ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

دردودل من با شما

 

دردودل من با شما

5 دقیقه بیشتر طول نمیکشه

 سلام ،

علی سلطانی مجد هستم حرفهایی که تو این پست میذارم کمی متفاوته خودمونی مینویسم چون خدومونی بودن رو دوست دارم راحت و باز میرم جلو چون راحت بودن رو دوست دارم و دوست داشتم و دارم که اگر مطلب جدید به دستم میرسه که بتونه راهگشای توی کاربر باشه برای انتخاب بهتر برای  زندگی بهتر برات بنویسم و تو سایت بذارم  هدفم از ایجاد وبلاگ و وب سایتهای تنظیم خانواده و عاشقی برای تو همین بود نه دنبال جذب بازدید کننده بودم و نه شهرت  حتی سن و سال هم درج نکردم و ترجیح دادم نا شناس پیش برم هر کسی هر تصوری از من داره همون کافیه  تا حالا هم تو هیچ سایتی تبلیغ نکردم   هر کی اومده از تو گوگل و باقیه سایتها اومده و یا معرفی دوستانش من اون چیزی رو که میدونم در اختیار تو میذارم  تا بهتر انتخاب کنی و از تو هم انتظاری ندارم .  

ازدواج یک اتفاقه و اتفاق خبر نمیکنه  تو زندگی ما ادما این انتخابهامونه که مسیرمون رو  تغییر میده  یه انتخاب  حتی اگر کوچیک باشه میتونه کل زندگی ما رو تغییر بده و مسیرش رو  عوض کنه  اکثر ماها در انتخابهای احساسیمون ( انتخاب همسر)دچار تردید میشیم  مشکل اینجاست که هر چقدرم ادعای  منطقی بودن میکنیم باز وقتی یک جریان تمام میشه میبینیم که احساسی فکر کرده بودیم  ما ها بلد نیستیم و یاد نگرفتیم با اطمینان انتخاب کنیم و همیشه مردد هستیم  . معمولا زود وابسته میشیم  زود بهم میگیم همو دوست داریم وزود فکر میکنیم عاشق شدیم و زود  احساسات جلوی دیدگان ما رو میگیره و زود همه چیز تمام میشه و خیلی دیر اتفاق می افته که دوست داشتنهایی که زود بوجود اومده به ازدواج ختم بشه  مسئله سادست چون ما دوست داشتنم نمیدونیم چیه   

اگر فیلم عاشقانه میبینی و خودت رو جای اون هنرپیشه قرار میدی بدون که نیاز به عاشق شدن داری یا قبلا یکی رو میخواستی که بهش نرسیدی وقتی به عشقت نمیرسی تکلیفت رو باهاش روشن کن و تو خودت مشکل رو حل کن . همه یه بار راست راستکی عاشق میشن اما چندین بار الکی الکی وابستگی رو با عشق قاطی می کنند .و فکر میکنند عاشق شدن . 

وقتی احساسات میاد وسط دوست داریم اگر پیش مشاور میریم حرف خودمون رو به کرسی بشینونیم  و مشاور هر حرفی بزنه ما فقط گوش میدیم چون نمیخواهیم با حقیقت روبرو بشیم چون حقیقت دور تر از اون چیزی که ما میخواهیم و فکر میکنیم بعدشم میگیم این مشاوره هیچی حالیش نیست (چون حرفایی که ما دوست داشتیم رو نزده ) این رفتار رو مشاورا بهش میگن مشاور بازی  وقتی یه دختر میاد ادعا میکنه یکی رو دوست داره  ازش میپرسی چرا طرفت رو دوست داری  میگه نمیدونم فقط میدونم هر کاری کنه دوستش دارم اگر هم بخواد دلیل بیاره دلایلی میاره که اصلا برای ازدواج دلایل محکمی نیست و شبیه  خاله بازیه بچه هاست از یه پسر میپرسی چرا دوسش داری  میگه صادقه خیلی دختر صادقیه می پرسم از کجا فهمیدی میگه خودش میگه با کسی نیست دیگه  خودش میگه  . میگه خیلی نازه  . ناز بودن ملاک  ازدواجه ؟  نه جونم یه احساسی ته دلت شکل گرفته که اون احساسه داره مغزتو شستشو میده و چرا دیگران میگن این طرف به دردت نمیخوره  ؟ چون  اونا اون احساسه رو که تو داری  ندارن پس از روی منطق بهت میگن  

میگه درکم میکنه  مشکلاتی که زیر یه سقف پیش میاد با دوران مجردی  فرق داره درک دوران مجردی با دوران تاهل دنیا دنیا تفاوت داره  . همه ما فکر میکنیم با باقیه همجنسامون فرق داریم  من با باقیه پسرا فرق دارم  منم با باقیه دخترا فرق دارم اما وقتی رابطه به هم میخوره من تو پسرا از همه بدتر میشم و اون دختر تو دخترا از همه بدتر  ما ها یاد نگرفتیم حتی  مثل دو تا ادم حسابی از هم جدا شیم  اکثر مواقع با دعوا و خیلی کارای ... این همونی بود که میگفت دوستم داره      

   وقتی اغاز رو ندونیم چطوری به پایان فکر کنیم  وقتی ندونیم کیو باید انتخاب کنیم چطور اهداف خودمون رو با اونطرف بالا و پایین میکنیم  .

دختره بعد از 6 ماه دوستی دلباخته شده خیلی راحت خودش رو در اختیار پسره قرار میده میگه خب دوسش داره  اخه پسره بهش گفته اگه منو دوست داری باید باهام فلان رابطه رو داشته باشی اخه من پسرم بهم فشار میاد  دختر نمیدونه که خب تو دوست داشتن بعضی وقتها باید  خیلی فشارهارو تحمل کرد و قتی یه پسر یا یه مرد نتونه نفس خودشو کنترل کنه فردا چطوری میخواد  فشاراهای زندگی رو تحمل کنه ؟ وقتی میبینم یه دختر یا یه پسر به طرفشون وابسته شدن و کور کورانه و کاملا احساسی میرن جلو بدجوری میریزم بهم با یکسری دلایل قصد دارن خودشونو توجیح کنند  .  

امروز با مشاورهای طرف قرار داد سایت تنظیم خانواده (www.tanzimekhanevadeh.ir)  جلسه داشتم برای برگذاری همایش وقتی مشاورا از مراجعه کننده های دختر و پسرشون میگن بعضی ها می خندند و بعضی ها هم گریه میکنند زمانی که با وبلاگ کار خودم رو شروع کردم خیلی چیزارو میدونستم اما بیشتر از اون خیلیهای دیگه رو نمیدونستم اما فهمیدم  دونستن همه وقتها هم خوب نیست . چون روی انتخابهای خودم تاثیر گذار بود . بیشتر فهمیدم  

 

 بزرگترین عیب ما اینه که بلد نیستیم کسی رو درست دوست داشته باشیم .  اگر ما خودمون رو دوست نداشته باشیم نمیتونیم دیگری رو دوست داشته باشیم  وقتی میخوای یکی رو برای ازدواج انتخاب کنی سه اصل رو در نظر داشته باش   

ا صل  اول ببین اون میتونه خوشبختت کنه بعد برو جلو  90 درصد این مرحله منطقیه   

اصل دوم ببین تو میتونی خوشبختش کنی یا نه که اینم 90 درصدش منطقیه  

اصل سوم بررسی شرایط پیرامون شاید اون بتونه تو رو خوشبخت کنه و تو هم بتونی اونو خوشبخت کنی اما اینوسط برخی شرایط هست که مانع این میشه که شما دوتا همدیگرو خوشبخت کنید پس شرایط همدیگرو از نظرات مختلف انالیز کنید  بعد از این سه اصل بعد احساسی مسئله رو دریابید  مسلما اگر با منطق انتخاب کنید و با عشق زندگی کنید بهتره تا اینکه احساسی انتخاب کنی و اصلا زندگی نکنی و یه عمر همدیگه رو تحمل کنید .   اگرم میخواهی با کسی مشورت کنی یا برو پیش کسی مشورت کن که هم تو رو بشناسه هم طرفات رو یا اینکه نه تو رو بشناسه و نه طرفت رو اینها همش تو حرف سادس در عمل قدرت میخواد چون انسان همیشه درگیره احساساتشه و اگر پای جنس مخالف وسط باشه خیلی مسائل هست که اتش این احساسات رو داغتر میکنه . 

این مطالب رو بعنوان یک مقاله در نظر نگیرید برای ارتباط بیشتر با توی کاربر فقط خواستم دردو دل کرده باشم تا تو هم راحتر بتونی با من مدیر این وبلاگ و مجموعه وب سایتهای تنظیم خانواده و عاشقی برای تو دردو دل کنی اگر دوست داشتی تو نظرات این پست نظرتو بهم  بگو اگر کمکی ازم بر بیاد بدون که دریغ نمیکنم اگر غلط املایی زیاد داشته این مطلب یا مقالاتی که از خودمه باید ببخشید خیلی ها بهم تذکر دادن  خیلی ها اومدن به من حرفای رکیک زدن تو قسمت نظرات که اینقدر زشت بودن که نمی شد تایید کرد  خیلی ها تشکر کردن خیلی ها دعام کردن خیلی ها تذکرهای به جایی دادن خیلی ها انتقاد کردن کلا خیلی ها نظر دادن و من جاداره از همشون تشکر کنم .

 

خلاصه اگر کمکی از من بر بیاد در خدمتم

با تشکر از تو کاربر عزیز . ُ

 

نظرات 105 + ارسال نظر
احسان جمعه 29 آذر 1387 ساعت 23:52

سلام علی
خیلی خوب بود، راستش این مطلبت واقعا منطقی بود و به دلم نشست.
کاشکی این مطلب رو به همه دختر پسرهای جوان می رسید تا دیر نشده اشتباه نکنن.

فکر می کنم من هم به مشاوره نیاز دارم، برای مشاوره باید چه کار کنم؟ باید به عضویت دربیام؟

شما مشکلتون رو مطرح کنید اگر نتوانم راهنمای یکنم و نیاز باشه به مشاور ارجاع داده بشود عضویت لازمه

تبسم شنبه 30 آذر 1387 ساعت 01:43

از مطالب مفیدتون تشکر می کنم
خیلی برای من مفید و موثر بوده
موفق باشید و سربلند

متشکرم از شما

یلدا شنبه 30 آذر 1387 ساعت 09:14

سلام
خوشحالم که اولین نظر رو من براتون مینویسم
حرفای قشنگی زده بودید
به دل مینشست
میخواستم خواهش کنم مطالبتون رو در مورد مسائل قبل از ازدواج و چگونگی انتخابهای مناسب بیشتر کنید . و همچنین در مورد آسیبهای ازدوج ( روشها و رفتار های غلط )هم مطالبی رو ذکر کنید .
امیدوارم موفق باشد

سلام سپاسگذارم از نظر لطف شما اما در مورد پیشنهادی که ارائه دادید چشم ما هر مطلبی که به دستمان برسد بی معطلی درج میکنیم

علم زاده شنبه 30 آذر 1387 ساعت 09:47

سلام من از کوچکی اندازه آلت تناسلی رنج می برم.به نظر شما من برای برطرف کردن این مشکل چه بکنم

شما باید مشکل خ.د را از طریق فرم ارسال سوال مطرح کنید تا گروه پزشکی سایت پاسخگوی شما باشند

[ بدون نام ] شنبه 30 آذر 1387 ساعت 11:29

جناب آقای سلطانی مجد از مطالب آموزنده شما کمال تشکر را دارم. موفق باشید

ممنونم از لطف شما من هم متقابلا برای ما ارزوی موفقیت دارم

مرجان شنبه 30 آذر 1387 ساعت 11:35

سلام مطالبی که شما در وبلاگتون مینویسید خیلی مفید وسودمنده .این مطالب کلی به من کمک کرد.من یه مشکل دارم .میخواستم توی این زمینه با شما مشورت کنم.چطور میتونم باشما مشاوره داشته باشم .واقعا به کمکتون نیازدارم.ممنون میشم اگه توی حل مشکلم کمکم کنید.

سلام ممنونم از نظر لطف شما
ادرس ایمیل شخصی من در سایت درج شده میتوانید از طریق ایمیل یا تماس تلفنی اقدام کنید اما در صورتی که نتوانم شما را راهنمای یکنم باید به مشاور معرفیتون کنم .

سپیده شنبه 30 آذر 1387 ساعت 12:15

سلام
ممنون از مطالبتون
من همیشه میخونم و تمام مطالبتون آموزندست

ممنونم سپیده جان

منصف شنبه 30 آذر 1387 ساعت 13:25

شما به خاطر حس انسان دوستی که در نهادتان وجود دارد این کار میکنید. خدا جزای خیر در این دنیا و آخرت به شما بدهد.
هر انسانی یک سوم شما این کار میکرد جهان میشد گلستان

واقعا نظر شما پر انرژی بود شما لطف دراید نسبت به بنده و از دعای خیرتان کمال تشکر را دارم دوست من موفق باشید

سهند شنبه 30 آذر 1387 ساعت 16:06 http://www.english-zone.blogfa.com

واقعا وبلاگ آموزنده ای دارید من هنوز ازدواج نکردم اما شاید به زودی عقد کنیم ... ولی از سایت شما خیلی لذت می برم مطمئنم اطلاعاتی که الان از مقالات شما به دست میارم در آینده خیلی به دردم خواهد خورد واقعا دارید مشکلات خیلیارو حل می کنید و از مشکلات خیلیای دیگه پیشگیری می کنید!
زنده باشید

سهند عزیز ممنونم از لطف شما پیشا پیش عقدتان را هم تبریک عرض میکنم و برای شما و شریک زندگیتان ارزوی خوشبختی و سعادت در کنار هم دارم .

darya شنبه 30 آذر 1387 ساعت 20:16

khaste nabashid, harfi ke az del barayad lajeram bar del neshinad, lotfan dar morede entekhab va ezdevaj afrade tahsilkarde sen bala begid ke mozale bozorgi shode

سلام اولا از نر لطف شما ممنونم
اما موردی که به آن اشاره کردید متاسفانه یا خوشبختانه وضعیت به گونه ای شده که شخصت و وجه اجتماعی فردی که ما میبینیم باعث میشه شخصیت درونیشو نادیده بگیریم و من در اینباره مطالبی دارم که بزودی درج خواهم کرد از شما سپاسگذارم

امین شنبه 30 آذر 1387 ساعت 21:38

salam ali jan,kheili mamnoon az tozihatet,va kheili mamnoon az inke dari kare amozandeyee mikoni ke moteasefane dar hich resane va kelas va danesgahi be kasi yad dade nemishe dar soorati ke ma aval bayad betonim khob zendegi konim ta betonim dar baghie mavared ham movafagh bashim,barat arezoye movafaghiat mikonam,va az hameye dostan mikham ke ta mitonan agahie khodeshon ro bala bebaran ta dar amal kamtar dochare moshkel beshan

مرتضی شنبه 30 آذر 1387 ساعت 22:15

سلام ممنون از مطالبتون من با دوختری که بهش علاقه دارم می خوام ازدواج کنم ولی مادرم راضی نیست اگه میشه منو راهنمایی کنی من تمام مطالب شما رو خوندم از نظر هر دو مون همدیگرو خوشبخت میکنیم ممنون میشم راهنماییم کنی

مرتضی جان به ایمیل شخصیم ارسال کن مشکلت رو

میهمان یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 07:22

سلام آقای دکتر،

من گاهی اوقات مطالب شما رو تو بعضی مجلات پزشکی می خوندم. ولی مدتی از سایتتون استفاده می کنم.
واقعا عالیه!!!
خیلی عجیبه این سایت به دانشجوها و سنین بعد اون معرفی نشده! خودتون که میدونیدمطرح شدن این مطالب توسط افراد سودجو و فرصت طلب چقدر میتونه خطرناک باشه، خلاصه انشاء ا... به راهنماییهاتون ادامه بدید...
یه سوالی داشتم:
چند تا سایت هست که ماله شماست ولی کمی با هم فرق دارن! "tanzimkhanevadeh.ir" و "asheghi4u.net" و این "وبلاگ" باید از کدوم استفاده کرد؟

سلام ممنونم از شما
در مورد سایتها خب چون وب سایت کمی جنبه رسمی تر داره و از حالت شخصی خارج میشه اینه که محدودیتهایی وجود داره اما هدف هر سه یکیس شما اگر قصد استافده از مقالات را دارید همین وبلاگ را مطالعه کنید

مسعود یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 08:34

سلام علی عزیز
من حدود چندین ماهی است که با وبلاگ تو آشنا شدم با وجودیکه من اطلاعات زیادی در زمینه های جنسی داشتم ولی بلاگ تو یکی از بهترین هاست. من تا چند روز دیگه عقد میکنم و تا حالا خیلی از مطالب تو استفاده کردم حتی سر کلاسهای قبل از ازدواج بلاگ تو رو هم به استاد و هم به دامادها معرفی کردم و استاد هم گفت که در کلاسهای بعدیش این بلاگ رو به همه معرفی میکنه. من در جلسات آشنایی با همسرم خیلی از سوالاتی رو که شما در بخش آزمون سنجش میزان آمادگی ازدواج ویژه خانمها گذاشته بودید استفاده کردم و ازشون نتیجه هم گرفتم و واقعا سوالهای خوبی بودند.
ممنون از تو

مسعود جان سلام
اولا از اینکه تبلیغ این مجموعه رو کردی سپاسگذارم و در مورد آزمون سنجش امادگی ازدواج سوالاتی که شما به آنها پاسخ داده اید بر مبنای مشکلاتی بوده که ممکنه همه با آن روبرو بشوند و در این مورد هم از نظر لطف شما ممنونم

رز یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 11:53

سلام
واقعاْ ممنون از مطالب خوب و آموزنده ای که در سایت قرار میدید.خواهشی که داشتم اینه که در مورد تفاوتهای رفتاری که بین زن ها و مردها وجود داره و عدم آگاهی از این تفاوتها باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی متاهلی می شه مطالب بیشتری قرار بدهید.
باز هم از زحمات شما سپاسگذارم.
موفق و پیروز باشید

سلام
ممنون از نظر شما
اما در موردی که به ان اشاره کردید باید عرض کنم کلا فلسفه اختلافات همین تفاوتهاست که به روی چشم بیشتر در اینباره مینویسم
موفق باشید

محمد یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 12:12

زنده باد............

درود بر شما

sm یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 12:41


سلام آقای مجد

تمام مطالب شما عالی و همه اینو خوب میدونن

ما فقط میتونیم با تشویق شما را در این امر مهم یاری کنیم

و انگیزه شما رابرای ادامه این رسالت صد چندان کنیم

بنده ازتون میخوام مقالاتی در زمینه احکام در زندگی زناشویی

که مطلب در این رابطه کم نیست در سایت قرار دهید

با سپاس فراوان

سلام
ممنونم از شما لطف دارید
چشم در اینباره سه مقاله به دستم رسیده که در جهت تایید مطالب و صحت آن اقدام شده و هنوز پاسخی دریافت نشده چون میخواهیم مطالب قابل استناد باشه مطالبی که در زمینه احکام اسلام در زمینه های مختلف میباشد ما حساستر برخورد میکنیم تا دیگران را دچار تردید نکنیم
موفق باشید

ن یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 15:08

سلام و خسته نباشید . کلی ازتون تشکر می کنم به خاطر مطالب آموزندتون . ازتون یه سوالی داشتم . اگه یه دختر از یه پسر خوشش بیاد چی کار باید بکنه . من یه دختر مذهبی هستم طرفم را هم بر اساس عقل انتخاب کردم اما نمی دونم باید چی کار کنم میشه راهنماییم کنید ؟

سلام ممنون از شما
اما در مورد سوالتون لطفا به ایمیل شخصیم ارسال کنید من در خدمتم.
موفق باشید

شهاب دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 00:08

علی جون کارت خیلی درست تر از این حرفاست که بخوام نظری بدم. چاکرت میکروب

شهاب عزیز دوست وهمکار خوبم مرسی که سر زدی ممنونم از لطفت
خیلی آقائی مواظب خودت و روا باش

roya دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 02:18

سلام ازتون کمک میخوام من تجربه رفاقت با پسر زیاد نداشتم یکی رو دوسش داشتم و او هم.از موقعیت اجتمایی خوبی هم داشتیم اون پزشک بو چند مدت اشنایی من خیلی سادهگی کردم از رفاقت قبلیم بهش گفتم یه کم راحت بودم باهاش ولی ...نداشتم خیلی منو دوست داشت یک دفعه کشید کنار جوابمو نمیداد الان همش بهش smsمیدم جوابمو نمیده خیلی ابراز احساسات میکردم الهن بهش smsبدم یا نه بگم هنوز دوسش دارم یا نه لطفا بگید چیکار کنم؟

سلام دوست عزیز
لطفا مشکل خودتون رو به ایمیل شخصیم ارسال کنید تا اگر بتوانم کمکتون کنم و در صورتی که نتوانم به شماور معرفیتون کنم
موفق باشید

داوود دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 15:09

سلام.شما مطالب جالبی را می نویسید.متشکرم.

سلام
شما لطف دارید
ممنون

واران دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 15:44 http://www.greenware.blogsky.com

خوب دل نوشته ها هم گاهی به دل میشینه

امیدوارم همینطور باشه که شما فرمودید

مونا دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 16:40

سلام
ممنون از این مطالب مفید و خسته نباشید
من که دعاتون می کنم
موفق باشید

سلام
ممنون مرسی که لایق میدونید و دعا میکنید واقعا نیازمند دعای خیر دیگران هستم موفق باشید انشالله

مهدی دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 18:45

از طریق فرم ارسال سوال مطرح کنید تا کارشناسان سایت پاسخگوی شما باشند

سلام علی آقا. شما درد دل کردید حرفاتون قشنگ بود و صد البته درست. ممنون
جمله بالایی رو میشه در جوابی که به نظرات میدید دید. ولی چقدر بهش عمل می کنید؟ تا وقتی عضو سایت نشده بودم فکر میکردم اگه عضو بشم دیگه مشکل حله!
خودتون بگید با جواب دادن به چند تا سوال گزینشی تو هر ماه میشه پاسخگوی درستی برای اعضای سایت بود؟
ابوافضل مابینی همین چندتا سوال که تعدادش در هر ماه حتی به انگشتای یه دستم نمیرسه از طریق فرم ارسال سوال از طرف اعضا براتون ارسال میشه؟
در هر صورت سایت خوبی دست و پا کردید. خسته نباشید و موفق باشید

سلام

ممنونم از انتقاد شما

سوالات گزینشی نیستند هر کس بیش از یک سوال مطرح کند سوال های بعدی به ماه اینده موکول میشه برخی از پاسخهای مربوط به سوالات پزشکی نیاز به معیانه و مراجعه حضوری داره و همینطور برخی مشاوره ها نیاز به مشاوره حضوری فراموش نکنید سوالات از دو فیلتر رد میشه و پاسخ داده میشه به همین علتم حدود چند روز تاخیر داره اما در عین حال قبول دارم که ضعفهایی هست متاسفانه عدم حمایت از سوی ارگان سا زمان خاص م اار با مشکل روبرو کرده از این جهت من در جایگاه مدیریت این مجموعه عذر خواهی میکنم اما بدانید همواره در تلاشم تا بهترین محیط را برای پاسخگویی ایجاد کنم و بزودی نمایندگیهای سایت در ۵ شهر معرفی می شوند برای مراجعه حضوری باور کنید به علت مشکلات مالی و عدم ساپورت مالی و نرخ بالای مشاوره ما با مشکل روبرو شده ایم .

پری دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 21:24

سلام
نظر گذاشتم
اما ببخشید الان سرکی به نظر های دیگران کشیدم
در رابطه با مشکلات باید آیدی شما را ادد کنیم؟

سلام
مشکلتون رو در صورتی که مربوط به مباحث پزشکی نیست به ایمیل شخصی من ارسال کنید

پری دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 21:27

ببخشید باز مزاحمتون شدم من نظر گذاشتم اما برایم پیامی به این مضمون که «از کلماتی استفاده کردید که امکان درج نظر وجود ندارد» .این درحالی ست که گمان نکنم چیز بدی گفته باشم ...به خاطر طولانی بودن نظرم بود؟
اگر این طور است دوباره نظر میدهم

پری دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 21:37

با عرض سلامی دوباره.....
آقا سلطانی مجد واقعا ممنون
من مدت مدیدی بود که به وبلاگ شما مراجعه می کردم ...و وقفه ای پیش آمد که متاسفانه مدتی از مطالبتان بی بهره ماندم ...
شما مطالب ارزنده ای در وبلاگتان قرار می دهید...
چه خودمانی مسائل را مطرح کردید. ..واقعا به این مطالب نیاز مبرمی داشتم ...
خدا عمر با عزت نصیبتان کند.
راستش را بخواهید من مشکلی داشتم ... میدانم که دارم اشتباه می کنم ...می دانم که باید چه کار کنم ...اما متاسفانه توانایی آن را ندارم...
چگونه می توانم از راهنمایی های گرانقدر شما بهره مند شوم؟

شلام ممنونم از نظر لطف شما
اما در مورد مشکلی که فرموددی از نحوه بیان ان متوجه شدم احساسات جلوی دیدگان شما رو گرفته و مانع از این میشه که منطق خود را اعمال کنید همینکه میدانید اشتباه کرده اید خودش اولین گام هست مشکلتون رو به ایمیل شخصیم من ازسال کنید اگر بتوانم کمکتون میکنم یا به مشاور اراجاع می دهم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 08:54

سلام
من به تازگی و خیلی اتفاقی با سایت شما آشنا شدم. خیلی ممنونم از کار ارزنده ای که دارید انجام می دید. این مطالب برای آدمهایی مثل من که اطلاعات خیلی کمی راجع به روابط پس از ازدواج دارند خیلی مفیده. آقای سلطانی همونطور که خودتون هم بهتر می دونید در انجام هر کاری مهم نیت آدمهاست. حالا بقیه چی می گن اهمیتی نداره. مهم اینه که نیت شما کمک به جووناست.موفق و در پناه خدا باشید.

سلام
ممنونم از نظر لطف شما

باران سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 18:51

با سلام
خیلی متن جالب روشن و اموزنده ای تشکر
من مشکلی داشتم و سوالی درواقع می خواستم با شما مشورت کنم و من رو راهنمایی کنید. چه طور می تونم سوالم رو مطرح کنم و از راهنمایی شما بهرمند بشم؟؟
با تشکر
باران ۲۳ ساله

سلام

شما مشکل خود را از طریق ایمیل ادرس من در سایت مطرج کنید .

مسیح پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 00:20

سلام من تمامی مقاله های شما را خواندهام ولی این یکی بیشتر از هر مطلبی به من چسبید
ممنونم از شما
ممنون

سلام
سپاسگذارم از شما

صادق پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 17:01

چه طوریه یکی بعد از ۵ سال دوستی و قول ازدواج یهو میذاره میره و عاشق یکی دیگه میشه و حاضرم نیست که بگه چرا اینکارو کرده . و فقط بگه که یهویی شده دلیلش چی میتونه باشه اگه ممکنه به ایمیلم ارسال کنی ممنون میشم

این سوال شما نیاز به ریشه یابی و بررسی شرایط یک نفر و همینطور دلایل دوست داشتن طرف داره شاید دوست داشتن از نظر ایشان کعنی دیگری دارد.

ش جمعه 6 دی 1387 ساعت 15:56

سلام
خیلی عالی بود دسته شما درد نکنه. راستشو بخواین من از وقتی به این وبلاگ میام خیلی چیزها رو یاد گرفتم که واقعا به دردم خورده.
ان شاءالله که همیشه موفق و سلامت و سربلند باشید

ممنونم از شما

مهرنوش18 شنبه 7 دی 1387 ساعت 16:09

یه بزرگی میگفت: شناخت خودت دشوار ترین کاریه که میتونی انجام بدی. و من فکر میکنم این اولین کاریه که هر انسان بعد از بلوغ فکری باید انجام بده.
اگر نتونی خودت رو بشناسی چه طور میتونی دیگران رو بشناسی و برای آینده ت انتخاب موفقی داشته باشی؟؟؟

مریم شنبه 7 دی 1387 ساعت 16:39 http://mozaffari.bologfa.com

باعرض سلام وخسته نباشید
ازمطالب مفید وارزنده ای که منویسید کمال تشکر راداریم.
می خواستم در مورد زوجهایی که چند سال از ازدواج انهامیگذره وهیچ علاقه ای به هم ندارند مطالبی بنویسید که چگونه بهم علاقه مند شوند تاجدایی صورت نگیرد.
باتشکر

ziba شنبه 7 دی 1387 ساعت 20:28

سلام و از مطالب سایتتون ممنونم
چیزهایی که نوشتید کاملا درسته. من هم با مشکلی مواجه شدم .6 ماه پیش یک خواستگار داشتم و می خواستیم ازدواج کنیم. الان به این نتیجه رسیدیم که به درد هم نمی خوریم. یعنی بعضی خصوصیات او برای من به عنوان همسر به هیج وجه قابل قبول نیست و او هم به دلایلی میگه که قصد ازدواج نداره. اما هنوز با هم در ارتباطیم و برای من مشکله که این ارتباط رو قطع کنم. باید چه کار کنم؟ من یک دختر احساساتی هستم که دور از خانوادم دارم درس می خونم. وقتی پیش خانوادمم خوبم به محض اینکه دور میشم نمی تونم عدم ارتباطم با اون را تحمل کنم. ممنون میشم من را راهنمایی کنید

سلام
۶ ماه همدیرگو شناختید و هر دو به این نتیجه رسیدید که به درد ازدواج نمیخورید . نذارید بواسطه تنهایی احساساتتون به شما غلبه کنه و رابطه ای که در ان منطق حکم کرده که به هم نمیخورید را ادامه دهید تا بیشتر وابسته شوید و احساسات پررنگ تر شود تا جایی که نظر هر دو فقط بواسطه احساسات تغییر کنه . مسلما دلکندن سخته و زمان میبره عشق زود میاد اما دیر میره رابطه خود را محدود تر کنید هر زمان که تنها هستیذ و ذهنیت شم ابه سمت این شخص میره خود را مشغول کنید بیشتر در جمع دوستان باشید و از تنها بودن پرهیز کنید و مدام در ذهن خود یاداور شوید که این رابطه سرانجامی ندارد و باید پایان پذیرد اگر چه انجام اینکارها سخته اما هر چه بیشتر ادامه دهید دیرتر میتوانید با این مسئله کنار بیایید چون سخت میشه احساسات رو در تنهایی کنترل کرد .

امیر شنبه 7 دی 1387 ساعت 21:28

سلام. وبلاگت عالیه دکتر جون. من از ۱۰ سال ژیش که تلویزیون می آمدی تا حالا مشتری شما هستم. من تازگیهی دچار یه مشکل روحی شدم کمک کن خواهش می کنمسلام. من مدتی پیش با دختری آشنا شدم اول قصد ازدواج نداشتم ولی کم کم علاقه مند به هم شدیم. ولی شرایط خانوادگیشو از هیچ نظری نتونستم بپذیرم.7 تا بچه بودن که پدر بنا و دامادها و برادرها کارگر بودند. هر چند خودش تحصیلکردخ بود و لی خانوادش نه. آخرش دلم راضی نشد هر چند خودشو دوست داشتم و تحصیلکرده و خوش اخلاق و کارمند بود. و اون هم شوهر کرد. و در این مدت من خیلی عذاب کشیدم و همش فکر کردم اشتباه بزرگی مرتکب شدم. اینم بگم که خانواده من بشدت مخالف بودن و وضع زندگی اونها هم از لحاظ مادی پایین بود و محله ای پایین شهر زندگی می کردن و از لحاظ فرهنگی خانواده ها دور بودند آیا من اشتباه کردم؟ این قضیه منو خیلی عذاب می ده . چه کنم؟

سلام ممنون از نظر شما . اما من دکتر مجد معروف نیستم .
در پاسخ به موضوعی که مطرح کردی خب اولا برای ازدواج بیشتر به خود فرد نگاه کن و نگرش او اما فرهنگ دو تا خانواده خودش خیلی مهمه بحث زیاده اما سعی کن مشکل درونت رو با عشق گذشتت حل کنی باید خودت با درونت کنار بیایی و حال و دریابی چون زندگی جاریست پس از گذشته تجربه بیاموز در حال زندگی کن و به فردا بیاندیش چون فقط یکبار فرصت زندگی کردن داری نه بیشتر پس زندگی کن .

نازی شنبه 7 دی 1387 ساعت 23:01

سلام

علی شنبه 7 دی 1387 ساعت 23:06

سلام.
حرفتو میفهمم.این رو بدون که ورود به مسائل خصوصی و دنیای پر از مخاطره و شیرینی و تلخی روابط جنسی٬ چیزی بجز دردسر و خستگی نیست.چرا که هرفرد بنابر نیاز درونی خویش سازی می نوازد و چیزی میطلبد.و شما با ورود به دنیای او در اصل کوک کردن ساز یا نحوه نواختن نغمه ای که دلنشین اوست رابه او یاد میدهید.در انجام کار٬اگر نتیجه خوب شد٬نوا از ساز اوست و اگر نه که کوک شما ایراد داشته!!!.افرادی هم هستند که اصلا سازی ندارند که نمی خواهند یا به مرشدشان به آنها گفته نوای سازتان هرچه هست خوب است!!!به فردی نگویید چون می نوازید یا فردی نباید برایتان کوکش کند که گناه است....یه خودمانی زشته٬عیبه٬بده٬گناهه٬....اگرهم فردی دعایت کند احتمالا اینچنین دعایت می کند....الهی همیشه توکیف باشه که مارو سرکیف آورد!!!!

چه زیبا ممنون علی اقا یا نازی خانم یا هر کس دیگه که هستید .

Afi دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 21:04 http://7shanbe.com

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز

واقعا حیفم اومد به همچین وبلاگ زیبا و پر محتوائی نظر ندم ..
امیدوارم هر جا که هستی در پناه حق پاینده و ماندگار باشی.!!

ممنونم از شما دوست عزیز

سارا سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 17:27

سلام
من ۷ ماه پیش با یه نفر اشنا شدم بعد از ۴ماه به من گفت که بهم علاقه مند شده و دوست داره بامن زندگی کنه حالا بعد از این مدت منم اونو دوست دارم فکر میکنم برای هم مناسبیم
چطوری بفهمم طرف مقابلم به من عادت کرده یا واقعا منو دوست داره؟ از کجا میشه فهمید که راست میگه؟ لطفا منو راهنمایی کنید. ممنونم

سلام مکشل خود را ایمیل کنید

لیلی چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 09:46

سلام و خسته نباشید.
ممکنه در مورد وفاداری در زندگی زناشویی هم بنویسید. من همیشه نگرانم که در صورت ازدواج شوهرم به من خیانت کنه. نمیدونم یه مرد چطوری در تمام طول زندگی زناشویی به همسرش وفادار میمونه؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام
چشم
اما این موضوع همش بستگی به خودتان داره

لیلی جمعه 13 دی 1387 ساعت 15:03

سلام.
من متوجه نمیشم. همش بستگی به من داره؟؟اگر براتون ممکنه و وقتتون اجازه میده کمی بیشتر توضیح بدید تا من هم از این فکر راحت بشم. خیلی بام مهمه که در این مورد بیشتر بدونم.
من تمام مطالبتون در سایت را می خونم و جدا ازتون تشکر میکنم. این مطالب را ما بعنوان دختر و پسرهای جوان که هممون یه روزی ازدواج میکنیم واقعا نمیتونیم از هیچ منبعی حتی والدین خودمون یاد بگیریم. جدا این قبیل آگاهی ها به داشتن یه زندگی مشترک عالی کمک زیادی میکنه.دعای خیر من بدرقه راه شما.ازتون خیلی ممنونم.

سلام
ممنون از لطف شما مشکل خودتون رو ایمیل کنید

صبا جمعه 13 دی 1387 ساعت 19:10

سلام
من 1 سال پیش با یه پسری تو دانشگاه اشنا شدم وقتی مدتی از اشناییمون گذشت به من گفت با من قصد ازدواج داره و به من علاقه مند شده از ماجرای دوستی ما هم به خواهرش گفته واقعا هم موقعیت ازدواج هم داره ولی من بهش خیلی شک دارم به نظر خودم که اگه واقعا منو دوست داره چرا به خواستگاریم نمیاد حالا من میتونم به حرفاش اعتماد کنم یا نه ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام
شما به نوعی پاسخ سوال خود را داده اید
مشکل خودتون رو ایمیل کنید .

[ بدون نام ] جمعه 13 دی 1387 ساعت 19:13

صبا شنبه 14 دی 1387 ساعت 19:52

سلام
من نمیتونم به شما ایمیل بزنم همش ژیغام میده میشه همینطوری راهنماییم کنید که من باید چیکار کنم ممنون از شما

نرگس دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 15:36

سلام اقای مجد باید بهتون تبریک بگم سایتتون فوق العاده است من یکی که خیلی از سایتتون چیز یاد گرفتم . من هر چند روز یه بار سر سایتتون میام دیگه واقعا به مطلب هاتون عادت کردم. فقط ای کاش یکم هم در مورد خودتون مینوشتید .

سلام ممنون از لطف شما

در پاسخ به شما باید عرض کنم اینکه من کیم مهم نیست من هر کسی میتونم باشم هدف مهمه .موفق باشید

مهسا چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 15:22

salam,khaste nabashid
mikhastam taghaza konam age emkan dare dar morede doostihaye dokhtaro pesar matlabe bishtari benevisid, akhe vaghean ye mozal shode va hich kas ham be in masale ziad ahamiati nemide

سلام والا ما خیلی مقاله در این زمینه درج کردیم اما بزودی هم مقاله ای دیگر درج خواهیم نمود .

احسان شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 23:03

سلام اقای دکتر.خسته نباشید
khastam behem komak konid choon vaghti maghalehatoono khoondam fahmidam mitoonid behem kamak konid
khastam begam man 2sale ba ye dokhtar doost shodam(hamsenim_18sal)
va ta alan ba ham hich rabeteie nadashti hata boos kardan yani vase in chiza ba ham doost nashodim,hardomoonam ghablaz in ba kasi doost naboodim.hala khastam bebinam ina mitoone dalile khoobe vase asheghi va ezdevaj bashe????lotfan rahnamaiemkonid kheili moztarebam[albate 4sal dige mikham bahash ezdevaj konam harvaght shoghl peida kardam]

سلام لطفا ایمیل بزنید.

سحر دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 01:50

سلام من با مطالبی که نوشتید موافقم اما وقتی همه ی این موارد رو تو زندگی به کار ببرید اون وقت میفهمید انتخاب همسر چقدر سخت می شه من دختر۲۳ ساله ای هستم که مجردم و تا حالا با هیچ پسری دوست نشدم چون هیچ پسری که با من جور باشه دور و برم نبوده در حالی که شرایط عالی از نظر اخلاق (البته زیاد محجب نیستم) زیبایی و تحصیلات و خانواده دارم ولی احساس می کنم هیچ وقت موقعیت باب میلم (یکی تو حد خودم)برام پیش نمی یاد

سلام
اولا که هیچ وقت شخصی رو که صد در صد معیارهای شما را داشته باشد پیدا نخواهید کرد
دوما هر انچه که فکر کنید همان پیش می اید پس مثبت فکر کنید.

آیناز سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 17:49

سلام علی جان از مطالب مفیدت ممنون من ۱۷ سالمه الام بایه اقا پسر ارتباط دارم که ادعا میکنه خیلی دوستم داره البته ارتباط که نه فقط حرف چون ما همو ندیدیم از طریق چت با هم اشنا شدیم اما من به خاطره دروغی که بهم گفت دیگه ازش بدم میاد اما اون نه حالا چی کار کنم میشه منو راهنمایی کنی ؟ ممنونم

سلام
سوال مهم اینکه چطور یک نفر ندیده و نشناخته اونم از طریق چت ادعای دوست داشتن شمارو داره ؟

روی همچین دوست داشتن هایی نمیشه حساب باز کرد با توجه به سنی که دارید معمولا به اینگونه روابط میگویند عشقهای نوجوانی و تنها در حد یک تجربه روی آن حساب باز کنید نه بیشتر

اسا چت کردن هم برای گفتگو و گپ زدنه نه دوستیابی و کمتر اتفاق می افته که روابط دوستانه ای که از طریق چت بوده سرانجامی در پی داشته باشه . و بتوان روی ان سرمایه گذاری کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد