج میتونه باعث بشه که مرد دلسرد نشه؟

سحر دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 15:26

salam .merci az matalebe khobeton

سلام خواهش میکنم

فرهنگ پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 23:08

http://sepehrsina.persianblog.ir/post/16/ اینم در همون روابطه موافقم

سمیرا پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 00:20


سلام.
یه خواستگار داشتم که خیلی دوسم داشت.خانوادم هم اطلاع داشتن.اصرار داشت که بیشتر منو ببینه.
خانوادش می دونستن اما به علت نداشتن استقلال مالی رضایت نداشتن.او نمی خواست ولم کنه.این بارهای اخر که خواست منو بیشتر ببینه....منو بوسید و بغل کرد.
و بعد دیگه ...بهم خورد.
آیا این بوسیدن او باعث سردی مزاجش شد و بعث شد که من رو رها کنه؟ یا ...
ممنون.

سلام
نه خیر این عمل ایشان دلیل دیگری داشته از طریق فر مراسال سوال اقدام کنید .

سمیرا جمعه 2 اسفند 1387 ساعت 18:17

...
من بیشتر مطالب لینکهاتون رو خوندم...واقعا هوشیار کننده است و خوب.
راستش من قصد عضویت دارم اما الان نمی تونم.
میشه شما حالا کوتاه بگید دلیل کار ایشون رو؟

خسته نباشید.

سمیرا دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 21:05


در مورد مشکلم...!!

می خواسته من و وابسته کنه و بشینه دلتنگیم و ببینه؟

آ.آ پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 12:02

سلام ممنون از مطالبتون..من با شما موافقم.اما مشورتی از شما می خواستم.من دختر تحصیل کرده و مرفهی هستم .در نگاه اول پسر جذب من میشه.اما وقتی کمی رابطه پیش میره و من از برقراری رابطه خاص امتناع میکنم با توجه به اینکه طرف می تونه در فضای امروز با دخترهای دیگه این رابطه رو به راحتی داشته باشه نسبت به من سرد میشه و دوستی قطع یا بی معنی میشه.بعلاوه اینکه من که به دلیل حفظ خودم نخواستم تن به این کار بدم قبل از اطمینان به ثبات و هدفمند بودن دوستیمُ هم سرکوفت میشم هم ترک.من این تجربه رو داشتم.منه نوعی برای برقراری یه رابطه سالم و حفظ پسر مورد علاقم چی کار می تونم بکنم؟

سلام
این انتخابهای ما هستند که مسیر زندگی ما رو تغییر میدهند ژسری که برای این منظور شما رو رها کرده بی ارزشترین موجود است که پاکی شما را نادیده گرفته کسی را بیابید که پاک بودن شما برایش اهمیت داشت هباشد نه صورت زیبا و اندام شما . هستند پسرهایی که به دنبال یک رابطه سالم و ماندگار هستند کیمیاگری هنر است نه دلبستن به هرکی که از راه رسید کمیا گری کنید هر که امد همان اول بهش بگید شما مرزی دارید و فقط همسرتان میتواند از این مرز عبور کند اگر اون ژسر رفت همان بهتر که رفت

آ.آ شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 12:12

ممنون از راهنماییه کاملا قانع کنندتون..با کیمیاگری کاملا موافقم :)

پرستو سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 00:59

دکتر میشه بگین چند سال دارین. با تشکر از آموزشها و راهنماییهای خوبتون

با سلام
من دکتر نیستم صرفا یک محقق و پژوهشگر هستم . ممنون از نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد