ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

خودارضایی در دختران و احتمال آسیب پرده بکارت

خودارضایی در دختران و احتمال آسیب پرده بکارت

منبع : پایگاه اطلاع رسانی پزشکان بدون مرز -

 ارسال مقاله از مینا شیدائی- درج در پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده



سعی کردیم این مطلب کوتاه را بصورت بسیار ساده مطرخ کنیم - به توصیه کاربرانی که درخواست این مطلب را داشتند.

گروه تحقیق و مطالعات - پایگاه شفا : برخلاف تصور برخی که می پندارند پرده بکارت دختران در داخل واژن قرار دارد ، این پرده که از جنس دیواره واژن می باشد در بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان قرار دارد و در دهانه واژن واقع شده است .

پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد که در بخش مسائل جنسی زنان  ( در آرشیو سایت)  به ان اشاره شده است .

برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود از جمله :
ورزش های سنگین از جمله ژیمناستیک
انجام نزدیکی و فعالیت جنسی با مرد - دخول آلت تناسلی
عمل بسیار ناپسند و مضر و پر خطر خودارضایی
برخی نیز بطور مادر زادی با مشکل آسیب یا حتی نبود پرده بکارت مواجه هستند
تصادف
عملهای لگنی وخیم
...

قابل توجه اینکه تمامی مسائل ذکر شده بالا توسط پزشک قابل معاینه و تشخیص صد در صد می باشد . از جمله موارد ذکر شده در بالا مسئله خودارضایی می باشد. پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد و با کوچکترین تحریک آسیب پذیر می باشد . گرچه تحریکات کوچک و مختصر آسیب کامل به پرده بکارت نمی رساند ولی همین آسیب جزئی برگشت ناپذیر و قابل تشخیص است و سبب حساس شدن آن و احتمال پارگی وجود دارد .

توصیه اکید ما اینکه از عمل بسیار ناپسند و ناخوشایند خودارضایی دوری کنید تا بر اثر چند لحظه کوتاه احساس لذت جنسی که بر اثر خودارضایی حاصل می شود و عذاب وجدان سختی را به همراه دارد ، زندگی مشترک آینده خود را دچار مخاطره نسازید و خود را دچار فشارهای روحی روانی نسازید .
منبع : پایگاه اطلاع رسانی پزشکان بدون مرز - ارسال مقاله از مینا شیدائی درج در پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

حرف امروز

خودتان را به زحمت نیندازید که از معاصران یا پیشینیان بهتر گردید، سعی کنید از خودتان بهتر شوید

 

تذکر: مقاله مذکور ارسال شده توسط سرکار خانم شیدائی بوده ایشان نویسنده مقاله نیستند و این مقاله از منبع ان سایت پزشکان بدون مرز استخراج شده سایت مذکور یکی از سایتها معتبر در زمینه فعالیت های مرتبط با فعالیت این مجموعه میباشد که ما در چندین پست از مقالاتشان استفاده کرده و کاربران بهره مند شده اند . در مورد اسیب بکارت اولا نوع پرده و ضخامت آن در اسیب دیدگی آن تاثیر گذار است من در قسمت نظرات دیدم کاربر محترمی گفتند که در ورزش ژیمناستیک امکان اسیب به بکارت نیست و این مقاله را از ارشیو حذف کنیم در جواب ایشان ضمن تشکر از توجهشان باید عرض کنم حتی یک خوردن زمین ساده هم میت واند باعث آسیب شود اما بستگی به نوع و ضخامت پرده دارد که در مقاله به ان اشاره نشده بود . اطمینان داشته باشید ما هر مقاله ای که به دستمان برسد را درج نمیکنیم ارسال کنندگان مقاله شاهد هستند که ممکنه حتی دو ماه بعد مقالشون درج شود یا حتی درج نشود چرا که باید مورد تائید گروه  پزشکی طرف قرار داد سایت قرار بگیرد چون ما در قبال مندرجات و محتویات مسئولیم .

 

نظرات 27 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 09:05

با سلام و خسته نباشید . از کجا بفهمیم که این احتمال تا حالا اتفاق افتاده یا نه یعنی ان اسیب جزیی وارد شده یا نه.اگر خود ارضایی فقط در حد تحریک هم باشد باز به پرده بکارت اسیب میرسد یا نه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 10:30

با سلام وخسته نباشید خانوم مینا شیدایی من سوالی دارم که میخوام مستقیما به ایمیل خودتون ایمیل بزنم و دوست ندارم از طریق فرم ارسال سوال یا ارسال نظر بنویسم چون میخوام خصوصی باشه خواهشمند ام در صورت امکان ایمیلتان را برام بدین .با تشکر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 13:25

با سلام خانم شیدایی سوال من کاملا پزشکیست و جهت افزایش معلومات از سرکار خانم هست و قصد توهین به مقاله ندارم خانم شیدایی زمانیکه خودارضایی فقط درحد تحریک واژن باشد چگونه میتواند به پرده بکارت که در درون واقع شده اسیب وارد کند.با تشکر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 13:37

سلام آقای مجد
با تمام زحماتی که میکشد باید بگم که سطح کیفی مقاله هاتون بشدت پایین اومده و تکرار ی و یا بی سرو ته شده .
متاسفانه شما قول داده بودید که بعد از جشن تولد سایت تحولاتی در عملکردتون میخواهید بدید که هیچ اتفاقی نیفتاد ه خواهشن دست از نابودی سایت بردارید....

سلام
ممنون از نظر و انتقاد شما
بله ما قول داده بودیم و سر قولمان هستیم و اگر به یاد داشته بودید عرض کرده بودم سایت نه وبلاگ . این محیطی که شما شاهد ان هستید وبلاگ است .

در مورد مقاله هم ما با توجه به حجم سوالاتی که ایمیل می شود مقالات را انتخاب میکنیم در قسمت پنل کاربارن عضو از تاریخ ۱۵ شهریور ماه
فرم ارسال سوالات شرعی درموردمسایل جنسی .
فرم درج مقالات درخواستی
امکان تبادل نظر
برای کاربران عضو فعال می گردد اما همه اینها در مورد وب سایت است نه وبلاگ .
البته از یکماه دیگر احتمالا من در خدمت کاربران نخواهم بود و سایت و وبلاگ را تحویل فرد دیگری خواهم داد . امیدوارم ایشان بتوانند پاسخگوی نیازهای کاربارن باشند . با تشکر از شما

سارا سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 16:19

سلام
آقای مجد متاسفانه این مقاله که پایه و اساس علمی هم نداره رو بهتره از آرشیو سایت مفیدتون پاک کنید!

نمیدونم این خانوم چطوری مقالشون اجازه ی چاپ در سایت پزشکان بدون مرز رو گرفته!

به هرحال خدمت دوستانی که با دیدن این مقاله آشفته شدن برسونم ... این مقاله اشتباه گفته... خود ارضایی در دخترها معمولا با تحریک کلیتوریس صورت میگیره نه واژن!، از طرفی اگر از طریق واژن هم صورت بگیره تنها با ورود جسم سفت این اتفاق میفته در حد سفتیه آلت تناسلی مرد. حتی ثابت شده که ژیمناستیک هم نمیتونه آسیبی به هایمن برسونه.

خود ارضایی هم عمل کثیفی نیست که این مقاله اینطور در مقابلش جبهه گرفته ، فقط نباید به صورت اعتیاد در بیاد!
موفق باشید.

با سلام و درود

من نمیدونم کجا ثابت شده که ورزش سنگین اسیبی به بکارت نمیزنه اولا اسیب به بکارت به نوع پرده و ضخامت ان بر میگرده که برای من جالبه که شما به این راحتی جبهه گیری کردید
در مورد عمل خود ارضایی بحث کثیف بودن مطرح نیست اعتیاد به ان در هر دو جنس زن و مرد مضر است ( کلا اعتیاد به هر عملی مضر است )

از نظر شرعی حرام است

واین مسئله در مورد دختران تاکید بیشتری دارد چون دستگاه تناسلی دختران پیچیده تر از مردان است و مکانیزم و ساختار ژنتیکی مردان با زنان متفاوت است .
خیلی از دختران نمیدانند کلیتوریس چیه تصوری از پرده بکارت ندارند از یک دختر ۱۱ ساله بپرسید کلیتوریس چیه ؟ شما چطور به این راحتی عوام را منحرف میکنید ؟ همانطور که بیش از ۸۰ درصد دختران تصور میکنند در شب زفاف قرار است خون و خونریزی راه بیافتد و ... و ترس از ان باعث استرس عجیبی در انها میشه این به خاطره چیه ؟ ما باید این طرز فکر غلط را در مسر عرف و شرع از بین ببریم و شما به جای انکه م ارا یار یکنید در مقابل ما جبهه گیری میکنید ؟ اسیب به بکارت مسئله مهمیست با توجه به فرهنگ ما و اسیب به ان به نوع پرده و ضخامت ان وشدت اسیب بستگی دارد پس لطفا نفرمائید که به هیچ وجه در حرکات فلان ورزش امکان اسیب وجود ندارد یا در عمل خود ارضایی این امکان وجود ندارد در ورزشهای رزمی - ژیمناستیک - سوارکاری خانمها باید محتاط و هوشیار باشند .
ممنون از نظر شما
موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 17:26

با سلام خواهشن به سوال سوم هم جواب بدین یا راهنمایی کنید جواب سوالمو از یهسایت دیگه پیدا کنم .متشکرم

afsaneh سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 17:42 http://setare.pardisblof.com

سلام مطالبتان فوق العاده آموزنده است با تشکر

محسن سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 22:21

سلام من چند بار خواستم از مطالب وبلاگتون استفاده کنم اما این اجازه رو به من ندادید اگه میشه مطالب رو به ایمیل من بفرستید برای تحقیق دانشگاه می خوام

سلام به ایمیل شخصی اقای مجد درخواست خودتونو ارسال کنید .

سیب چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 00:27

به نظر میرسه خانم مینا شیدایی بیشتر از اینکه اطلاعات علمی در اختیار خوانندگان قرار بدهند، به شدت از این عمل خودارضایی متنفرند و احساساتشون رو بروز دادند، اما به هرحال از زحماتتون ممنون هستیم.

امیر چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 07:04

با سلام در لینک زیر از معجونی گفته شده که ظاهرا پایه و اساسی ندارد و توضیحی به آن معجون داده نشده است. چند بار هم ایمیل زدم که جوابی ندادید. لطفا توضیحی بدهید

http://asheghi4u.blogsky.com/?PostID=36

سید مهدی چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 09:56

به نام خدا
آقای مجد سلام
چرا تصمیم به رفتن دارید ؟ می شه در این خصوص توضیح بدید ؟ آخه ما به شما و روش شما عادت کرده و خو گرفته بودیم . چرا این قدر ناگهانی و پس از جشن تولد 4 سالگی ؟ امید وارم هر چه پیش میاد خیر و صلاح و شادی درش باشه .
موفق باشید

سلام
شما لطف کرده بودید ایمیل هم زده بودید اما من همینجا پاسخگو هستم .

اولا هر اومدنی رفتنی هم داره و در اوج رفتن بهتر است
متاسفانه روزانه باید در قسمت نظرات در ایمیلها در افلاینها شاهد فحاشی های برخی کاربارن نسبت به من و خانوادم باشم . روزانه شاهد ایمیلهایی هستم که محتوی مشکلات جوانانه مشکلاتی که روز به روز بیشتر میشه . مطمئنم هر کسی به من ایمیل میزنه صد در صد یه مشکلی داره و هر کسی روحیه ای داره ظرفیتی داره گذشته از این مطمئنا فردی که جایگزین این حقیر می شود البته در صورت توافق اطلاعات جامع تر و مدیریت بهرتی نسبت به بنده خواهد داشت بهتره کاربران شیوه مدیریت دیگران را هم تجربه کنند تا انوقت شاید دیگر به جای فحاشی کردن به این حقیر دعای خیر بدرقه راهمان کنند . به هر حال هدف کمک به قشر جوان این مرزو بوم هستش شخص مهم نیست .

نینا چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 17:32

سلام می خواستم بدونم که اگر یک دفعه خود ارضای کرده باشیم ممکن است به پرده آسیب برسد؟ راستی از مطالبتون ممنون....

سارا چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 22:24

سلام

جناب مجد ما که همیشه به خاطر سایت مفیدتون ممنون دار شما بودیم و هستیم و برای اثبات اینکه یاور شما هستیم همین بس که در قسمت نظرات شرکت میکنیم و نظراتمون رو برای بهبود سایت به شما میگیم.پس کم لطفی نفرمایید.

و اما درمورد اینکه مثلا دختربچه ها نمیدونن کلیتوریس چیه خدمتتون بگم دختربچه ها خیلی زود این نقطه ی حساس رو در بدنشون کشف میکنن و خودارضایی رو هم در همین نقطه ای که پیدا کردند انجام میدن، حالا ممکنه تا بزرگسالی حتی ندونن اسم این نقطه ی حساس چی هست. اینکه اسمش رو نمیدونن دلیل نمیشه که ندونن این اندام چی هست!

درمورد ورزش هم به دلیل اینکه هایمن بافت انعطاف پذیری هست با ورزشهایی مثل ژیمناستیک احتمالش ضعیفه از بین بره مگر در ورزشهای خیلی سنگین...
این اطلاعات رو منهم مثل شما از پزشکان مربوط شنیدم. معمولا این قضیه با تجربه هایی که در مراجعه کنندگان دارند بهشون اثبات میشه و در اختیار دیگران قرار میدهند.

شاد باشید.

سلام

ظاهرا شما متوجه پاسخ من نشدید یا اینکه بد برداشت کردید یا من درست عرض نکردم دختران خود ارضایی می کنند اما نمی دانند کلیتوریس چیست تصوری از بکارت ندارند
باز هم تاکید میکنم احتمال اسیب به بکارت در ورزشهای نامرده شده در نظر قبلی زیاد است که البته به ضخامت و نوع پرده بستگی دارد
لطفا اطلاعات غلط را منعکس نفرمائید با عرض شرمندگی در غیر اینصورت از تائید نظرات معذوریم چون مسئله ذکر شده دامن خیلی از دخترا ن را گرفته مطمئنا امارهای که ما داریم و نمیتوانیم منتشر کنیم از دسترس شما خارج است و البته جای تشکر داره که لطف میکنید و در قسمت نظرات مواردی را تذکر میدهید و این حق شماست و لطف شما .
اما مجددا تاکید میکنم ما هر مقاله ای را درج نمیکنیم مگر پس از تائید ان . اگر قانع نشدید ایمیل بزنید تا بخشی از امارهای مربوط به این مورد را به اطلاعتان برسانیم .

س پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 12:36

((البته از یکماه دیگر احتمالا من در خدمت کاربران نخواهم بود و سایت و وبلاگ را تحویل فرد دیگری خواهم داد . امیدوارم ایشان بتوانند پاسخگوی نیازهای کاربارن باشند . با تشکر از شما ))

این جمله رو اگه یادم باشه برای 3 یا چهارمین بار که میشنوم
تا 5 نشه بازی نشه

سلام
بله حق با شماست تا کنون ۲ مرتبه قرار شده خودمو کنار بکشم اما دوستان مانع ان شدند (به علت تعهدات ) انشالله ایندفع برای رضایت شما هم که شده سعی میکنم دوستان را متقاعد کنم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 14:51

با سلام ایا واقعا خودارضایی به صورت تحریک کلیتوریس مضر و باعث ناباروری و سرد مزاجی میشه؟؟؟ آیا دلایل علمی وجود دارد؟؟لطفه پاسخ دهید باتشکر

[ بدون نام ] جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 16:43

سلام خواهشن به سوال من پاسخ دهید آیا واقعا خودارضایی درحد تحریک کلیتوریس مضره و موجب ناباروری و سردمزاجی میشه وآیا دلایل علمی وجود دارد؟باتشکر منتظر پاسختان هستم

سید مهدی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 09:28

به نام خدا
سلام
درود بر آن دسته از دوستان آقای مجد که تا کنون مانع کنار کشیدن ایشون شده ان . باز از آن ها کمک طلبیده و خواهشمندیم که این بار هم شرط دوستی رو به جا آورده و مانع شوند .
و یه نکته هم به آقای مجد عرض کنم :
دوست من ، هر کس که از پله های نردبان بالا می ره و در نقطه بالاتری می ایسته بیشتر توی دید و تیر رس واقع می شه و مورد هدف قرار می گیره . بنابراین اون شخص هم باید جایگاهشو بدونه و طبق اون جایگاه ظرفیتشو بالا ببره و با نا ملایمات (هر چند که می دونم بسیار سخته) کنار بیاد و برا اثبات خودش هم که شده و برا تو دهنی زدن به دشمنان و معاندین پا برجا بمونه . هدف اونا از میدان به در کردن شماست و پس باید تلاش کرد تا به هدفشون نرسن نه این که هم جهت برا نیل به خواستشون اقدام کنیم .
موفق و پاینده باشید

سلام اقا مهدی ممنونم از شما
اما واقعا از نظر روحی خسته شدم از طرفی به علت کم لطفی برخی دوستان من جلوی کاربران بد قول دارم میشم متاسفانه بالا فرتن هزینه های مشاوره مشکلاتی در قسمت پاسخ به سوالات بریا ما ایجاد کرد که به لطف خدا و یاری چند خیر این مشکل حل شد اما از یک ماه و نیم پیش که دیتابیس سایت هک شد سیستم ارسال ایمیلها مختل شد و قرار بود که تا 15 ماه گذشته برطرف بشود که یکماه عقب افتاد اینجا همه این مسایل را از طرف من میبینند و وجه من خراب میشه من شبانه روز با اینکه حرفه اصلیم چیزه دیگریست دارم رو این سایت کار میکنم تا ساعت 4 صبح اما دوستان دیگر کم لطفی میکنند اگهی های فراخوان ما هم فایده نداشت چون متاسفانه همه دنبال منفعت مالی هستند و ما یک سایت خودجوش هستیم که بودجه ان توسط خود کاربارن و سه اسپانسر و تبلیغات تامین میشه مثلا الان یک کاربر 8000 تومان پول واریز میکنه یک مشاوره فقط بریا یک جلسه مشاوره انلاین که 30 دقیقه به طول بیانجامد با منت و تخفیف 12000 تومان از ما دریافت میکنه تازه هزینه پاخگوی یبه سوالات در طول یکسال برای کاربارن و هزینه خود سایت و ... بماند .

دوست شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 10:51

آقای مجد واقعا وی تمام این یکسال و نیمی که با شما آشنا شدم و مقالهاتون رو توی همه جهت بکار بستم و حتی نقل کردم ......ولی خبر رفتن شما برام خیلی سخت بود واقعا اگر دلیلش ناسزاهای افرادی هستش که خودشون در حد ناسزاهاشون هستن رها کردن و نادید ه گرفتن این همه طرفدار و پیشتیبان کار به جایی نیست ما برای بودن و البته که ناراحت کننده هم است... من بعنوان به پیشتیبان از شما و اگر قابل بدونید یک دوست ازتون خواهش میکنم که توی تصمیمتون تجدید نظر کنید ......
ولی اگر فکر میکنید که اجبار میشه موندنتون از همین الان برای آینده صد در صد موفقی که دارید دعا میکنم .
علی یارتون

سلام
دوست من شما لطف دارید
شاید بریا رفتن دنبال بهانه بودم نمیدونم اما بعضی وقتها ادم خودش رو از یاد میبره و کمی به لحاظ روحی خسته شدم مخصوصا درگیریهایی که اخیرا داشتم در مورد سایت من ادمی نیستم که بد قولی کنم اما به خاطر کم لطفی برخی دوستان وجه من جلوی کاربران خراب شد و کاربرا از دیده من میبینند و البته حق دارند شاید مدیریت نا صحیح من در انتخاب برخی عوامل باعث این امر شده و خب من باید پاسخگو باشم .
باز هم از شما وسایر دوستان تشکر میکنم

الهام شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 15:20

باسلام وبلاگ بسیار خوبی دارید
یک عرض کوچک ممکن است که دختر اصلآژرده بکارد نداشته باشد با تشکر

... دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 00:57

سلام
آیا امکان داره این کار دچار نازایی در زنان شود؟
خواهشا پاسخ دهید.
ممنون.

من دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 00:31

نه!آخه چه ربطی داره خودارضایی به نازایی؟!
بنده باید خدمت دوستان عرض کنم خیلی از مقالاتی که من خوندم از خودارضایی به عنوان حرکتی مضر یاد نمی کنن.این جمله ی خود ارضایی حرکت زشتیه مال عهد بوقه...شرع هم بهتره تو حیطه ی مسائل پزشکی دخالت نکنه!!!
در مورد ورزش های سنگین باید بگم حرکات ناگهانی ممکنه پرده رو پاره کنه
ضمنا بعضی ها ممکنه به طور مادرزادی پرده نداشته باشن

ن.ج دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 13:12

سلام
ممکنه پاسخ بدهید آیا عمل خودارضایی که باعث خروج ترشحاتی بطور طبیعی از واژن میشه همانند حکم منی در مردان است؟شاید این سوال کمی جنبه مذهبی و یا سوال شرعی داشته باشه ولی واقعا میخواهم بدانم نظر علمی در این باره چیست؟ بعضی از مراجع این عمل را که باعث خروج ترشحات و سست شدن بدن میشود را مانند حکم منی فرض میکنند و میگویند بعد از آن باید غسل جنابت انجام داد؟!!!!!!!!!

سوالات خود را از طریق فرم ارسال سوال مطرح کنید

مهسا دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 12:32 http://yahoo.com

سلام من میخواستم ببینم چطور میشه فهمید که پرده هنوز پاره نشده ومن هنوز یک دختر هستم

سلام
دوست عزیز در قسمت نظرات تنها به ÷یشنهادات نظرات و انتقادات ترتیب اثر داده میشود سوالات خود را از طریق فرم ارسال سوال در منو های بالایی ارسال نمائید.

مصیب سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 14:15

سلام خسته نباشید آیا پرده بکارت بعد از برداشتن دوباره قابل جراحی هست یا نه؟ ممنون

شیدا یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 04:27

salam. man kheilii 2khtaree.... behtere begam hotii hastam. ta hala hich rabeteii ba kasiii nadashtam hatta doostii valiiii khod erzaiii shadid mikonam...badesh khodam az karam motaasef misham.... hatta chizaii ke tahrikk mikonan dooorii mikonam valii daste khodam nist .....mishe rahnamiim koninn?

شرمنده از خودم شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 23:46

من هم دقیقا وضع شیدا رو دارم لطفا راهنمایی ام هر چه قدر خواستم ترکش کنم نتوانستم به محض اینکه می بینم کسی در خانه نیست خود ارضایی میکنم با کسی هم نمی توانم در مورد این مسئله حرف بزنم لطفا راهنمایی ام کنید...

[ بدون نام ] شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 16:11

سلام.من هم مثل دونفر بالایی دچار همین وضع شدم در صورتی که با هیچ کسی رابطه ای نداشتم خیلی میترسم تاحالا چند بار خواستم خودکشی کنم خواهش میکنم کمکم کنید خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد