ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

درمان انواع بیماریهای جنسی با گیاهان دارویی

HTML clipboard


  درمان انواع بیماریهای جنسی با گیاهان دارویی

منبع : پایگاه اینترنتی پارسی طب



 روش های درمان

الف:در درمان انواع ناتوانی های جنسی (کندی و سستی نعوظ و......) عسل و زنجبیل موثر واقع میشود. مصرف زنجبیل برای هر وعده 5 گرم (یک قاشق چایخوری) است که باید با یک استکان عسل مخلوط گردد و روزی سه قاشق مربا خوری مصرف شود.

ب: قرنفل. عود. فلفل. از هر کدام 10 گرم نرم ساییده و با 250 گرم عسل و یک گرم زعفران مخلوط کنید و روزی سه قاشق مربا خوری میل نمایید. برای دیر انزال شدن و سستی کمر نافع است.

ج:زعفران 1گرم . زیره 10 گرم. مغز گردو یا بادام 100 گرم . همه را خوب بکوبید و با 250 گرم عسل مخلوط نمایید و روزی دو قاشق غذاخوری بعد از صبحانه و شام میل نمایید. برای رفع ناتوانی جنسی و افزایش تمایل و قدرت جنسی بسیار مفید است.

د:قدامه شیرازی 15 گرم . تخم شاهی و پیاز هر کدام 50 گرم .همه را کوبیده با 250 گرم عسل مخلوط نموده و روزانه سه قاشق مربا خوری میل نمایید. زیاد کننده شهوت است.

ه: کسانی که مبتلا به ضعف قدرت تناسلی . سرعت انزال و یا عدم نعوظ هستند اگر به مقدار 2 جو مومیایی را در 40 گرم عسل حل کرده و میل نمایند و سه روز ادامه دهند به حد اعلا از این بابت تقویت خواهند شد.

مومیایی دارویی است کمیاب و ذیقیمت و در مداوا سریع الاثر . بهترین نوع مومیایی آن است که از کوههای استان فارس به دست میاید هم خوراکی است و هم به صورت ضماد به کار میرود.

افراد مسن که به ضعف قوه باه مبتلا هستند . روغن زیتون عتیق را با عسل از هر کدام 75 گرم مخلوط نموده . سه روز روزی سه قاشق مربا خوری بخورند یا یک قاشق چای خوری پودر تخم شاهی را با یک استکان عسل روزی سه بار هر با یک قاشق مربا خوری میل نمایند.


درمان خستگی جنسی

خوردن یک لیوان آب لیمو با عسل پس از هر آمیزش جنسی برای زن و مرد بسیار موثر واقع میشود و مقداری از انرزی از دست رفته را جبران میکند.

تقویت اسپرم

الف: کسانی که اسپرم آنها خیلی ضعیف است و بچه دار نمیشوند میتوانند از معجون زیر (شیر+ عسل+تخم مرغ+پیاز) یک روز در میان و به مدت یک ماه استفاده کنند و نتیجه اش را ببیننند. ضرر ندارد.

ب: دو قاشق آب پیاز . دو قاشق عسل را در یک لیوان شیر حل کرده و قبل از خواب میل نمایند. بهترین داروی محرک قوه باه و ازدیاد اسپرماتوزوئید است.
توجه :این مطلب از سایت طب ایرانی گرفته شده و از نسخه های پارسی طب نیست.

نظرات 5 + ارسال نظر
آرمان یکشنبه 2 فروردین 1388 ساعت 17:31 http://tanrooh.blogsky.com

خار خسک عالیترین دارو است

کیانوش سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 12:02

سلام. من خیلی از مطالبتون درس گرفتم. واقعا ممنون و خسته هم نباشین. راستی قرار بود تا 7 فروردین آپ نکنید که؟؟؟؟؟؟؟

سلام
ممنون از شما ما چون بازدید روزانمون تغییری نکرد اپ کردیم البته با تاخیر

سید مهدی چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 11:06

آقای مجد سلام
سال نو مبارک
مطالب خوبی است. ولی چند ابهام دارد.
اول این که: این نسخه ها برای خانم ها هم قابل استفاده است (زیاد شدن شهوت و ....) یا فقط مردانه است. اگر این گونه است برای خانم ها هم بنویسید.
دوم :در یکی از مقالات قبلی که به قلم خودتان هم بود گفته بودید که "خیالتان را راحت کنم خوراکی ها و گرمی جات هیچ تاثیری بر درمان بیماری های جنسی ندارد"(قریب به مضمون) ولی اکنون خلاف آن را بیان فرموده اید.
البته یکی دو مورد تناقض در مقالات قبلی با موضوعات مختلف دیده ام که نمی دانم علتش چیست؟
سوم: آیا این راه کارها امتحان شده و نتیجه بخش بوده است؟
در هر صورت دست شما درد نکنه و از این که برای هم وطنان وقت گذاشته و راه نمایی می کنید سپاس گذارم و کارتان بسیار ارزشمند است. مخصوصا اگر نیت خدا پسندانه داشته باشید.
هر روزتان نوروز و بهاری باد

سلام

اقا عید شما هم مبارک بهتره شما به منبع این مقاله مراجعه کنید البته در مورد داروهای گیاهی چون کلا این علم هیچ نتیجه قطعی ارائه نمیده در هیچ زمینه و بالاترین احتمالات درنظر گرفته می شود بعنوان مثال افرادی هستند که دچار اینگونه اختلالات هستند اما با این روشها هم به نتیجه نمیرسند شاید یکی از دلایل تناقض همین مسئله باشه گذشته از این اگر چه مصرف گیاهان داروئی کم ضرر تر از داروهای شیمایی میباشد اما این دلیل نمی شود تا اثرات منفی انها نا دیده گرفته شود .

اما اینکه این داروها بریا خانمها هم اثر پذیر است در موارد درمان خستگی به هر دو جنس زن و مرد اشاره شده اما مسلما در مورد نعوظ و اسپرم خانمها نقشی ندارند .

در کل هدف ما اطلاع رسانی ما مقالات با سیار نظرات و اید ه های روز را جمع آوری میکنیم و در اختیار کرابارن می گذرایم البته نه مقالاتی که به ضرر انها باشد چرا که نیت و هدف ما خدمت به خلق است نه انحراف آنها .
موفق باشید

سلام جمعه 7 فروردین 1388 ساعت 00:22

سلام
مثل اینکه قرار بود که تا ۷ فروردین آپ نکین.
حواستون کجاست؟؟؟

سلام
والا نمیدونستیم باید از شما کسب تکلیف کنیم

مهدی جمعه 7 فروردین 1388 ساعت 21:27

سلام آقای مجد. سال نوی شما مبارک. امیدوارم تو سال جدید از مطالب آموزندتون نهایت استفاده رو ببرم.
ممنون

سلام و درود
سال نو شما هم مبارک
ما همواره در جهت راهنمایی هرچه بهتر زوجهای جوان تلاش خواهیم نمود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد