ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

از کجا باید نیت اصلی پسرو هنگام پیشنهاد فهمید؟

HTML clipboard

از کجا باید نیت اصلی پسرو هنگام پیشنهاد فهمید؟

منبع : سایت مشاور ازدواج - علی کریمی

سوال :

سلام

دختری هستم21 ساله تا حالا چندتا پیشنهاد از طرف پسرا داشتم ولی می ترسم بهشون جواب مثبت بدم در واقع نمیدونم نیت اصلی اونا چیه و موقعی هم که باهاشون صحبت میکنم نمیدونم چه طور مطرح کنم قصدشون چیه!

جواب:

سلام

هنگامی که پسر پیشنهاد اشنایی می ده نمی شه فهمید که نیتش چیه چون ممکنه قصدش ازدواج نباشه اما بگه قصدش ازدواجه و در این زمینه هم کلی حرفهای قشنگ بزنه که اعتماد دختر رو جلب کنه اما همه اش برای فریب دختر باشه که عاشقش بشه و وقتی که دختر رو عاشق خودش کرد اونوقت برای خواستگاری هی امروز و فردا کنه تا دختر رابطه رو قطع نکنه یا اگه ببینه دختر خیلی عاشقشه حقیقت بگه که من برای دوستی حاضرم اما ازدواج نه و دختر هم بخاطر عشقش به او موافقت کنه تا بلکه بتونه به خیال خودش راضیش کنه که باهاش ازدواج کنه که زهی خیال باطل چون پسری که طالب دختر نیست اگه بفهمه که دختر طالبشه عقب نشینی می کنه

پس شما دنبال این نباشید که اول مطمئن بشید قصد پسر چیه اونوقت پیشنهاد اشنایی پسر رو قبول کنید چون تنها وقتی اطمینان کامل به قصد پسر حاصل می شه که با خانواده اش زنگ در خونه شما رو برای خواستگاری بزنه اما قبلش حتی در زمانی که شماره منزل رو می گیره هم اطمینانی وجود نداره چون همه اش ممکنه ظاهر سازی برای ادامه رابطه جهت عاشق کردن شما باشه البته نمی گم همه پسرها این طورند و قصدشون ازدواج نیست چون شاید خیلیاشون هم راست بگن و قصدشون ازدواج باشه اما مشکل اینه که به خاطر اینکه عده ای از این راه برای فریب دخترها استفاده می کنند تا پسر عملا قدم جلو نذاشته نمی شه اطمینان کرد که ار اوناییه که قصدش ازدواجه یا نه ؟

بنا بر این به نظر من وقتی پیشنهاد اشنایی از طرف پسری داده می شه سوال کنید هدفش دوستیه یا ازدواج، اگر گفت دوستی یا اینکه گفت فعلا دوست بشیم ببینیم چی می شه ردکنید اما اگه گفت اشنایی جهت ازدواج، بهش بگید من به رابطه بی حد و حصر حتی برای ازدواج اعتقادی ندارم و ارتباط رو تا حدی قبول دارم که شناخت اولیه ایجاد بشه به حدی که طرفین اجمالا هم رو برای ازدواج بپسندند و بعد کار از طریق خانواده ها پیگیری بشه و به خواستگاری رسمی برسه

اگه این طور بگید تکلیف رو از اول روشن کردید که رابطه برای پیدا کردن شناخت اجمالی به هدف رسیدن به خواستگاریه ، اونم اگه راست بگه و هدفش ازدواج باشه قبول می کنه و بعد شروع شما هم باید مواظب باشید که اولا ارتباط از حد شناخت اولیه جلوتر نره و ثانیا حالت رسمی و محترمانه داشته باشه و صمیمیت ایجاد نکنه چون عشق مثل خوابه و انسان نمی دونه کی خوابش می بره و اگه دل شما گیر افتاد اون وقته که خودت تمایل به قطع رابطه نداری

بعد از اینکه با چند جلسه صحبت شناخت اجمالی پیدا شد بهش بگید دیگه کافیه و باید از کانال خانواده اقدام کنی اگه گفت که شناخت در این مرحله کافی نیست بگو که خواستگاری به معنی ازدواج نیست ما در طول خواستگاری می تونیم خیلی بیشتر اشنا بشیم و تحت نظارت خانواده ها صحبت کنیم بدون اینکه بترسیم عشق زود هنگام ایجاد بشه و جلوی عقل ما رو بگیره و نتونیم عیوب هم دیگه رو ببینیم

اگه با این حرفها به سمت خواستگاری رفت نشونه صداقتشه اما اگه برای خواستگاری بهانه اورد یا قبول نکرد به نیتش شک کنید و رابطه رو سریعا قطع کنید

موفق باشید

منبع : سایت مشاور ازدواج - علی کریمی

 

نظرات 14 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 15:00

متاسفانه من واستون میخواستم نظر بزارم ولی گفت چند کلمه توشه که نمیشه،مرسی بابت آزادی بیانتون

محسن یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 09:06

به نظر من دختر باید شرایط مالی پسر رو مد نظر داشته باشه مثلا پسری که دانشجو است و سربازی نرفتهاصلا شرایط ازدواج رو نداره

امیر سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 01:44

baiad be harfaie dustemun mohsen ezafe konam aia vaghan hamishe ezdevaj rahie ke kasio paiband mikone?man 2 sal paibande kasy budam ke kuchektarin taahody be man nadasht ama chansaliam hast ke vaghan be kasy taahodi nadaram va midunam age alan ezdevaj konam moteahed nakhaham bud.....!
ezdevaj faghat ie emzast baghiasham bazy ba ghanun!
del behesh nabaiad bast
bekhusus khanevadehaie ba aberu rush kamtar baiad hesab konan!!!

سمیرا جون جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 12:58

سلام آقای سلطانی
مشاوره تون برای من که یک دختر هستم بسیار موثر و مفید بود
صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم ازتون خیلی به دردم خورد
با نظر آقای محسن هم بسیار موافقم دخترا با ید خودشون کمی حواسشون رو جمع کنن اصلا ببینن طرف مقابلشون با شرایطی که بیان می کنه اصلا می تونه قصد ازدواج داشته باشه یا نه.

مرسی ممنون

ali شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 13:52

man 22salame chera bayad tanha basham vaghti mitonam ehsasamo ba yeki taghsim konam chon pol nadaram in eslam nist motasefam ke to in keshvar zendegi mikonam ba in tafakorate kotah fekrane agar alan nabayad rabete dashte basham chera in hes to mane yani az khoda bishtar halitone

amin یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 06:08

salam ba tashakor az website khubeton
be nazare man bozorg tarin moshkeli ke baraye pesara hast bahse maliye , 2khtara be in mozo kheyli ahamiat midan una be donbale pol hastan bishtar. age agha pesari 2nyaye ehsas ham bashe vali pol nadashte bashe aslan un 2khtar negasham nemikone in ye eybe kheyli badiye 2khtara daran in aslan ensaf nist ke pesary chun pol nadasht ya servatmand nabod behesh kam tavajohi ya bitavajohi beshe ya na beshnave .
khahesh mikonam rajebe in masael bishtar tozih bedin

م جمعه 9 مهر 1389 ساعت 15:35 http://mangooliat.blogfa.com

خیلی مقاله بیخود و مسخره ای بود
با احترام به نویسنده عزیز

یاسمین دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 21:38

این مشوره شما خیلی مفید بود. بنده هم یک مشکلی دارم من ۲۱ سالمه چند ماه دیگه تحصیلم تمام میشه پسر دائی دارم هم سن خودم تقریبا دوسال میشه که به من از طریق همراه مسجهای میده واضح چیزی نگفته اما از متون مسجهاش من متوجه شدم که خواستار من است البته این ادعای اواست ومن هم چیزی برایش نگفتم چون نمیفهمیدم که واقعا او خواستارم است یا نه(کاش این مشوره شما وقتر بدستم میرسی) و ازین رابطه تلفنی ماهم هیچ کس خبرندارد و من هم چیز خاصی برایش نگفتم و نورمال بودم اما این اواخر با مسجهایش اعصابمو داغون میکند مثلا به من میگه ازت انتظار نداشتم - یا از تو که محصلی توقع نداشتم- به دانشگاهت مغرور نشو و.....ازهمین قبیل حرفها(البته خودش قصد ندارد که دانشگاه بخواند یکدفعه کانکور داد وقبول نشد) حالا من نمیفهمم که چیکار کنم.......واز قصد وهدفش هم هیچی نمیفهمم.
اگه منو راهنمائی کنید لطف بزرگی درحقم کردید. تشکر

با سلام
لطفا سوالات خود را از طریق فرم ارسال سوال مطرح کنید . با تشکر

یاسمین سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 14:03

سلام
باعرض پوزش که بنده در داخل ایران نیستم و کدام حساب بانکی هم ندارم که عضو سایت شما شوم.....خوب به هرحال مشکلی نیست

سپیده سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 02:53

یاسمین:من موقعیتی مشابه با شما داشتم و مدتی درگیر اس دادن و اس گرفتن از یکی از آشنا ها بودم.
اما بعد ۱ونیم ماه به صورت کاملا اتفاقی متوجه شدم که طرف از یک سال پیش با دختری دوسته و قول ازدواج بهش داده.
با این که هیچ وقت مستقیم بهم چیزی نگفته بود که دوسم داره یا نه از فهمیدن این موضوع خیلی تو خودم رفتم و اس بازی ها رو قطع کردم .به نظر من اگراین مساله ذهنتو به خودت مشغول کرده و آزارت میده هر چه سریع تر تمومش کن
بعضی پسرها برای سرگرمی اس بازی میکنن منظور خاصی هم ندارند.

من جمعه 19 آذر 1389 ساعت 15:09

بسیار بسیار درست بود مطالبتون. من خودم به تجربه به حرف های شما رسیده ام و با شما بسیار موافقم. به نظر من کسانی که با حرف های شما مخالفند هنوز به دردی که خیلی از دخترای جامعه دچارشند، گرفتار نشدند تا عمق این مطالب رو بفهمند.
با تشکر

مهدی دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 11:18

سلام مطالب خیلی مفید بود.من 6 ماهه که با فامیلمون رابطه دارم البته فقط اس ام اس.منو داداش صدا می کنه
ولی موضوع خیلی بیشتر از یه داداشه.ولی متاسفانه یا خوش بختانه من علاقه مند شدم .نمیدونم رابطرو قطع کنم یا نه؟
با تشکر

tara پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 23:00

pesari k hazer nist az khanevadeyew puldaresh va3 ezdevaj komak begirewo khodesham ino bahunew konew k hichi nadarew,na kar,na khunew,na mashin,tazew daneshjuew,chetor????hata rush nemishew bew khanevadash begew yekio mikham,in vaziatesh chetoriew???bew nazaretun durughew??

مهیار چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 04:51

واقعا برای خودم و بقیه جوونا متاسفم که تو همچین مملکتی با چنین شرایطی و طرز فکر عقب افتاده ای زندگی می کنم . آ قای نویسنده حرفاتون رو نمی گم قبول ندارم اما شما تو نوشته هاتون جنس مذکر رو هیولا ، فرصت طلب . . . دارید توصیف می کنید . یعنی یه پسر باید از طریق این رسم و رسومات بی معنی عشق خودشو به طرفش ثابت کنه ؟؟؟ یعنی چی ( از طرف خانواده ها پیگیری بشه ) مگه یه جوون عقل و شعور خودش نداره ؟ مامانم باید برای زندگیم تصمیم بگیره ؟ فکر کنم شما متولد 1200 ه .ش باشی . اکثرا دارن به شیوه گفتار شما ازدواج می کنن ( ایران ) یه نگاه به آمار طلاق بکن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد